Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Meget fornøyd.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Meget godt ivaretatt, veldig fornøyd kvalitet på behandling.
Mottok god forklaring på vurdering av rønken bilder og behov for videre oppfølging.
Denne tannlegen anbefales på det varmeste.

Veldig fonøyd! Beste tannlegen.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Informerer grundig og kunden i fokus. Anbefales på det varmeste. Da jeg først kom dit for første gang på en hastetime for tannverk, ble jeg tatt godt imot. Har siden da kun gått til Tannlegebislett og vært fast kunde i 6 år nå. For øvrig er alle som jobber der hyggelige og tar imot deg med et smil.

Tillittsvekkende og profesjonell

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Følte meg ivaretatt og trygg hele veien. Forklarte alt som skulle gjøres og underveis. Var alltid tilgjengelig for spørsmål både før og etter jeg var der. En tannlege jeg kan anbefale på det varmeste.

Alltid fornøyd

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har gått til Roberto i noen år, og er veldig fornøyd. Jeg har litt tannlegeskrekk, men det fungerer så bra som det kan hos Roberto. Han er flink til å lage tydelige avtaler før han begynner, forteller alt hva han gjør og han respekterer hvis du ber om en pause. Han har godt humør, er faglig dyktig og er veldig flink til å sette sprøyter (det merkes omtrent ikke)! Anbefales

Den beste tannlege jeg noensinne har vært hos!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har i mange år vegret med for å gå til tannlege da mine tidligere opplevde erfaringer med tannleger både har vært forbundet med smertefulle behandlinger og manglende forståelse for det ubehaget jeg har kjent på. Etter mange år uten konsultasjon hos tannlege skjønte jeg at jeg måtte komme meg til tannlege. Jeg søkte på legelisten.no og fant Roberto og hans klinikk på Bislett på toppen av ratinglisten. Jeg bestilte time og har etter dette fått en fantastisk behandling på så utrolig mange plan. På det faglige og profesjonelle plan fremstår Roberto som svært kunnskapsrik. Han jobber også svært effektiv samtidig som han tar seg tid til å fortelle hva han gjør på en pedagogisk som gjør at man faktisk lærer om anatomien i munnen og generell tannhelse. I tillegg har Roberto er vesen som gir deg en følelse hvor man føler seg veldig velkommen og trygg hver eneste gang man er der. Han har også en fantastisk humor som han deler. Jeg har aldri ledd så mye i en tannlegestol før jeg møtte Roberto. Etter flere behandlinger kan jeg med hånden på hjerte si at min redsel for tannbehandling er fullstendig borte. Det er faktisk slik at nå gleder meg til å komme til konsultasjon hvor jeg føler meg 100% trygg på at jeg er i de beste hender. Jeg anbefaler Tannlege Bislett på det varmeste til alle som leser dette og vil også legge til at jeg tror mange andre tannleger også ville kunne lære noe av denne klinikken når det kommer til kundekontakt og profesjonalitet innen tannhelsebehandling.