Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Fantastisk opplevelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Man føler seg godt ivaretatt og får god informasjon gjennom hele besøket.

Trukket en visdomstann og tatt en rotfylling, så mine forventninger var ikke så store, men de var veldig hyggelige og fikk meg til å glemme min tannlegeskrekk.

Skal tilbake for å trekke en til visdomstann, og jeg gleder meg faktisk.

Roberto <3 !

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Var hos Roberto i sommer da jeg skulle fjerne en visdomstann. Gruet meg, da jeg hadde hatt en litt dårlig opplevelse på en annen tannklinikk.
Det var derimot ingen grunn til det! Roberto og hans dyktige medhjelpere gjorde opplevelsen så god som den kunne bli, med musikk fra Mexico, selfie av tanna, tannlegen og meg og et innblikk i Robertos spreke løpeliv. Å få anti-hevelsessprøyte gjorde at jeg så tilnærmet normal ut etterpå, etter et besøk der man vanligvis ikke tar seg ut fra sin beste side.
Må også legge til at han var svært tilgjengelig på mail.
Roberto er den beste!!

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er både utrolig flink, hyggelig og morsom. Har fjernet to visdomstenner hos han, og det har aldri vært noe annet enn en positiv opplevelse. Han kom med gode tips både underveis og i etterkant, samt var veldig tilgjengelig da jeg trengte oppfølging.
Vil fortsette å gå til Tannlege Bislett så lenge jeg bor i Oslo, og anbefaler de på det varmeste.

Den beste tannlegen ever!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har aldri møtt sånn dyktig, oppmerksom, hjertelig tannlege! Han har funnet ut en årsak til tannpine min, som de 4 forrige legene ikke kunne finne, og fant en løsning til dette problemet. Dessuten forklarer han alt tydelig og støtter pasienten under behandlingen. Jeg er så glad at jeg har funnet en slik lege og anbefaler ham på det sterkeste!

Særdeles dyktig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I løpet av de tre årene jeg har vært kunde har han forvandlet et sørgelig ruinlandskap og liten tyggeevne til riktig så pene tenner og gleden av å kunne tygge all mat godt og smertefritt.