Profilbilde

Raquel Galetto-Plascencia

Tannlegebislett

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tannlegebislett Prisliste

Tannlegebislett Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Very calming experience

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I had one of my wisdom teeth pulled and Raquel made sure I was comfortable throughout the whole experience. I had no pain at all and had a quick recovery!

Dårlig opplevelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Var til tannlegeundersøkelse og opplevde at hun ikke var så hyggelig. Tannrensen var den dårligste jeg har hatt. Det var nesten som en helt vanlig tannpuss på 2 min. Jeg fikk sår i munnen og vanskelig for å spise etter at hun presset utstyr i munnen min for å ta bilde av tennene. Vil ikke gå hit mer.

Hei og takk for tilbakemelding. Tannrens/tanpuss tilpasses pasientens behov. Man er nødt til å bruke mer tid og ressurser på en røyker, eller pasienter som har dårlig hygiene eller har noen type tannkjøttssykdom enn hos dem som har lite plakk/tannsten og har bra munnhygiene (ofte mer enn 2 minutter).
Jeg vil nok huske å understrekke dette hos andre pasienter i slike situasjoner.

Når det gjelder røntgenopptak.
En liten munn og stiv muskulatur kan føre til noen type irritasjon/sår i slimhinner når røntgensensor plasseres i munnen. Vit at for at vi skal kunne fastslå en trygg diagnose er vi noen ganger nødt til å legge sensoren bak i et "ubehagelig" sted hos noen, ofte visdomstannområde i underkjeven.
Dine kommentarer hjelper oss å forbedre oss.
Vi står til tjeneste med ytterligere opplysninger.

Besvart av Raquel Galetto-Plascencia

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg er utrolig imponert over Raquel! Jeg, som mange andre kvier meg for å gå til tannlegen. Men å gå til Raquel er ikke noe å bekymre seg for! Jeg måtte ta mitt første hull nå, og hadde gruet meg lenge. Jeg kommer til timen, og svetter og stresser. Jeg tror tilogme jeg gråter litt. Et lite stikk for bedøvelse, og ingen smerte overhode. Hun tar seg godt tid, forklarer og beroliger deg. Når jeg var ferdig kunne jeg ikke annet enn å gi henne en klem. For en fantastisk god opplevelse! Å gå til tannlegen er ikke noe problem med en sånn lege!

Hyggelig og hensynsfull tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Raquel på Tannlege Bislett.
Fikk grundig behandling, tips og råd om tannstell.

Flinkeste tannlegen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel er super dyktig, alltid positiv og hyggelig. Hun får virkelig pasienten til å føle at vedkommende er i gode hender.