Roberto Plascencia

Thereses Gate 51 A 0354 Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Visdomstann

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har akkurat trekt visdomstennene hos Robert. Jeg tror jeg er midt på treet redd for slike ting. Skulle trekke opp og nede. Før man starter blir man oppfulgt og bedøvet av verdens hyggligste tannpleier som er virkelig god på å få deg trygg. Før trekkingen begynner går Robert igjennom alt man lurer på og forklarer hva som kommer til å skje. Man kan gi signaler med hånden noe som er en kjekk greie da man ligger der med ting i munnen. Under operasjonen holder han deg informert om hva som skjer, og jeg har full kontroll og kan stoppe når som helst. Helt utrolig at han klarer å gjøre med glad og komfortabel mens jeg skal trekke visdomstennene. Etter timen sitter jeg bare igjen med en god følelse. Dette er utrolig hvor gode dette teamet er, jeg kommer til å anbefale dem til alle.

Med Robert trenger du ikke å være redd for å trekke visdomstenner. Helt seriøst!

Helt fantastisk dyktige tannleger og tannpleiere!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg kom til Raquel og Roberto i dag for første gang, og det er den beste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege.

Jeg fikk time på dagen grunnet en visdomstann som hadde gitt en kraftig infeksjon.
Jeg ble godt ivaretatt fra første sekund. Raquel satt bedøvelsen på meg, og jeg kjente det nesten ikke. Etter ca 20 minutter fjernet Roberto tannen kirurgisk på under 5 minutter. Og det var TOTALT smertefritt.

Har bare gode ord å si om både tannlegene og tannpleierne.
Nå har jeg endelig funnet et tannlegekontor jeg kommer til å gå til fast, og tannlegeskrekken min er helt kurert :)
Flotte mennesker og svært dyktige i det de gjør.

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Har gått til Roberto i flere år etter at han ga meg en meget god og positiv behandling av tann som var vond og måtte rotfylles. Var da heldig å få akutt-time!
Deretter har jeg årlig gått til han og få hand gode og hyggelig behandling.
Jeg føler meg 100% trygg i Roberto sine hender. Roberto har også et godt syn for det estetiske og etter flere års konsultasjoner har han blitt godt kjent med meg og mine "utrykk". Grunnet slitte tenner og mellomrom i front ønsket jeg derfor å sette inn kroner i front. Det ble helt utrolig fint- og jeg er så glad for at jeg valgte å gjøre noe med også dette.
Dyktig, hyggelig med sans også for det estetiske/kosmetiske! :)

Den beste tannlege jeg har hatt!!

Hei!

Jeg har bodd i forskjellige land og det er veldig vanskelig for å finne den rette lege eller tannlege. Jeg har aldri vært helt fornøyd, men denne gangen... OMG!!! Veldig fornøyd!! Super hyggelig folk og super service! Jeg synes det er veldig skummelt for å gå disse stedene, men du bare føler at de sørger at du føler deg super trygg! :)
Resultatene er super også! Og jeg skal vaere kjempetrist når jeg drar vekk fra Norge, og ikke kan ta denne tannlege med meg!

100% anbefales!!! :)

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg fikk en akutt time hos Roberto pga. infeksjon i fortanna. Han kan jeg anbefale, under prosessen ble jeg forklart hvordan dette hadde oppstått og hva som måtte gjøres for å lindre smerten og kurere infeksjonen. Videre - hvordan unngå dette i fremtiden. Er meget lettet over å ha funnet en så dyktig tannlege og er glad jeg dro til Tannlege bislett. Jeg har tidligere hatt tannlegeskrekk, men det er så å si ikke et problem pga. de fantastiske mennenske som arbeider der. Utrolig faglig sterk og blid tannlege! Anbefales!