Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Fantastisk! Betryggende og pedagogisk

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

For to måneder siden kjente jeg litt vond smak nederst ved siden av en visdomstann, så jeg tok kontakt med Tannlege Bislett. De var så hjelpsomme, og skaffet meg time på dagen. Jeg var mer nervøs enn jeg trodde, men Raquel og Roberto tok mine bekymringer på alvor og forklarte så fint og pedagogisk hva som skulle skje og at jeg var i gode hender (og det var jeg). Roberto ga et anslag på hvor lang tid det hele kom til å ta (rundt 15 minutter), og det stemte på en prikk! Det var helt smertefritt, blant annet fordi Roberto instruerte meg i hvordan jeg skulle gi uttrykk for evt. ubehag, slik at han raskt kunne respondere på det. Han satte på chill musikk og snakket rolig mens han holdt på, og jeg følte meg helt trygg. Etterpå fikk jeg tydelige instruksjoner på hva jeg skulle gjøre av etterbehandling. Etter noen dager sendte jeg Roberto en engstelig melding fordi det hadde vært litt blod i spyttet mitt, men Roberto forklarte at det var normalt, men at jeg kunne ta kontakt når som helst - og dette var fredags ettermiddag - om det oppsto problemer. Det oppsto imidlertid ingen problemer, og jeg sitter igjen med en veldig positiv opplevelse. Jeg anbefaler Roberto og Raquel 100 % til alle som skal trekke visdomstann!

No regrets

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I contacted a number of different clinics while preparing for my root canal. This was the only place that answered my emails in complete sentences (an achievement in these rushed times!) and didn't request that I make an appointment before asking any questions at all. It was a good sign. So I scheduled a visit and took a leap of faith...

No regrets. Kendra and Rabia are warm and attentive, and Roberto offers the right balance of professional confidence and comforting human presence. So relieved that it's done now, and done well. Tusen takk, doc.

Fantastisk tannlege.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig behagelig tannlege. Forklarer alt man skal gjennom på en god måte. Underveis forteller han hvert steg han foretar seg og du som pasient føler deg i varetatt og informert. Han er flink til å følge med hvordan pasienten har det, og du som pasient kan selv når som helst si ifra hvis du har behov for en pause. Stort pluss med musikk, det får deg virkelig til å fokusere på noe annet! Fjerning av visdomstann gikk som en lek. God informasjon etter utført inngrep også. Var litt spent på prisen, men ved betaling var jo dette fantastisk rimelig.

Anbefales på det sterkeste!!!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Hvis du har mye problemer med tennene er dette tannlegen å dra til! Kjempehyggelig tannlege (og medarbeidere) som gir deg god informasjon om behandlingen og hva det kommer til å koste. Han er positiv og optimistisk, prøver aldri å gi deg dårlig samvittighet (i motsetning til mange andre tannleger jeg har vært hos) og tar et steg av gangen slik at det ikke føles overveldende når det er mye å gjøre. Billig er det også! Går det an å glede seg til å dra til tannlegen? Jo, her gjør det faktisk det!

Ros til Roberto!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Ved et uhell knakk jeg en bit av begge fortennene mine og en venn tipset meg om å kontakte Tannlegebislett. Jeg fikk tid hos Roberto påfølgende dag, og følte meg straks avslappet - det var tydelig at de på denne klinikken er dyktige, profesjonelle og ikke minst veldig hyggelige! Roberto var god til å forklare meg hva som måtte undersøkes og alternative løsninger, og han fikset et pent sett midlertidige tenner til meg mens porselenstennene ble satt i produksjon. Nå har jeg fått et nytt smil, og jeg er utrolig fornøyd med resultatet!! Anbefaler Roberto og hans team på det sterkeste:)