Distriktstannklinikken Namsos

Th. Sommerschields Gate 5 7800 Namsos
Distriktstannklinikken Namsos holder til i Namsos

Siste vurderinger av Distriktstannklinikken Namsos

Kvalitet og service i høyeste klasse

Tannlege: Alf Robert Wågan Skrevet

Du vet når man møter på Robert at god service er en selvfølge, her får du effektiv, rågod, smertefri og ikke minst kvalitet i en god pakke. Må si det er få som kan måle seg med hans erfaring og ferdigheter for å si det mildt. Garantert den beste tannlegen i Trøndelag.

-Meget fornøyd stamkunde

Forferdelig

Tannlege: Sylvia Blumenstein Skrevet

Ingen hensyn til passient, ingen pauser, tannlegen tok heller ikke å gjorde seg sikker på at passienten hadde det bra, gjorde sitt eget løp uten og være sikker på om det gjorde vondt, spurte aldri om jeg trengte en pause, eller om jeg trengte å skylle munden med vann.
Værste opplevelsen hos en tannlege

Flink til å prate blid.

Tannlege: Anette Opland Hals Skrevet

Blid hyggelig forteller hva hun gjør .Men det blir ikke bestandig så bra. Tar heller ikke alt så alvorlig når en har masse vondt.

Tillitsvekkende

Tannlege: Alf Robert Wågan Skrevet

Selv for en som har tannlegeskrekk, kan det være greit å gå til tannlege.
Etter 17 år uten tannlegebesøk, ble jeg nødt til å ta turen innom en tilfeldig tannlege.
Han tar seg tid, er grundig, og fremfor alt, så får han pasienter til å slappe av.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Endre Romstad Skrevet

Tannlege Romstad har gjort alt fra rotfylling til å sette inn bro til meg.
Det første man merker seg er at han tar seg tid til pasienten. Man ser også hvilken stolthet han legger i arbeidet sitt, for blir det ikke bra første gang, fortsetter han til resultatet er vellykket. Han har aldri hastverk med det han foretar seg.
Opp gjennom årene har jeg vært innom forskjellige tannleger, og jeg kan ærlig si at Romstad er den dyktigste jeg har opplevd.
Til avslutning vil fortelle at når Romstad setter bedøvelse, er dette en opplevelse av de sjeldne. Nesten uten smerte kan han bedøve området slik at resten av behandlingen er totalt smertefri.