Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Særdeles profesjonell

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Behandlingen hos Roberto er fullstendig smertefri, hyggelig og profesjonell. Pasienten får raskt en følelse av å være i trygge og omsorgsfulle hender. Det er slik en ideell tannlegebehandling ser ut.

Hyggelig, omsorgsfull og profesjonell

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har tannlege skrekk og Roberto er den eneste tannlegen som har fått meg til å føle meg trygg. Jeg har blant annet trukket en tann, fått tannprotese og tannfyllinger. Disse behandlingene er noe som man vanligvis gruer seg til, men hos ham blir du tatt godt i hånden gjennom hele prosessen. Anbefales på det sterkeste. Koster litt, men er verdt prisen.

Fantastisk god tannlege. Helproff!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Det beste med denne tannlegen og staben hans, som er viktig for oss med en brokete tannlegehistorikk.

Selv om det noen år siden jeg har vært hos tannlegen og det er et salig rot inni munnen, er det ingen som dømmer deg, og kommer med komentarer om at, du skulle vært der før. Dette er viktig for oss som gruer seg til å gå.

Jeg er heller aldri usikker på hva som skal skje. Blir forklart i detalj hele hendelsesforløpet.

Denne tannlegen og hans stab, anbefales på det sterkeste!

Svært hyggelig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er en utrolig hyggelig og dyktig tannlege, som gjør det til en fin opplevelse å gå til tannlegen. Han har en egen evne til å få pasienten til å føle seg avslappet i situasjonen, og sprer trygghet gjennom å inkludere pasienten i hva som skal gjøres. Han bruker god tid til å forklare hva som skal gjøres, hvorfor det gjøres, og hvordan dette vil oppleves som pasient.

Det eneste negative, som dog kun er en naturlig konsekvens av at Roberto er en godt likt tannlege, er at det kan være litt ventetid for å få time. Dette er dog vel verdt ventetiden.

Finnes ingen bedre tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er Norges flinkeste (og morsomste) tannlege! Gruer meg aldri til å gå til tannlegen lenger..