Tannlege Reitan

Tannlege Reitan holder til i Levanger

Siste vurderinger av Tannlege Reitan

Toppers

Tannlege: Brit Eli Skatland Skrevet

Hun er varsom og gjør en utrolig god jobb både teknisk/praktisk og ikke minst når det gjelder informasjon og kommunikasjon med meg som pasient. Og veldig hyggelig å prate med under besøket

Topp

Tannlege: Brit Eli Skatland Skrevet

Fantastisk tannlege, anbefales på det sterkeste. Orienterer godt under hele prosessen og er meget behagelig. Meget godt team med Jorid.

topp

Tannlege: Kjell Arne Reitan Skrevet

Flink å jordnær . Ingen tannlegeskrekk lengre . Rask . Får pasient til å slappe av i stolen . Spør alltig før han gjør noe .

Beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Brit Eli Skatland Skrevet

Hadde tannlegeskrekk helt til jeg begynte å gå til Brit Skatland. Hun er varsom og gjør en utrolig god jobb både teknisk/praktisk og ikke minst når det gjelder informasjon og kommunikasjon med meg som pasient. Slapper faktisk av i stolen for en gangs skyld.
Tidligere har jeg slitt med en del hull under gamle fyllinger, men etter jeg startet hos henne, så har jeg ikke hatt et eneste hull. Så det er tydelig at kvaliteten på arbeidet er av høyere standard enn hos tidligere tannleger. Meget fornøyd, og jeg kommer aldri til å bytte tannlege igjen!

Sluttet

Tannlege: Brit Eli Skatland Skrevet

Trekker heller enn å borre. Feilinformasjon. Er ellers hyggelig, men hva hjelper det når tennene lider?