Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Med en solid dose redsel for å tråkke over dørstokken hos tannlege, er Roberto en av to tannleger jeg går tilbake til. Har hatt behov for omfattende "restaurering", og resultatet er virkelig flott. Prisen på behandlingene er levelige, men det aller viktigste er måten man blir møtt på.
Og her er hele kontoret i særklasse!
Det er ingen behov for å bytte tannlegekontor om man først har begynt her.

Svært dyktig tannlege som skaper en hyggelig opplevelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg kom til Roberto første gang våren 2021 og hadde store utfordringer med 3-4 tenner som måtte utbedres, rotfylles og fikses. Jeg har i mange år hatt tannlegeskrekk og Roberto har uten tvil klart å endre mitt syn på tannlegebesøk.
Svært dyktig og nøye i sitt arbeid og samtidig flink til å skape en rolig atmosfære og sørge for at prosessen går fint og smertefritt hele veien.
Har i løpet av de siste 7 månedene vært på klinikken 10 ganger og opplevelsen er generelt svært god.
Har inntrykk at klinikken er noe mer kostbar enn andre klinikker i markedet generelt, men jeg syns det var verdt å betale prisen for å få resultatet jeg fikk.
Har man vondt i tennene så har jeg lært at det absolutt lønner seg å bare få det unnagjort.

Meget fornøyd.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Meget godt ivaretatt, veldig fornøyd kvalitet på behandling.
Mottok god forklaring på vurdering av rønken bilder og behov for videre oppfølging.
Denne tannlegen anbefales på det varmeste.

Veldig fonøyd! Beste tannlegen.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Informerer grundig og kunden i fokus. Anbefales på det varmeste. Da jeg først kom dit for første gang på en hastetime for tannverk, ble jeg tatt godt imot. Har siden da kun gått til Tannlegebislett og vært fast kunde i 6 år nå. For øvrig er alle som jobber der hyggelige og tar imot deg med et smil.

Tillittsvekkende og profesjonell

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Følte meg ivaretatt og trygg hele veien. Forklarte alt som skulle gjøres og underveis. Var alltid tilgjengelig for spørsmål både før og etter jeg var der. En tannlege jeg kan anbefale på det varmeste.