Raquel Galetto-Plascencia

Thereses Gate 51 A 0354 Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Supert!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Hei! Jeg har nettopp kommet hjem fra Raquel. Hun skulle ta ut noen sting og jeg har vært hos henne før for å ta borte tannplakk. Jeg må bare si at hun er jo det søteste, hyggeligste og en super tannlege! Hver gang føler jeg nesten at jeg vil bli kjent med henne litt bedre, og du føler deg "welcome" uten å være redd for å være i smerte. Det gjør det ikke i det hele tatt! Super fornøyd med henne og anbefales uten tvil! :)

Her blir man skikkelig ivaretatt!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har, i likhet med mange andre Tannlege Bislett-pasienter, tannlegeskrekk. Den har jeg opparbeidet meg over mange år med like mange tannlegebesøk. For første gang gruer jeg meg ikke lenger til å gå til tannlegen, og jeg har blitt ivaretatt på en helt fantastisk måte. Jeg opplever tannlegen som særdeles forståelsesfull og fleksibel – og det til en god og fornuftig pris. Heia Tannlege Bislett! :)

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Før jeg dro til Raquel, hadde jeg tannlegeskrekk og må innrømme at jeg nå gleder meg til timen min. Drar på regelmessig sjekk og blir møtt med utmerket service og behandling. Hun er utrolig tålmodig og forklarer behandlingen underveis. Raquel utfører fantastisk rens og trekk av visdomstann. Hun er svært opptatt av at man skal føle seg vel og svarer på spørsmål. Kan absolutt anbefales! Bedre tannlege finner du ikke!

Helt fantastisk!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til Oslo og på grunn av tannlegeskrekk ville jeg finne en god tannlege. Jeg fant Tannlege Bislett her på legelisten, og jeg må si: Det gikk over all forventning! Raquel er en helt fantastisk tannlege! Fra jeg kom fra venterommet til jeg dro igjen gikk det som en drøm. En så imøtekommende, forståelsesfull, profesjonell og morsom tannlege har jeg aldri hatt før. Tannpleierne er også helt fantastiske!
Måten behandlingen gjøres på når man ligger i stolen er betryggende og profesjonell og resultatet etterpå er helt perfekt.

Det har faktisk blitt en positiv opplevelse å dra til tannlegen.
Anbefaler Raquel og Roberto på det sterkeste! Du vil gå derfra med et smil! :D

For en tannlege!!!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg sliter med tannlegeskrekk, og går ikke til tannlegen før jeg virkelig må! Da jeg fikk, det jeg var sikker på var, tannverk.. Fikk jeg anbefalt Tannlege Bislett av en kollega. Og det var det beste jeg har gjort!!

Ble tatt i mot av en smørblid resepsjonist, som var veldig hyggelig på telefon. Både ved timebestilling og når jeg ikke fant frem! Nydelig dame!

Så kom jeg inn til tannlegen, og hun er bare nydelig! Forsiktig, tar hensyn, spør flere ganger om det går bra og tar meg seriøst. Viser seg at jeg har null hull, men jeg fikk meg en ordentlig rent og sjekk av tennene!

Veldig fornøyd med servicen og behandlingen, fikk time innen 1-2 dager! Hvor ofte skjer det i Oslo?! Jeg har i alle fall funnet min nye faste tannlege, takk Raquel!! :)