Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Omsorgsfull og positiv tannlegeopplevelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har fjernet visdomstennene mine hos Roberto i to omganger, og har følt meg svært godt ivaretatt gjennom hele prosessen.
Behandlingene har vært raske og smertefrie - jeg fikk godt med bedøvelse og ble fortalt hva som ble gjort hele veien.
Det hjelper også at Roberto og tannpleierne er så hyggelige og får en til å slappe av med humor og musikk i bakgrunnen. Anbefaler sterkt Tannlege Bislett, spesielt om man har hatt en dårlig opplevelse et annet sted.

God tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Tannlege Roberto Plascencia er en dyktig tannlege. Gjør kvalitetsarbeid og gir seg ikke før alt er perfekt. Veldig hyggelig atmosfære i klinikken, som gjør at man slapper av. Perfekt sted hvis man líder av tannlegeskrekk. Veldig hyggelige tannlegeassistenter også!

Strålende fornøyd

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Brukket fortann, fire visdomstenner som måtte opereres ut og... tannlegeskrekk.. - ingen herlig kombinasjon. Lite visste jeg at tannlegebesøkene mine hos Roberto skulle bli uten overdrivelse helt fantastiske. Roberto er en svært dyktig tannlege som får deg til å slappe av og føle deg godt ivaretatt. Han er nøyaktig, forklarer alt han foretar seg svært nøye og er opptatt av at du skal ha en god opplevelse. Fortanna mi ser nå ut som den aldri ble skadet takket være Roberto og hans team!

Very happy to have found this tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto is a very kind person who likes to explain everything he does and why he does it. He is transparant in his prices and gives you options regarding these if possible. I did not want to leave my Dutch dentist because i heard so many bad things about the quality in Norway of dentists and that they just ask unreasonable prices. But i had a emergency situation that brought me to Roberto and very happy so far ( i had root canal treatment, a crown and some smaller issues). Never had pain and always felt Roberto has all the knowledge you can ask for, and passion for his profession ;-)

Effektiv, hyggelig og kompetent tannlege med humor!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Han vet hva han driver med, brenner for å gjøre en god jobb. Vennlige priser!
Gir gode forklaringer på tannhelsen og hva han skal gjøre underveis i behandlingen.