Tannklinikken U. Pihl

Telefonnummer55 19 95 6055 19 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åsane Senter 52 5116 Ulset
Tannklinikken U. Pihl holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannklinikken U. Pihl

Gull verdt!

Tannlege: Ragnhild Viken Skrevet

Hun her er så utrolig herlig! Gleder meg alltid til å gå til henne. Hun er informativ og svært hyggelig og er både forsiktig og gjør seg svært flid i sitt arbeid. Gjør sitt beste for at alt skal bli behagelig, og hører på pasienten og deres ønsker/tanker/bekymringer om
den relevante prosedyren. Er morsom og er tydelig + forklarer det hun gjør og gjør deg rolig og trygg. Alltid punktlig, og er behagelig å gå hos. Føler jeg kan lene meg tilbake og slappe av! Rent og pent og ryddig på kontoret. Forstår til og med alt man sier når hun holder på med instrumenter !! Anbefaler på det sterkeste, beste jeg har gått til. :--)

Redningen min!

Tannlege: Ngoc Hue Bui Thi Skrevet

Jeg har "normal" tannlegeskrekk og gruet meg alltid til time, så byttet jeg til henne.
Nå får jeg time på melding uten å få klump i magen! Turte å få bedøvelse og har gjort det med glede igjen siden. Sier ifra at jeg er nervøs, så gjør hun det så bra at jeg kan ærlig si at jeg kjenner minimalt.

Hun er en kjapp og forsiktig tannlege, gir gode råd og lytter når man spør. Hun har en aksent, men det er ingen problem å kommunisere.
Hun er som en omsorgsfull, kunnskapsrik og bestemt mamma. Perfekt!