Herredshuset legesenter

Åsmarkveien 3 Pb34 2390 Moelv

Siste vurderinger av behandlere ved Herredshuset legesenter

Dessverre skuffende

Lege: Hilde Elizabeth Granlund Skrevet

Hadde fått anbefalt henne av en tidligere pasient, men ble skuffet. Hun virket hyggelig, men lite konsentrert, bl.a. ordnet roentgen som ikke dekket det som plaget meg, og fulgte ikke opp mht et annet problem som jeg nevnte.

Trygg og effektiv

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Rask, flink og trygg. Der han evt. føler han ikke strekker til er han rask til referere deg til noen som kan.

Jeg er skikkelig fornøyd

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

En veldig grei person og prate, min opplevelse er at jeg blir hørt på av han, og han hører på,jeg stoler på han, og han gjør noe med det, ,, dårlig opplevelser av leger før han

Skuffende mottatt hjelp

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

Denne legen kan overraske..

Det er vanskelig å skrive om denne legen uten å skrive - behandling mottatt med skuffelse.

Førsteinntrykket er godt.
Han virker omsorgsfull.

En våken lege

Lege: Willem Leonard Den Ouden Skrevet

En lege som lytter, undersøker og tar steg for steg. Inkluderer pasienten og er genuint int i hva som må gjøres og hva som er problemet. Ser han at han trenger god tid gir han deg dobbeltime. Man går ut av kontoret med ny time, en forståelse og vel viten om at han vil hjelpe. Koselige kontordamer der også. Man får time raskt. Eneste minuset er at besøklegen.no ikke fungerer helt optimalt og at man må ringe for å få time. Men ventetiden på tlf er svært kort, så det veier opp for det