Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har en veldig god opplevelse hver gang jeg er inne, til tross for moderat tannlegeskrekk. Alle som jobber der er så hyggelige og hjelpsomme. Har anbefalt dem til alle jeg kjenner.

Tett opptil verdens beste tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er i en egen kategori, han er onkelen du aldri hadde (uavhengig av alder) - passe frekk, passe personlig, passe skrytete, men går aldri over noen grense (dessuten deler han villig ut oppskrifter på mexicansk mat for spesielt interesserte) I tillegg er han ekstremt profesjonell, vennlig og opptatt av at alle skal føle seg trygge i tannlegestolen. Jeg har vært pasient i ti år og skal aldri slutte.

De aller beste tannlegene!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har vært hos både Raquel og Roberto og kan anbefale de på det aller sterkeste. Som mange andre gruer jeg meg for å dra til tannlegen men aldri før har jeg følt meg så trygg og ivaretatt. De er utrolig kunnskapsrike og sørger for en smertefri behandling og trygg behandling. Jeg er så fornøyd med å ha funnet mine faste tannleger og kommer til å anbefale Tannlegebislett til alle jeg kjenner!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

fantastically homoured, humble and genuine people who go that little bit extra to make you feel comfortable and at ease - have been to Raquel and Roberto for 10 years!

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg kom inn for røntgen og rutinekontroll. Men min tannlegeskrekk har jeg drøyd det lenge og undersøkt rundt om tannleger i Oslo. Jeg kunne ikke komt et bedre sted. Til å ha tannlegeskrekk er dette den absolutt beste erfaringen jeg har hos tannlegen.
Han tar seg god tid, er tålmodig og ikke minst vennlig! Jeg syntes også han var grundigere enn jeg har opplevd at de fleste tannleger er. Begrunner valg og anbefalinger.
Jeg har rådet alle mine nærmeste å dra til Roberto, og håper han fortsetter på Bislet i mange år!