Profilbilde

Raquel Galetto-Plascencia

Tannlegebislett

2008

Tannlegebislett Prisliste

Tannlegebislett Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... eller bli oppringt Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har nå brukt Raquel som min tannlege en god stund nå og er strålende fornøyd. Hun er virkelig omtenksom og hyggelig. Rensing og sjekk er grundig og jeg føler meg veldig trygg i hennes hender.

"Den beste av de beste"

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har ekstrem tannlegeskrek og som følge av det ekstrem dårlig tannstatus, men etter å ha kommet til Raquel Galetto- Plascencia kan jeg endelig glede meg til både fine tenner og morsome timer hos tannlege. Hun er meget dyktig og oppdatert både når det gjelder behandling og munnhygiene og ser på tenner som en del av generell helse noe som var for meg både uvented og opplysende. Men dette er ikke det eneste som gjør denne tannlegen til unik. Hun er ekstrem blid, har utrolig sans av humor, har mange morsomme historier å fortelle og får vekk tannlegeskrek med latter og sang.
Jeg takker av all min hjerte for at jeg fikk endelig møt en slik tannlege!!!
Og i det hele tatt er klinikken til å anbefale på det sterkeste!

Ikke til å anbefale

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter å ha lest gjennom anmeldelsene her på legelisten, booket jeg meg en time. Jeg ble veldig skuffet. Hun er ganske arrogant, brutal under rensing og hun durer frem med behandling du ikke har bedt om. Dette resulterer i at du kanskje får utført 2-3 ting mer enn du egentlig tenkte. Klinikken er heller ikke særlig tiltalende. Jeg er ikke den mest kresne, men forventer at klinikker skal være freshe og presentable. Går ikke hit igjen.

Din mening er verdifull for oss.
Kjemi mellom pasient og tannlege er vestentlig og dessverre hender det at noen ikke vil finne tonen med en eller annen operatør. Allikevel er jobben vår å finne fakta, oppdage ditt behandlingsbehov og informere deg om det. Pasienten velger SELV om ytterligere terapi skal utføres. Det er viktig å påpeke at man ikke kan tvinges å ta imot 2-3 behandlinger man ikke har bedt om. Om ikke man er tilfreds med verken tannlegens fremgangsmåte, holdning, klinikken eller miljøet kan man alltid takke nei for vårt behandlingstilbud. Vi beklager om ikke dine forventinger ble oppfylt. Vi står til tjeneste med ytterligere opplysninger.

Besvart av Raquel Galetto-Plascencia

Jeg følte meg godt ivaretatt av alle jeg møtte på dette tannlegebesøket.  Dyktige min tannlege Raquel Galetto gir et god

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg følte meg godt ivaretatt av alle jeg møtte på dette tannlegebesøket.
 Dyktige min tannlege Raquel Galetto gir et godt utgangspunkt for fornøyde
 pasienter.

Kjempe fornøyd med både service og faglig kompetanse."

Mvh

Utrolig bra!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har sprøyte skrekk og gledet meg ikke til å trekke en visdomstann pga. en sprøyte i munnen. Men har aldri opplevd at det har gått bedre enn med Raquel.