Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tannlegebislett holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Veldig hyggelyg, beroligende og flink tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Roberto, som er dyktig og veldig flink til å få noen til å føle seg trygg under behandling. Med gode opplysninger om behandlingen, litt musikk i bakgrunnen, god humør og kunnskap, en time hos ham blir ikke noe å grue seg til.

Super profesjonell.

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

God til å beskrive prosessen i behandlinge. Sier i fra før hun utfør noe, så jeg er beredd. Forstår meg når jeg har unødvendige redsler og jobber med dem ikke mot dem. Beste tannlegenjeg har hatt i mitt liv.

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel er utrolig dyktig og effektiv. Hun er flink til å forklare hva hun gjør underveis, og er veldig opptatt av at jeg som pasient skal ha en trygg og smertefri opplevelse.

Tannlegeskrekken er over!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på flere år, da jeg for noen måneder siden ikke hadde noe annet valg.
Etter å ha vært der flere ganger de siste månedene kan jeg ærlig si at tannlegeskrekken er over.
Roberto er først og fremst profesjonell, men også åpen, hyggelig og behagelig som person. Det samme er resten av personalet. Alltid blide!
Han er flink til på forhånd å forklare hva han skal gjøre, og behandlingen var så og si smertefri.
Etter at jeg begynte hos Roberto i januar har også mine tre døtre begynt hos ham. Han anbefales på det sterkeste!
Jeg gruer meg ikke til å komme tilbake om ett år, Roberto.

Dyktig tannlege og flink til å kommunisere

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Trakk to visdomstenner og jeg fikk mye støtte ettersom jeg var veldig nervøs.
Roberto var profesjonell og veldig flink til å kommunisere og forklare underveis. Han tok seg tid i forkant til å forklare inngrepet, hadde en god teknikk for å sette bedøvelse, han stoppet behandlingen hvis jeg viste det minste tegn til ubehag underveis og tok seg tid og forklarte svært nøye hvordan jeg skulle behandle såret etterpå. En veldig god opplevelse av å trekke to visdomstenner! Jeg gråt da jeg kom inn og gikk derfra lettet.