Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Esktremt god på visdomstenner

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har brukt Roberto for å fjerne visdomstenner både oppe og nede. Han sørger for en uformell, lett og ledig stemning, samtidig som han sørger for å holde deg oppdatert på hva som skjer. Han bruke 6-7 minutter på tennene nede (kirugisk, måtte deles opp), og 20 sekunder på tennene oppe. Det er virkelig ingenting å grue seg til, så lenge man ikke venter for lenge. Jeg anbefaler Roberto på det sterkeste.

Den beste helseopplevelsen jeg noensinne har hatt

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Svært hyggelige, imøtekommende og varme mennesker som virkelig bryr seg og er stolte over sitt fag. De utviste en enorm mellommenneskelig forståelse og medisinsk profesjonalitet som førte til at jeg nesten var lei meg for at jeg måtte dra hjem. Om du skal til en tannlege er det ingen andre steder som gjelder. Tusen tusen takk.

Kjempedyktige tannleger

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Etter å ha trukket en visdomstann i vinter foreslo Roberto å operere ut de to i underkjeven ved senere tidspunkt, ettersom de ikke lenger hadde noen antagonist.

Ettersom jeg sliter mye med angst til vanlig, i tillegg til å ha hatt dårlige opplevelser hos tannleger før, gruet jeg meg mye på forhånd og sov trolig 20 minutter sammenlagt natten til tannlegebesøket. Dette viste seg å være unødvendig.

Da Raquel satte bedøvelsen kjente jeg knapt stikket, og tannlegesenteret ga meg muligheten til å ta en angstdempende tablett på forhånd slik at jeg var roligere, noe jeg satte stor pris på. Roberto opererte deretter ut visdomstannen smertefritt på noen sekunder, og jeg kjente heller ingenting da han sydde igjen, noe han gjorde så jeg ikke skulle sette fast matrester og lignende. Helt til slutt fikk jeg en sprøyte i skulderen så jeg ikke hovnet opp i ettertid.

Litt ømt var det selvfølgelig de første dagene i etterkant, men alt i alt var det mye enklere gjort enn hva jeg forventet. Av natur vil jeg sikkert være nervøs til våren når jeg skal operere ut den siste visdomstanna, men det er det altså ingen grunn til!

Kunne ikke vært bedre

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Roberto og kollegaene er engasjerte, lattermilde og hjelpsomme fra første øyeblikk. Jeg trakk to visdomstenner der den ene krevde kirurgisk inngrep. Roberto fikset dette mens han slengte vitser og fortalte hva han gjorde sånn at jeg var forberedt. Jeg trodde dette skulle gjøre vondt, men det var nesten helt smertefritt. Det er også litt vanskelig å være redd når man ler...

Jordnær service og ypperlig kvalitet! Billig også.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg skulle operere ut en visdomstann og hadde gruet meg mye på forhånd pga tidligere dårlig erfaring hos en annen tannlege. Roberto er utrolig dyktig og brukte mye tid på at jeg skulle føle meg trygg gjennom hele prosessen. Selve operasjonen var fort gjort og uten noe ubehag. Han forklarte alt han gjorde underveis, noe som var veldig betryggende. I tillegg gjør kortisonsprøyten man får etterpå at man nesten ikke får hevelse i det hele tatt, fantastisk! Jeg kan virkelig anbefale Roberto, og kanskje spesielt dersom du har tannlegeskrekk, han er både hyggelig og veldig flink.

Fantastisk positivt

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Denne livlige, engasjerte, proffe og dedikerte gjengen er sånn alle tannleger burde vært. Roberto må være den kuleste typen jeg har møtt. Det å få til såpass mye humør, tull og tøys, men samtidig være veldig proff og ha medfølelse er det ingen andre enn denne gjengen som får til.

Jeg fjerna visdomstann og Roberto ledet meg gjennom det og fortalte alt som skjedde! Alt i alt var det en super opplevelse og garantert ikke siste gang jeg kommer hit!
Anbefales på det sterkeste

Mitt første morsomme tannlegebesøk

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Har du noen gang hatt latterkrampe i tannlegestolen med trynet fult av bedøvelse når tannlegen syr igjen og forklarer humoristisk at på frognerfruer strammer han godt til, forklarer at han ikke er tannlege, men en uoppdaget kunstner og at jeg er dagens lerret, at han demonterer tanna som et skrivebord så den blir lettere å få ut døra, hvorfor visdomstenner bare er jævelige drittsekker, at om jeg får blåmerke kan jeg skylde på typen, at spillelista hans "visdomstann" med Abba, earth, wind &fire mm. har riktig groove så alt går smooth, og at jeg kan drikke alkohol, spise is og helst ikke må trene (😂) på noen dager?
Tannlegebislett er the place to be.

Veldig profesjonelt av alle på jobb. Ble møtt i døra av en nydelig dame med verdens beste humør og karisma, sendt videre til en Rakel som skulle sette bedøvelse og som med herlig sarkasme syntes synd på meg som ble så skuffa over at det ikke gjorde vondt - og videre inn til fantasiske Roberto som forklarer alt som skal skje, alt han gjør underveis og er verdens kuleste tannlege. Jeg bytter aldri!

To visdomstenner og noen tusen fattigere, men kulere tannlegekontor finnes ikke, ass.

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Fantastisk profesjonelt, flinke, hyggelige, vennlige og morsomt tannlegeteam! Hadde brukket en tann, og fått rotfyll samt støpt ny tann. Resultatet er fantastisk! Finere enn før jeg brakk tannen. Dette er virkelig et team det er svært hyggelig å komme til. Smilende, vennlige og forklarer alt i minste detalj. Jeg anbefaler de på det sterkeste, og kommer aldri til å bytte tannlege.

Strålende tannlege

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg trakk min første visdomstann hos denne hyggelige tannlegen. Han forklarte hva han skulle gjøre ned til hver minste detalj samtidig som han sang med til musikk fra 70-tallet, noe som skapte en veldig avslappet atmosfære. Han satte også en kortisonsprøyte etter behandling for å unngå hevelse. Tilbake på jobb dagen etter.

Profesjonelt, effektivt, inkluderende og hyggelig

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Dette er den desidert beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Her blir man tatt i mot på en personlig måte, de er utvilsomt dyktige folk med stolhet og glede i arbeidet sitt. Tannlegen langt mer enn forespeilet og forventet på en fredag ettermiddag.

Dyktig tannlege med hjerte for pasienter!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Roberto & co er utrolig dyktige i sitt arbeid. Jeg blir bestandig utrolig stresset og nervøs før jeg skal i stolen. Etter noen år med Raquel som tannlege har jeg overvunnet mye av min frykt hos tannlegen.
Men da jeg måtte ta visdomstennene mine ble jeg på nytt veldig bekymret fordi jeg skulle ha en ny behandling hos Roberto.

Men.. det var ingen sak. Jeg fjernet begge visdomstennene på ene siden. Noen gledestårer da Robert viste meg den ene tannen. Smertefritt og tydelig kommunikasjon. Jeg føler meg alltid trygg i stolen uansett hvor mye jeg måtte stresse meg opp i forkant.

Jeg anbefaler legekontoret titt og stadig :) Jeg skal aldri bytte!

Hands down, best i byen.

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Da min egen tannlege var på ferie, måtte jeg finne en ny tannlege til å ta hånd om en vond visdomstann. Jeg valgte Roberto på bakgrunn av tidligere gode anmeldelser.

Roberto utførte jobben på en fantastisk måte og levde opp til forventningene. Omtenksom og svært dyktig tannlege. Ingen smerter, selv etter å ha delt opp tannen i 3 deler og fjernet en del av gangen.

Kan ikke si jeg gleder meg til å ta ut neste visdomstann, men er ingen tvil om hvem som skal få den jobben.

Best dentist ever :)

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

This clinic is simply great. Everyone there is very professional, and hold really high standards. I am just amazed with the quality of their work.
Dr. Roberto P., in particular, is incredibly good at what he does. Not just regular dentistry but also endodontics with surgical precision, high-end materials and tools. Does most of the work through his microscope, and the result is extremely precise reconstructive work, with a lot of focus on making sure the treatmebts are effective, and don't live bad tissue/ bacterial rests behind.
Everything he does he explains in detail: first, during and after the procedures.
They are also worried about your well-being at all times.

To add to that professionalism, the atmosphere is very pleasant, with nice music and persobality that is always relaxed and with very good humor.
Going to the dentist is not a pain/ sacrifice anymore. It is honestly a pleasant experience :)
keep up the great work!

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg måtte trekke 2 visdomstenner og gruet meg en del da jeg har hørt så mye fælt om det, men Roberto var kjempeflink til å avdramatisere det hele. Før jeg visste ordet av det var den ene tannen ute, uten smerter i det heletatt. Tann nr. 2 enda raskere og igjen uten smerte. :) Han er veldig flink til å snakke detaljert om alt som skal gjøres og guide gjennom prosessen. Alt i alt en god opplevelse ut av noe jeg på forhånd gruet meg veldig til.

Dyktige tandleger og hyggelig atmosfære

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har, siden jeg var barn, alltid været redd for å gå til tannlegen. Dette endret seg dog etter jeg har vært på klinikken på Bislett. Jeg hadde fått akutte smerter om natten. Jeg kontaktede derfor Bislett Tannlege om hvorvidt jeg kunne få en tid hos dem. De gav meg en akutt tid på dagen, og her fikk jeg fjernet to visdomstænder på litt under en halv time. Alt gikk veldig stille og rolig og Roberto tog seg tid til å forklare hva som skulle skje.

Kan klart anbefale Tannlege Bislett for alle!

Veldig betryggende og dyktig

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Gikk til tannlegen etter 3år pga tannlegeskrekk, ble tatt veldig godt imot og hadde en komfortabel time i stolen. Trakk en visdomstann som måtte deles i mange biter. Gikk veldig bra og jeg kan anbefale han videre!

Mitt beste tannlegebesøk!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Skulle trekke to visdomstenner. Hadde allerede trukket to hos en annen tannlege hvor jeg gruet meg masse og slet med kommunikasjonen under inngrepet, i tillegg til at det tok ganske lang tid. Hos Roberto følte jeg meg ikke redd i det hele tatt. Han gikk veldig inn for å gi all informasjon han kunne både før og etter. Vi snakket også om kommunikasjonen under trekkingen noe som gjorde meg veldig rolig og trygg. Kjempe fin balanse mellom humor. Det tok kjempe kort tid og plutselig var jeg ferdig. Dette var det morsomste, tryggeste og beste tannlegebesøket jeg noen gang har hatt!

Fjernet visdomstenner.

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Jeg har nå gått hos Roberto i noen år og er utrolig fornøyd med alt fra det gode personellet til det profesjonelle arbeidet.

Jeg fjernet nettopp de to siste visdomstennene mine hos han, og har allerede etter en dag ingen merkbar-smerte.

Han er utrolig artig og flink i det han gjør.

Anbefaler han til alle som har tannlegeskrekk!

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Måtte fjerne en visdomstann, da det rett og slett ikke var plass til den.
Inngrepet gikk veldig fint, uten smerter eller noe uvanlig ubehag. Tannlegen var veldig flink til å kommunisere og forklarte meg hele tiden hva som skulle skje.
Etter at inngrepet var ferdig, fikk jeg utfyllende informasjon om hva jeg skulle gjøre mtp smerter, hygiene, matinntak osv.
Alt i alt en veldig positiv opplevelse. Anbefales

Min favoritt !!!

Klinikk: Tannlege Bislett Skrevet

Det er ikke uten grunn at Roberto Plascencia og hans team ligger på toppen på legelisten.

I noen år hadde jeg gått til en tannlege som mente at min tannhelse var som en dans på røde roser, jeg ble fortalt at visdomstennene mine bare kunne komme ut, jeg hadde nemlig så god plass til visdomstenne, det var ingen grunn til å trekke de.
Men jeg merket et voldsomt trykk i kjeven og etterhvert også skjevhet på tennene i underkjeven og da bestemte jeg meg for å få en vurdering av en annen tannlege.

Når jeg kom til Roberto så var saken klar, jeg har en liten kjeve, og det er ikke plass til visdomstennene, de vokser rett og slett ikke ut pga plassmangel og skyver dermed de andre tennene ut av stilling.
Tannlegen skjønte at jeg var nervøs for operasjon av visdomstennene og brukte lang tid på å forklare hva han ville gjøre og hvorfor, samtidig som han ville være sikker på at jeg ikke var i tvil eller uenig. Vi satt opp to ny timer for fjerning av fire stk tenner, 2 visdomstenner og 2 12års jeksler.

Roberto sier at om jeg hadde fjernet visdomstennene med en gang de viste på røntgenbilde så ville det ikke vært noen sak, da ville det bare vært å knipset bort en mini tann, mens nå har de vokst seg så store at de måtte kløyves i to før han fikk trukket de ut i flere deler. Han forklarte det på den måten at om man skal kvitte seg med en stor sofa og den ikke går ut døren så skal man ikke prøve å presse sofaen gjennom døren når det ikke er plass, da skal man demontere den og løfte den forsiktig ut, og det var akkurat det som ble gjort med visdomstennene mine, forsiktig og fint.

I tillegg var Roberto klar på at det var jeg som bestemte om vi skulle ta pause under veis, om jeg følte jeg trengte mer bedøvelse så skulle jeg gi beskjed, eller om jeg bare ville ha en liten pause så var det helt greit.
Vi hadde i utgangspunktet bestemt at vi skulle trekke to stk tenner i gangen, men han sa på forhånd at han uansett ville spør meg når visdomstannen var tatt om jeg fortsatt ønsket at vi skulle fortsette med 12års jekselen, jeg sa at han bare kunne fortsette, og det er jeg gla for, det tok bare 15 sekunder så var den trukket.
Etterpå fikk jeg en sprøyte i skulderen som skulle hindre at jeg ble opphovet og blå i kjeven, så fikk jeg resept på paralginforte og beskjed om å kjøpe et skyllemiddel på apoteket.
Så gikk Roberto gjennom et papir som viste hva jeg kunne og ikke kunne gjøre de neste dagene, og på slutten tegnet han en jente på en sofa som satt og så på netflix, og det skulle være meg med god samvittighet :)

Og akkurat det som står over var tilfellet neste gang jeg skulle operere visdomstann og trekke 12års jeksel.

Jeg kan virkelig anbefale Roberto og hans gode hjelpere!
Jeg tok til og med en selfie i tannlegestolen med tannen i hånden, får ikke lagt den til her dessverre :)

Roberto er så sympatisk og beroligende, jeg har allerede anbefalt han til en venninne.
Han har blitt min absolutte favoritt tannlege!

Mvh Margrethe Sande