Profilbilde

Roberto Plascencia

Profilbilde
Tannlegebislett

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tannlegebislett Prisliste

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Veldig hyggelyg, beroligende og flink tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Roberto, som er dyktig og veldig flink til å få noen til å føle seg trygg under behandling. Med gode opplysninger om behandlingen, litt musikk i bakgrunnen, god humør og kunnskap, en time hos ham blir ikke noe å grue seg til.

Tannlegeskrekken er over!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på flere år, da jeg for noen måneder siden ikke hadde noe annet valg.
Etter å ha vært der flere ganger de siste månedene kan jeg ærlig si at tannlegeskrekken er over.
Roberto er først og fremst profesjonell, men også åpen, hyggelig og behagelig som person. Det samme er resten av personalet. Alltid blide!
Han er flink til på forhånd å forklare hva han skal gjøre, og behandlingen var så og si smertefri.
Etter at jeg begynte hos Roberto i januar har også mine tre døtre begynt hos ham. Han anbefales på det sterkeste!
Jeg gruer meg ikke til å komme tilbake om ett år, Roberto.

Dyktig tannlege og flink til å kommunisere

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Trakk to visdomstenner og jeg fikk mye støtte ettersom jeg var veldig nervøs.
Roberto var profesjonell og veldig flink til å kommunisere og forklare underveis. Han tok seg tid i forkant til å forklare inngrepet, hadde en god teknikk for å sette bedøvelse, han stoppet behandlingen hvis jeg viste det minste tegn til ubehag underveis og tok seg tid og forklarte svært nøye hvordan jeg skulle behandle såret etterpå. En veldig god opplevelse av å trekke to visdomstenner! Jeg gråt da jeg kom inn og gikk derfra lettet.

Flink og kunnskapsrik

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Fjernet en visdomstann hos Robert, det gikk både fort og smertefritt. Jeg har tidligere fjernet to visdomstenner og dette er den beste opplevelsen jeg har hatt! Anbefales!

Min foeste tannlege i Oslo og jeg er stofornoeyd!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

- Personalet var smilende, vennlige og hjelpsomme
- Jeg hadde et akutt problem som ble behandlet paa samme time som foerste tannlegesjekk
- jeg hadde et estetisk problem som ble behandlet med empati og profesjonalitet