Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Første positive tannlegeopplevelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Skulle fjerne en betent visdomstann. Roberto gikk gjennom alle steg i prosessen på forhånd og under inngrepet. Alt var over på under 15m. Kjente ingenting og følte meg trygg gjennom det hele. Merkbart svært kompetent tannlege med fantastisk evne til å gjøre deg trygg. Fra en som har hatt tannlegeskrekk siden barndommen, var dette en utrolig ålreit opplevelse.

Min beste anbefaling!

Ekstremt dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg hadde en vanskelig og skjeiv visdomstann som måtte opereres ut. Dette fikk han til på en times tid, helt utrolig..Gjorde ikke vondt. Roberto vet hva han driver med, og jeg har ikke tannlegeskrekk lenger.

Hvis du syns å trekke tenner er skummelt, dra hit. Ikke bare er de flinke, men snille og alltid i godt humør. Prisen er også lav.

De beste tannlegene

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel og Roberto er de beste tannlegene jeg har vært hos. Håper dere begge fortsetter det gode arbeidet i mange år fremover!

Riktig mann til å ta visdomstennene dine!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Opererte ut min første visdomstann tidligere dette året. Når den andre tannen begynte å plage meg var det ingen tvil om hvor jeg skulle ringe! Hele opplevelsen man får fra man bestiller timen til etter inngrepet er unikt. Meget god service, man føler seg ivaretatt og i trygge hender. Tidligere har jeg gruet meg til tannlegebesøk, men etter jeg oppdaget tannlegebislett har jeg ingen tannlegeskrekk lenger.

Selve operasjonen av visdomstennene gjør Roberto profesjonelt, skånsomt og til en så hyggelig opplevelse det å fjerne tenner kan bli!!

En av de beste!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg måtte få visdomstannen min operert ut og var noe nervøs før timen. Roberto brukte god tid til å forklare i forkant og gjennom inngrepet. Han er både trygg og morsom. I tillegg er teamet hans utrolig vennlige og serviceinnstilte. Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste!!