Tannklinikken Engen

Håkonsgaten 1 5015 Bergen
Tannklinikken Engen holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannklinikken Engen

Veldig hyggelig og dyktig tannlege.

Tannlege: Hannelore Cuypers Skrevet

Forklarer hvert steg og svarer villig på spørsmål. Er opptatt av at pasienten har det komfortabelt. Tvinger deg ikke til å snakke under behandlingen ved å stille unødvendige spørsmål (som jeg vet mange tannleger gjør). Må si at jeg ble nødt til å sitte på venterommet i opp til én time et par ganger, men siden behandlingen var alltid så bra lukket jeg øynene på det. Anbefales.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Mahmoud Makhdomi Atashgahy Skrevet

Mahmoud behandlet datteren min på 8 år våren 2015. Behandlingen innebar at hun måtte få bedøvelse satt med sprøyte og hun synes det var ganske skummelt. Mahmoud var helt fantastisk med henne. Han fikk henne til å føle seg trygg og komfortabel, og behandlingen gikk veldig bra.

Mahmoud tok seg veldig god tid til oss, forklarte grundig hva han gjorde og hva vi måtte gjøre fremover. Han var særdeles hyggelig og imøtekommende, og det virker på meg som om han er ekstremt dyktig i faget sitt! Jeg kan anbefale han på det varmeste :-)

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Hannelore Cuypers Skrevet

Veldig behagelig og grundig tannlege. Blid og hyggelig og får meg til å føle meg avslappet. Forklarer nøye hva hun skal gjøre. Anbefales sterkt!