Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tannlegebislett holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegebislett

FAGLIG DYKTIG TANNLEGE

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Roberto som min tannlege. Jeg blir kalt inn på halvtårskontroller på sms og det fungerer godt. Hvis ikke timen passer blir det ordnet med en time som passer for meg. Hvis det skjer noe akutt i perioden mellom kontrollene er Roberto fleksibel og ordner en time til meg så snart han får det til. Praksisen ligger sentralt til i Oslo så det er enkelt å komme seg dit med trikk eller buss. På venterommet blir jeg alltid møtt av hyggelige assistenter som registrerer at jeg har kommet. Roberto tar bestandig imot meg med et stort smil. Han er høflig, hyggelig og har et meget godt humør. Roberto er svært varsom under behandlingen og jeg har aldri hatt unødvendig vondt hos ham. Jeg har alltid vært fornøyd med mine tannbehandlinger hos Roberto og opplever han som en meget kompetent tannlege. Jeg gleder meg til hver gang jeg har time hos min tannlege. Anbefaler Roberto som tannlege på det sterkeste!!!

Kjempeflink, tålmodig og snill.

Roberto er helt unik!.
Veldig lett å snakke med, tar seg god tid, og hører etter.

Rask og hyggelig personale.

Anbefales på det sterkeste. Ingenting å klage på 😀

En fantastisk tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Dr. Plascencia er en utrolig kompetent og profesjonell tannlege, som tar pasientene sine på alvor. Han viser omtanke og forståelse ovenfor den enkelte. Dette er en tannlege jeg anbefaler på det sterkeste.

Beste tannlegen

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er en veldig flink tannlege som klarte veldig fort å hjelpe meg å overvinne tannlegeskrekken min. Gått hos han i 8-9 år og tenker ikke på at dette er noe man skal grue seg til en gang. Han er flink i jobben sin og behjelpelig om det skulle være noe akutt. Alt i alt veldig fornøyd og kommmer aldri til å bytte tannlege.

Roberto er enestående dyktig tannlege!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har erfart at hans arbeider er av første klasse.
Hans tanntekniske ferdigheter er i særklasse, og hans
menneskelige og personlige egenskaper likeså.
Føles som å ha funnet den perfekte tannlegen
i kongeriket! På alle måter enestående. Dyktig til
fingerspissene, og intelligent i omgangen med pasientene.