Sørås tannklinikk

Steinsvikvegen 432 5239 Rådal
Sørås tannklinikk holder til i Bergen

Siste vurderinger av Sørås tannklinikk

Utrolig flink

Tannlege: Ingrid Fauskanger Skrevet

Tydelig at hun er dyktig og vet hva hun holder på med. Forklarte alt nøye og forståelig. Gjorde det hele til en god opplevelse.

En tannlege du kan ha livet ut

Tannlege: Ingrid Fauskanger Skrevet

Ingrid er utvilsomt en enormt dyktig tannlege, med gode råd, mye kunnskap og en tilstedeværelse som man virkelig setter pris på.

Det er tydelig at hun bryr seg og tar i betrakting pasientens opplevelse og velvære. Jeg har gjort alt mulig hos Ingrid, som å fjerne visdomstenner, borre og trekke - og alt uten en eneste dårlig opplevelse.

Jeg vil anbefale Ingrid Fauskanger til alle, hun er virkelig en tannlege som man kan komme til med alt av problemer og bekymringer, og bli møtt med en samlet og presis vurdering, og en fantastisk behandling - for både tenner og hygge.

Anbefales ikke om du har tannlegeskrekk

Tannlege: Ingrid Fauskanger Skrevet

Flere ganger har jeg måttet dra til tannlegevakten pgr behandlingen hun har gjort på meg. Hun nekter å bruke blåpapir fordi hun sier at den midlertidige fyllingen skal jeg bare tygge på selv så former den seg. Men selv om jeg gjorde det på to av de midlertidige fyllingene så har begge vært alt for høy, og derfor har jeg måttet dra til tannlegevakten for å ordne det.

I tillegg så snakker hun aldri med meg under behandlingen, hun sier ikke hva hun skal gjøre men bare kjører på og begynner å borre uten at jeg får beskjed.

Under ene timen skulle jeg bare fjerne noe hår som var i ansiktet mitt før hun begynte, da sa hun med en sint tone "istedenfor å begynne å flakse slik med armene dine kan du heller bare lage en lyd om jeg skal stoppe!!"
Jeg har flere ganger vridd meg i smerte, da har hun ikke stoppet opp og spurt om det går bra, men bare fortsetter.

Har mye mer jeg kan si men mitt totalinntrykk er at hun gjør som hun vil og bryr seg ikke om at pasienten skal få en god og trygg behandling og opplevelse.

Utrolig flink!

Tannlege: Ingrid Fauskanger Skrevet

Har gått til henne siden jeg var 14, og har hatt veldig omfattende arbeid gjort. Hun har alltid vært tålmodig og grei, og aldri snakket nedsettende eller dumforklart noe. Anbefales til alle som er bittelitt skeptisk til tannlege, men ikke har helt tannlegeskrekk.