Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Roberto Plascencia

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Absolutt beste tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Den beste tannlegen jeg noengang har vert hos . På toppen av det hele er det så hyggelig der , at du faktisk gleder deg til å gå til tannlegen . Han har fikset tennene mine og jeg er superfornøyd med jobben som har blitt gjort . Anbefales på det sterkeste !

Norges beste tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

En tannlege men blir glad i ! Har gått hos han nå i flere år og han har restaurert alle mine tenner og gjort at jeg i dag har et pent & hvitt smil. Han sørger alltid for at alt blir gjort helt smertefritt og hvert besøk er alltid like hyggelig. Rene og hygieniske omgivelser og flinke medarbeidere.Her er du i trygge hender!

Beste og hyggeligste tannklinikk i byen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto P. og hans team er dyktige, hyggelige og utrolig imøtekommende. Du føler det ivaretatt og velkommen fra første stund, fra bestilling til jobben er gjort. Roberto har en varm, men profesjonell tilnærming til yrket - han forklarer godt gangen i en hel tannoperasjon dersom du sliter med tannlegeskrekk. Jeg vil anbefale denne klinikken på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har vært pasient her i mange år og er svært fornøyd. Særdeles flinke og alltid like blide. Anbefales på det varmeste.

En tannlege du kan stole på i mange år.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto har vært min faste tannlege siden 2008 til nå.
Jeg oppsøkte klinikken for å få hjelp på grunn av mye smerter og symptomer knyttet til feilbehandling ved en utenlandsk klinikk. Roberto sammen med tannlege Raquel har hjulpet meg enormt mye til å håndtere smerte og rette opp i andres feil. Jeg har siden gått til Roberto og kan stole 100% på hans faglige vurderinger. I tillegg er personalet hjertelige og alltid behjelpelige. Behandlingen er individuelt tilpasset etter dine utfordringer og behov. Jeg kan kjenne på en trygghet og ivaretakelse når jeg mottar behandling og kan anbefale denne klinikken på det sterkeste!