Herredshuset legesenter

Telefonnummer62 34 95 5062 34 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åsmarkveien 3Pb34 2390 Moelv

Siste vurderinger av Herredshuset legesenter

En våken lege

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

En lege som lytter, undersøker og tar steg for steg. Inkluderer pasienten og er genuint int i hva som må gjøres og hva som er problemet. Ser han at han trenger god tid gir han deg dobbeltime. Man går ut av kontoret med ny time, en forståelse og vel viten om at han vil hjelpe. Koselige kontordamer der også. Man får time raskt. Eneste minuset er at besøklegen.no ikke fungerer helt optimalt og at man må ringe for å få time. Men ventetiden på tlf er svært kort, så det veier opp for det

Beste som er

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Tar seg god tid. Ringer tilbake å følger opp. Hjelper med SLT han kan og litt til. Fastlege til barna mine også. Helt super 🤗

beste fastlegen for både meg og mine barn..

Lege: Simone Custers Skrevet

Simone er den beste legen mine barn og jeg kunne hatt. Hun tar oss på alvor og sjekker opp alt det måtte være. Bedre lege skal man lete lenge etter..

Veldig treg lege.

Lege: Hilde Elizabeth Granlund Skrevet

Må alltid vente en halvtime-time før man kommer inn, og når man endelig kommer inn så er man ferdig etter et par minutter. Ser veldig lett på ting,spesielt når det gjelder svangerskap og barn.

Dyktig lege

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Bred kompetanse. Tar seg alltid god tid til å snakke med meg. Finner gode løsninger og følger opp. Alltid kort ventetid på venteværelset.