Roberto Plascencia

Klinikk

Tannlege Bislett
Thereses Gate 51 A 0354 Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Dyktige tandleger og hyggelig atmosfære

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har, siden jeg var barn, alltid været redd for å gå til tannlegen. Dette endret seg dog etter jeg har vært på klinikken på Bislett. Jeg hadde fått akutte smerter om natten. Jeg kontaktede derfor Bislett Tannlege om hvorvidt jeg kunne få en tid hos dem. De gav meg en akutt tid på dagen, og her fikk jeg fjernet to visdomstænder på litt under en halv time. Alt gikk veldig stille og rolig og Roberto tog seg tid til å forklare hva som skulle skje.

Kan klart anbefale Tannlege Bislett for alle!

Veldig betryggende og dyktig

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Gikk til tannlegen etter 3år pga tannlegeskrekk, ble tatt veldig godt imot og hadde en komfortabel time i stolen. Trakk en visdomstann som måtte deles i mange biter. Gikk veldig bra og jeg kan anbefale han videre!

Mitt beste tannlegebesøk!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Skulle trekke to visdomstenner. Hadde allerede trukket to hos en annen tannlege hvor jeg gruet meg masse og slet med kommunikasjonen under inngrepet, i tillegg til at det tok ganske lang tid. Hos Roberto følte jeg meg ikke redd i det hele tatt. Han gikk veldig inn for å gi all informasjon han kunne både før og etter. Vi snakket også om kommunikasjonen under trekkingen noe som gjorde meg veldig rolig og trygg. Kjempe fin balanse mellom humor. Det tok kjempe kort tid og plutselig var jeg ferdig. Dette var det morsomste, tryggeste og beste tannlegebesøket jeg noen gang har hatt!

Profesjonelt og smertefritt

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Roberto trakk visdomstann for meg både oppe og nede. Nede tok 7-8 minutter og 2 minutter oppe. Helt smertefritt. God dialog gjennom hele operasjonen. Fin balanse mellom humor og info. Kunne ikke vært mer fornøyd. Raquel på samme klinikk gjorde også jobben sin utmerket. Takk!

Fjernet visdomstenner.

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har nå gått hos Roberto i noen år og er utrolig fornøyd med alt fra det gode personellet til det profesjonelle arbeidet.

Jeg fjernet nettopp de to siste visdomstennene mine hos han, og har allerede etter en dag ingen merkbar-smerte.

Han er utrolig artig og flink i det han gjør.

Anbefaler han til alle som har tannlegeskrekk!