Herredshuset legesenter

Åsmarkveien 3 Pb34 2390 Moelv

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Herredshuset legesenter

Profesjonell og imøtekommende. +

Lege: Erlend Sveberg Skrevet

Erlend Sveberg er dyktig og gjør en god jobb. Varm og imøtekommende med sine pasienter. Tross det å være syk er det godt å bli møtt på en måte som gjør deg mere enn fornøyd. Anbefaler denne legen.

Trygg

Lege: Erlend Sveberg Skrevet

Beste legen hittil, han lytter, forklarer ting så man skjønner det og flink til å ta pasienten på alvor

Utrolig dyktig lege

Lege: Erlend Sveberg Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Han kan forklare alt, kunnskapsrik, godt humør, lyttende, tar deg på alvor. Anbefales!

Meget positiv!

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Den beste legen som jeg har vaert borti ila mine 80+ år! Alltid rolig og imøtekommende, tar seg tid til å lytte. Han bryr seg virkelig om pasientene sine - jeg fatter ikke den ene negative vurderingen som er blitt postet her. Angrer aldri at jeg byttet til ham, etter anbefaling av en nabo.

Overfladisk og utgått på dato

Lege: Hilde Elizabeth Granlund Skrevet

Vi er flere i familien som har vært hos henne når vår egen fastlege har vært fraværende og alle gangene har vi gått ut igjen frustrerte og ikke fått noe hjelp.Hun bagatelliserer ting og har flere ganger kommet frem til en konklusjon uten engang å ha undersøkt vedkommende. Vi har alle gangene måtte ha bestilt ny time hos vår egentlige fastlege. Neste gang hun blir foreslått som erstatter for egen fastlege kommer vi til å velge legevakten istedet. Det er tryggere.