Profilbilde

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har sterk tannlegeskrekk fra tidligere dårlige opplevelser hos andre tannleger, men hos Raquel blir jeg veldig godt ivaretatt, behandlingen er superproff, effektiv og smertefri. Som Raquel sier; «her behandler vi først og fremst mennesker». Anbefaler tannlegebislett på det aller sterkeste!

Kommer ikke til å bytte

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Anbefales på det varmeste! Veldig hyggelig og flink tannlege, og selv om jeg har flyttet fra området vil jeg fortsette å gå til henne så lenge jeg bor i Oslo. I møte med min tannlegeskrekk er hun så flink til å få meg til å føle meg mer komfortabel, og det er aldri noe problem å få tilpasset timen ift. dette.

Best Experience I ever had at the Dentist

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel is amazing, I told her right away that I was very scared and she was very nice, going above and beyond to make me feel comfortable. She is very kind and truly cares about her patients.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Fjernet visdomstann og ble godt ivaretatt og fikk god behandling. Klinikken er profesjonell men uformell på en måte som gjør tannlegebesøket mindre stressende.

Flott tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg fant denne tannlegen gjennom legelisten og angrer ikke et sekund!! Fantastisk hyggelig atmosfære og hyggelige folk. Følte meg 100% ivaretatt i gode hender av alle. Jeg har ingenting negativt å komme med.