Herredshuset legesenter

Åsmarkveien 3 Pb34 2390 Moelv

Siste vurderinger av behandlere ved Herredshuset legesenter

Meget positiv!

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Den beste legen som jeg har vaert borti ila mine 80+ år! Alltid rolig og imøtekommende, tar seg tid til å lytte. Han bryr seg virkelig om pasientene sine - jeg fatter ikke den ene negative vurderingen som er blitt postet her. Angrer aldri at jeg byttet til ham, etter anbefaling av en nabo.

Overfladisk og utgått på dato

Lege: Hilde Elizabeth Granlund Skrevet

Vi er flere i familien som har vært hos henne når vår egen fastlege har vært fraværende og alle gangene har vi gått ut igjen frustrerte og ikke fått noe hjelp.Hun bagatelliserer ting og har flere ganger kommet frem til en konklusjon uten engang å ha undersøkt vedkommende. Vi har alle gangene måtte ha bestilt ny time hos vår egentlige fastlege. Neste gang hun blir foreslått som erstatter for egen fastlege kommer vi til å velge legevakten istedet. Det er tryggere.

Dyktig

Lege: Gina Renate Øverland Skrevet

Meget fornøyd med denne legen. Har tid til å lytte. Meget behagelig lege. Imøtekomme. Virker meget dyktig. Den beste legen jeg har hatt.

Super lytter og tar deg seriøst.

Lege: Hilde Elizabeth Granlund Skrevet

Fantastisk! Lytter, er nøye, undersøker og henviser. Her føler man at man blir tatt på alvor og stiller opp for deg som et menneske.

Svært fornøyd på alle måter

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Tilstede, grundig og kunnskapsrik. Han strekker seg langt for å hjelpe, eks sjekket baby også selv om det var jeg som hadde bestilt time. Fastlege også for barna mine.