Profilbilde

Raquel Galetto-Plascencia

Tannlegebislett

2008

Tannlegebislett Prisliste

Tannlegebislett Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... eller bli oppringt Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Utrolig bra!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har sprøyte skrekk og gledet meg ikke til å trekke en visdomstann pga. en sprøyte i munnen. Men har aldri opplevd at det har gått bedre enn med Raquel.

Veldig flink!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Sosial og blid med en svært betryggende personlighet. Hun får pasientene sine til å føle seg velkomne og gir hver enkelt tiden de trenger uten å forhaste. Meget flink til å sette bedøvelse i munnen og svarer på alle spørsmål på en klar og tydelig måte.

Tannlegebesøk er en lek

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel Galetto-Plascencia er en dyktig og effektiv tannlege som jeg kan anbefale til alle. Tommel opp!

The best fast cleaning

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel was fantastic. Fast, thorough, and honest. I would recommend her to anyone afraid of dentist, who values their health, and appreciates a good value.

Den beste tannlegen jeg har hatt = Sant!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg skulle reparere en jeksel hvor plomben var borte (for det meste?) Tannen var også brukket av et stykke.
Behandlingen gikk ut på å skifte til ny plombe + bygge opp den nye tannen.
Bedøvelsen var helt smertefri!!! Resten av behandlingen var også helt smertefri! Jeg lå i tannlegestolen og trampet takten av smektende rytmer i høyttaleren og koste meg :)
Det hele var unnagjort innen en halv time. Jeg var såååå lykkelig over behandlingen så jeg svevet avgårde. Gleder meg til neste gang jeg skal dit :)