Profilbilde

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Beste tannlegen noensinne

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg er så vanvittig glad at jeg valgte å gå til Tannlege Bislett, jeg har en sinnsyk tannskrekk og sliter i tillegg med brekningsproblemer, noe som har resultert at jeg ikke har vært hos tannlegen på 5-6 år. Aldri før har en undersøkelse vært så suveren som denne var, og det endte med at hun på første møte trakk min ene visdomstann- jeg er helt seriøst når jeg sier det maksimalt tok 30 sekunder før den var ute. Ikke hatt noen særlige smerter heller, bare litt øm som en paracet fint tok hånd om.

Jeg har aldri følt meg så trygg i tannstolen før, selv røntgenbildene som alltid er en forferdelig opplevelse for meg pga liten munn + brekningsproblemene var ikke engang vriene denne gangen.

Hvis man er oppriktig redd tannlegen så ville jeg definitivt valgt Tannlege Bislett, prisene er også definitivt overkommelige.

Skal tilbake på mandag å kirurgisk trekke tann hos Roberto, har noe nerver men vet at jeg vil bli behandlet riktig og føle meg trygg hele veien.

Beste i byen

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Kontroll, tanntrekking og rotfylling har aldri vært mer morsomt og mindre skummelt! Utrolig hyggelige og profesjonelle tannleger som gjør det lille ekstra for oss pasienter. Samtidig har de humor og viser masse varme for pasientene sine.
Har gått her i tre år + og anbefaler virkelig alle til å ta turen hit :)

Supert!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Hei! Jeg har nettopp kommet hjem fra Raquel. Hun skulle ta ut noen sting og jeg har vært hos henne før for å ta borte tannplakk. Jeg må bare si at hun er jo det søteste, hyggeligste og en super tannlege! Hver gang føler jeg nesten at jeg vil bli kjent med henne litt bedre, og du føler deg "welcome" uten å være redd for å være i smerte. Det gjør det ikke i det hele tatt! Super fornøyd med henne og anbefales uten tvil! :)

Her blir man skikkelig ivaretatt!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har, i likhet med mange andre Tannlege Bislett-pasienter, tannlegeskrekk. Den har jeg opparbeidet meg over mange år med like mange tannlegebesøk. For første gang gruer jeg meg ikke lenger til å gå til tannlegen, og jeg har blitt ivaretatt på en helt fantastisk måte. Jeg opplever tannlegen som særdeles forståelsesfull og fleksibel – og det til en god og fornuftig pris. Heia Tannlege Bislett! :)

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Før jeg dro til Raquel, hadde jeg tannlegeskrekk og må innrømme at jeg nå gleder meg til timen min. Drar på regelmessig sjekk og blir møtt med utmerket service og behandling. Hun er utrolig tålmodig og forklarer behandlingen underveis. Raquel utfører fantastisk rens og trekk av visdomstann. Hun er svært opptatt av at man skal føle seg vel og svarer på spørsmål. Kan absolutt anbefales! Bedre tannlege finner du ikke!

Helt fantastisk!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til Oslo og på grunn av tannlegeskrekk ville jeg finne en god tannlege. Jeg fant Tannlege Bislett her på legelisten, og jeg må si: Det gikk over all forventning! Raquel er en helt fantastisk tannlege! Fra jeg kom fra venterommet til jeg dro igjen gikk det som en drøm. En så imøtekommende, forståelsesfull, profesjonell og morsom tannlege har jeg aldri hatt før. Tannpleierne er også helt fantastiske!
Måten behandlingen gjøres på når man ligger i stolen er betryggende og profesjonell og resultatet etterpå er helt perfekt.

Det har faktisk blitt en positiv opplevelse å dra til tannlegen.
Anbefaler Raquel og Roberto på det sterkeste! Du vil gå derfra med et smil! :D

For en tannlege!!!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg sliter med tannlegeskrekk, og går ikke til tannlegen før jeg virkelig må! Da jeg fikk, det jeg var sikker på var, tannverk.. Fikk jeg anbefalt Tannlege Bislett av en kollega. Og det var det beste jeg har gjort!!

Ble tatt i mot av en smørblid resepsjonist, som var veldig hyggelig på telefon. Både ved timebestilling og når jeg ikke fant frem! Nydelig dame!

Så kom jeg inn til tannlegen, og hun er bare nydelig! Forsiktig, tar hensyn, spør flere ganger om det går bra og tar meg seriøst. Viser seg at jeg har null hull, men jeg fikk meg en ordentlig rent og sjekk av tennene!

Veldig fornøyd med servicen og behandlingen, fikk time innen 1-2 dager! Hvor ofte skjer det i Oslo?! Jeg har i alle fall funnet min nye faste tannlege, takk Raquel!! :)

Dyktig, effektiv og hyggelig. God på pusseskader.

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg hadde behov for å ordne opp i pusseskader på mange av tennene mine. Veldig fornøyd med resultatet. Jeg var redd for at det ville bli synelig at jeg hadde reparert fortennene mine, men det er det ingen som kan se. Hun gir god veiledning i hvordan jeg skal ivareta dette.
Utenom dette vil jeg si at hun er effektiv og veldig hyggelig. Første gang jeg var der fortalte hun om seg selv og om de andre på tannlegekontoret og hvordan de jobber. Hun forklarer hva hun gjør under timen, noe jeg syns er ålreit. Jeg har alltid syns det vært ubehagelig å være hos tannlegen, men det gjør jeg ikke her. Hun er hverken hardhendt eller brå - er helt smooth. Hun er god med bedøvelse, og prisen er det ingenting å si på.
Kan absolutt anbefales.

Helt fantastisk medmenneske

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale Raquel. Jeg fikk hurtig tid, ble tatt imot av en ektremt imøtekommende dame. Hun var effektiv, men samtidig veldig god til å gjøre alt arbeid på en meget behagelig måte. Hun var ekstremt empatisk og lytter til alt man har av spørsmål eller ideer om egen tannhelse.

Fantastisk!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Etter en helg med høy feber og økende tannsmerter oppdaget jeg tirsdag morgen at det var litt betennelse rundt visdomstannen min. Jeg var blitt anbefalt tannlege Bislett og de skuffet på ingen måte. Fikk hastetime, og fra jeg kom dit til jeg dro følte jeg meg ekstremt godt behandlet. Jeg har hatt mange timer i en tannlegestol etter 2 år med masse regulering av alle slag. Raquel (og Roberto) er utrolig kompetente i det de gjør. Fra jeg satte meg til den ene visdomstannen var ute gikk det toppen 5 minutter. Jeg fikk er god forklaring på hvorfor betennelsen hadde kommet, og forklaringen var at begge på sikt må ut, men i hvert fall nå kunne hun nappe ut den oppe som tygde på betennelsen nede for å begrense skadene. Senere fortalte hun at jeg egentlig må få ut den andre omgående og lurte på hvordan ukeplanen min så ut for å se om de klarte og snike meg inn i en allerede full plan. I og med at jeg skal på guttetur til helgen var ønsket om tannsmerter eller antibiotikakur svært lavt ifm turen. Dette var Raquel og Roberto så enige i at Raquel tok en time ekstra for at Roberto kunne operere ut min tann. Fantastisk serviceinstilling og utrolig forståelsesfulle for min situasjon. For deg som ikke er glad i tannleger, ikke la deg skremme av at lokalene ser shabby ut fra utsiden og litt slitne inni, for den jobben som blir gjort her kan ikke gjøres bedre. Raske, effektive, forståelsesfulle og meget kompetente.

Hun her er fantastisk

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg er mektig imponert over hun her! Utrolig flink tannlege som hjelper deg som har tannlegeskrekk! jeg er meget imponert! anbefales på det sterkeste!. Ikke la deg lure av en trist oppgang og venterom. Inne er det fint og koslig og de er utrolige dyktige. Kudos!

Profesjonell, dyktig og ekstremt sympatisk

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Etter 10 år uten å ha vært hos tannlege, tok jeg endelig motet til meg, på tross av ekstrem tannlegeskrekk. Gråtingen begynte allerede på venteværelset, og Raquel utviste en ekstrem forståelse og sympati. Hun er veldig opptatt at man ikke skal ha en ubehagelig opplevelse, og gjør sitt ytterste for at du skal slappe av. I tillegg er hun flink til å si ifra hva hun skal gjøre og svare på alle spørsmål. Hun trakk en av mine visdomstenner oppe, og jeg trengte ikke engang ta smertestillende etterpå! Kan anbefale henne på det sterkeste, og kommer til å gå på kontroll hvert år.

Raskt og smertefritt

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Har brukt tannlegen i fem år, og er veldig fornøyd. Får alltid time ut ifra når man selv ønsker (både dag og klokkeslett), aldri vært store forsinkelser og alltid følt meg trygg når jeg er der.
Har hatt behov for akutt hjelp en gang, og fikk samme dagen.
Får alltid full forklaring på hva de gjør evt. hva de skal gjøre.
Kun godord å si om tannlegen :-).

Dyktig, prisgunstig, omtenksom

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Gode priser, bra beliggenhet.
Hyggelig og dyktig tannlege, flink med tannlegeskrekk

Anbefales

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Har bare positivt å komme med. Før hadde jeg mild tannlegeskrekk. Raquel gleder jeg meg til å besøke. Hun har bare gjort gode vurderinger hva angår mine tenner, og hun er også veldig trivelig, og husker samtaler to år tilbake.

Hun er super flink!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har hatt skikkelig tannlege skrekk. Men etter at jeg begynte hos Raquel Galetto, så har min skrekk sakte men sikkert forsvunnet. Hun er snill, tar deg på alvor, snakker med deg, så du blir rolig. Hun merker fort om du anspenner deg, da stopper hun opp og spør om det går bra.Hun ser hele deg, og bruker god tid på deg, og er veldig forsiktig og behagelig. Noe mer beroligene og flik tannlege skal du lete lenge etter. Jeg kan virkelig anbefale henne!!!