Profilbilde

Roberto Plascencia

Tannlegebislett

2005

Tannlegebislett Prisliste

Tannlegebislett Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Den beste tannlegen!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto Plascencia, enkelt og greit den beste tannlegen jeg noen gang har møtt! Han har en utrolig høy faglig kompetanse, presisjon og perfeksjon på et helt ennet nivå enn noen annen tannlege jeg har møtt. Han er ikke fornøyd før det er perfekt, samtidig som han er utrolig nøye. Dette reddet meg i å bli lam i halve kjeven en gang. Jeg vil på det sterkeste anbefale han.

Ingen over, ingen ved siden!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Brukt Roberto siden 2006.

Arbeidet har alltid blitt svært profesjonelt utført, han forklarer behandlingen som er nødvendig, er rask og nøye, og har svært godt humør, det smitter over på besøkende. Ikke bli overasket han spiller rock til arbeidet.

Ved tre tilfeller der andre tannleger har gjort en elendig jobb, har Roberto tatt jobben med å ordne opp. En tann som han sier "skulle mulig hode i 3 år" etter reparasjon, går nå på det tolvte året...

Selv om jeg ofte flytter så har jeg Roberto som tannlege år etter år. En flytur blir det gjerne... Det sier vel kanskje sitt?

Morsom og dyktig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig flink tannlege. Han forklarte hele tiden hva han gjorde og var oppmerksom på hvordan jeg hadde det til enhver tid. Var vennlig og brukte mye humor. Følte meg trygg. Hyggelig atmosfære på tannlegekontoret.

Fantastisk på alle måter-:)

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Så informativ som overhodet mulig i forkant av trekking av visdomstann. Jeg var livredd. Veldig betryggende mht kommunikasjon som han var veldig opptatt av.SKAPER TRYGGHET.En Flott opplevelse hvor tannlege Plascencia har "håndplukkede" medarbeidere som er utrolige varme, søte og beroligende mennesker. Kan ikke bli bedre.
Tannen var ute etter beroligende tablett samt nok bedøvelse.
Klar og tydelig bruksanvisning skriftlig etter behandling på hvordan man forholder seg de neste 3 dagene før fast føde kan inntas.

Atmosfære med beroligende musikk og selve lokalene gjør opplevelsen mindre klinisk. Mao et hyggelig sted å være. Jeg anbefaler mine venner/bekjente å oppsøke denne klinikken ved tannproblemer.

Utrolig flink tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter mye dårlig erfaringer med tidligere tannleger og med tidenes største sprøyteskrekk, var jeg mildt sagt livredd før jeg skulle trekke mine første visdomstenner. Nå er jeg bare oppgitt for at jeg var så nervøs å stresset i forkant, for dette var virkelig null problem! Raquel er utrolig dyktig på å sette bedøvelse og Roberto er en ekspert på kommunikasjon med fantastisk humor. Er du en som meg og går med smerter i kjeven og munnen i flere uker for å unngå problemet, kan jeg anbefale Roberto og hans tannlegetime på det sterkeste!