Profilbilde

Roberto Plascencia

Tannlegebislett

2005

Tannlegebislett Prisliste

Tannlegebislett Telefonnummer22 46 47 4322 46 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Fantastisk på alle måter-:)

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Så informativ som overhodet mulig i forkant av trekking av visdomstann. Jeg var livredd. Veldig betryggende mht kommunikasjon som han var veldig opptatt av.SKAPER TRYGGHET.En Flott opplevelse hvor tannlege Plascencia har "håndplukkede" medarbeidere som er utrolige varme, søte og beroligende mennesker. Kan ikke bli bedre.
Tannen var ute etter beroligende tablett samt nok bedøvelse.
Klar og tydelig bruksanvisning skriftlig etter behandling på hvordan man forholder seg de neste 3 dagene før fast føde kan inntas.

Atmosfære med beroligende musikk og selve lokalene gjør opplevelsen mindre klinisk. Mao et hyggelig sted å være. Jeg anbefaler mine venner/bekjente å oppsøke denne klinikken ved tannproblemer.

Utrolig flink tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Etter mye dårlig erfaringer med tidligere tannleger og med tidenes største sprøyteskrekk, var jeg mildt sagt livredd før jeg skulle trekke mine første visdomstenner. Nå er jeg bare oppgitt for at jeg var så nervøs å stresset i forkant, for dette var virkelig null problem! Raquel er utrolig dyktig på å sette bedøvelse og Roberto er en ekspert på kommunikasjon med fantastisk humor. Er du en som meg og går med smerter i kjeven og munnen i flere uker for å unngå problemet, kan jeg anbefale Roberto og hans tannlegetime på det sterkeste!

Profesjonelt og hyggelig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig fornøyd med mitt tannlegebesøk. Fikk time på dagen og de var utrolig hjelpsomme og hyggelige. Jeg skulle fjerne visdomstann, og det gikk smertefritt på noen få minutter. Ikke noe problem med tannlegeskrekk hos disse flinke tannlegene.

Beste servicen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Du blir motatt bra av personellet der. De sørget for at du hadde det bra mens du ventet.
Også kjempe bra lege roberto, morsom, serviceminded. Og de opererer med bra pris.

Veldig dyktig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg gruet meg veldig til å trekke min første visdomstann, men ble veldig godt tatt i mot av hyggelige mennesker hos Tannlegebislett. Søte og hyggelige assistenter som beroliget meg, og Roberto som veldig dyktig tannlege. Bedøvelsen ble satt uten at man kjente noe som helst. Man kan også få beroligende hvis man er nervøs for inngrepet (som jeg var). Roberto poengterte at kommunikasjon er viktig og snakket meg rolig gjennom hele prosessen, og var ferdig med å trekke tannen før jeg trodde han i det hele tatt var kommet skikkelig i gang! Jeg følte jeg var kommet i trygge hender og ble hele tiden fortalt hva de gjorde til enhver tid, slik at man ikke fikk noen overraskelser. Samtidig som han er morsom og avslappet er han veldig profesjonell og dyktig. Jeg fikk en mye bedre opplevelse enn jeg hadde forventet, og god informasjon om de påfølgende dagene og oppfølging videre. Inngrepet var faktisk tilnærmet smertefritt, akkurat som Roberto lovet. Har sjekket pris flere steder og disse er absolutt konkurransedyktige på pris i tillegg. Absolutt å anbefale! Hit kommer jeg tilbake, tusen takk for så god og rask hjelp :)