Tannlege Reitan

Telefonnummer74 08 07 2574 08 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Håkon Den Godes Gate 2 7600 Levanger
Tannlege Reitan holder til i Levanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlege Reitan

topp

Tannlege: Kjell Arne Reitan Skrevet

Flink å jordnær . Ingen tannlegeskrekk lengre . Rask . Får pasient til å slappe av i stolen . Spør alltig før han gjør noe .

Beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Brit Eli Skatland Skrevet

Hadde tannlegeskrekk helt til jeg begynte å gå til Brit Skatland. Hun er varsom og gjør en utrolig god jobb både teknisk/praktisk og ikke minst når det gjelder informasjon og kommunikasjon med meg som pasient. Slapper faktisk av i stolen for en gangs skyld.
Tidligere har jeg slitt med en del hull under gamle fyllinger, men etter jeg startet hos henne, så har jeg ikke hatt et eneste hull. Så det er tydelig at kvaliteten på arbeidet er av høyere standard enn hos tidligere tannleger. Meget fornøyd, og jeg kommer aldri til å bytte tannlege igjen!

Sluttet

Tannlege: Brit Eli Skatland Skrevet

Trekker heller enn å borre. Feilinformasjon. Er ellers hyggelig, men hva hjelper det når tennene lider?

Trivelig,rolig og omgjengeli.

Tannlege: Brit Eli Skatland Skrevet

Flink ikke hardhent. passer på at pasienten har det bra mens hun arbeider. Hun arbeider efektivt og gjør grundig arbeid.Fant fort tonen med henne. Snakker med pasienten om rettigheter som kan være aktuell for den enkelte. Anbefales.

God tannlege

Tannlege: Kjell Arne Reitan Skrevet

Har gått hos han i mange år,er kjempefornøyd.Han er flink til å spørre om ting underveis når jeg sitter i stolen,er komfortabel og lett å prate med,gjør fint arbeid og er lett på hånden.