Profilbilde

2005

Tannlegebislett Prisliste

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Gå til Roberto hvis du har tannlegeskrekk! Han kurerer den!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har ikke turt å trekke visdomstennene i snart 10 år da jeg ikke har møtt en tannlege som jeg stoler på, men så fant jeg Roberto på legelisten og tenkte at han må være verdt å prøve. Og jeg er så glad for det! Han forklarte alt og stoppet hvis det var noe, han respekterte at jeg fikk vondt og ga meg mer bedøvelse. Det var en så god opplevelse at jeg gleder meg til å trekke de neste hos han! Jeg har ikke blitt hoven og dag to er det som om ingenting har blitt gjort!

Tusen takk Roberto!

Trygg og flink

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har nettopp vært og trukket en visdomstann som måtte opereres ut. Dette gikk kjempefint. Roberto var flink på alle områder. Han forklarte meg veldig tydelig og oversiktlig hva som skulle skje og vi avtalte tegn hvis jeg skulle få vondt eller ville ta pause. I tillegg merket jeg under operasjonen at han var veldig trygg på seg selv, han kunne det han holdt på med og var god på å samarbeide med de andre tannlegene og pleierne. Alt i alt veldig fornøyd og dette blir min faste tannlege etter å ha lett lenge. Anbefales på det høyeste! :)

Beste tannlegen jeg har vært hos, utrolig flink og hyggelig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er utrolig flink til å få pasienten til å føle seg vel! Han er kjempedyktig, morsom, og informerer om alt som skal skje både før han begynner å jobbe og underveis. Jeg fjernet alle visdomstennene i løpet av to besøk, og følte meg så trygg og informert, selv om jeg vanligvis hater tannlege besøk var begge besøk hos Roberto smertefrie, morsomme og rett og slett hyggelig. Kan ikke anbefale ham nok! Fikk også kjempegod informasjon om hva jeg kunne forvente i dagene etter tennene ble fjernet og hvordan jeg kunne unngå postoperative smerter osv. Det gikk kjempefint takket være gode tips fra Roberto!

Faglig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg benyttet Roberto som tannlege da jeg over lengre tid hadde hatt problemer med en rotfylt tann. Roberto så fort at min tidligere tannlege ikke hadde renset ut røttene tilstrekkelig. Dette resulterte i en betennelsescyste i kjeven over tanna. Roberto gjennomførte ny rotfylling og operasjon for å fjerne cysten. Han snakket meg gjennom prosedyren både før, under og etter behandlingen, og fremstår som både faglig dyktig og imøtekommende.
Selv om prisene til Tannlege Bislett ligger noe over gjennomsnittet i Oslo, kan du forvente å få en godt gjennomført tannhelsebehandling. Anbefales!

Veldig fornøyd

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege, som forklarte på en god måte hva som skulle skje før han begynte. Kom ut med mye finere tenner enn hva jeg kom inn med.