Anbefales ikke om du har tannlegeskrekk

Flere ganger har jeg måttet dra til tannlegevakten pgr behandlingen hun har gjort på meg. Hun nekter å bruke blåpapir fordi hun sier at den midlertidige fyllingen skal jeg bare tygge på selv så former den seg. Men selv om jeg gjorde det på to av de midlertidige fyllingene så har begge vært alt for høy, og derfor har jeg måttet dra til tannlegevakten for å ordne det.

I tillegg så snakker hun aldri med meg under behandlingen, hun sier ikke hva hun skal gjøre men bare kjører på og begynner å borre uten at jeg får beskjed.

Under ene timen skulle jeg bare fjerne noe hår som var i ansiktet mitt før hun begynte, da sa hun med en sint tone "istedenfor å begynne å flakse slik med armene dine kan du heller bare lage en lyd om jeg skal stoppe!!"
Jeg har flere ganger vridd meg i smerte, da har hun ikke stoppet opp og spurt om det går bra, men bare fortsetter.

Har mye mer jeg kan si men mitt totalinntrykk er at hun gjør som hun vil og bryr seg ikke om at pasienten skal få en god og trygg behandling og opplevelse.