Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Fantastisk tannlege.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig behagelig tannlege. Forklarer alt man skal gjennom på en god måte. Underveis forteller han hvert steg han foretar seg og du som pasient føler deg i varetatt og informert. Han er flink til å følge med hvordan pasienten har det, og du som pasient kan selv når som helst si ifra hvis du har behov for en pause. Stort pluss med musikk, det får deg virkelig til å fokusere på noe annet! Fjerning av visdomstann gikk som en lek. God informasjon etter utført inngrep også. Var litt spent på prisen, men ved betaling var jo dette fantastisk rimelig.

Anbefales på det sterkeste!!!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Hvis du har mye problemer med tennene er dette tannlegen å dra til! Kjempehyggelig tannlege (og medarbeidere) som gir deg god informasjon om behandlingen og hva det kommer til å koste. Han er positiv og optimistisk, prøver aldri å gi deg dårlig samvittighet (i motsetning til mange andre tannleger jeg har vært hos) og tar et steg av gangen slik at det ikke føles overveldende når det er mye å gjøre. Billig er det også! Går det an å glede seg til å dra til tannlegen? Jo, her gjør det faktisk det!

Ros til Roberto!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Ved et uhell knakk jeg en bit av begge fortennene mine og en venn tipset meg om å kontakte Tannlegebislett. Jeg fikk tid hos Roberto påfølgende dag, og følte meg straks avslappet - det var tydelig at de på denne klinikken er dyktige, profesjonelle og ikke minst veldig hyggelige! Roberto var god til å forklare meg hva som måtte undersøkes og alternative løsninger, og han fikset et pent sett midlertidige tenner til meg mens porselenstennene ble satt i produksjon. Nå har jeg fått et nytt smil, og jeg er utrolig fornøyd med resultatet!! Anbefaler Roberto og hans team på det sterkeste:)

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har vært pasient her i flere år og de alltid vært helt fantastiske. Enten det har vært fjerning av visdomstenner, fiksing av tenner etter ulykke eller vanlig kontroll. Alle som jobber der er serviceinnstilte og super hyggelige! Roberto er så flink til å betrygge deg som pasient og jeg går alltid ut fornøyd! Anbefaler virkelig denne klinikken. :)

Roberto gjør tannlegebesøket til en fornøyelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Denne hyggelige og veldige dyktige tannlegen gjør hele konsultasjonen til en fornøyelse! Han har gjenopprettet mine tenner og jeg har fått et nytt smil-takket være denne mannen....og det er alltid helt smertefritt!! Min tannlegeskrekk er forsvunnet og jeg vil absolutt anbefale han til alle👍😊