Profilbilde

Thereses Gate 51 A 0354 Oslo
Tlf: 22 46 47 43 eller bli oppringt Vis kart
Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Fantastisk team og en fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Tok ut visdomstannen kirugusk, Roberto får deg til å føle deg trygg, konfotabel og gjør jobber helt fantastisk, ikke noe smerte, hevelse eller ubehag etter operasjonen, informerer deg godt hva han skal gjøre og hva som skal skje, og ikke minst en veldig morsom kar!
Anbefales på det sterkeste!!

best dentist

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

i had to remove 2 wisdom tooth. best experience with dentist I ever had. I couldn't believe, but it was really not painful during the whole process. doctor explains whole procedure very well and makes sure that you stop stressing. Also recovery was fast and no pain at all already same evening.

Veldig flink!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

God informasjon og flink til å kommunisere med pasienten. Han gjorde slik at jeg ble distrahert fra hva som faktisk skjedde og gjorde at jeg følte meg svært konfertabel til tross for min store frykt for tannlegetimer.

Veldig hyggelig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Det er første gang jeg har gått ut av et tannlegekontor å smilt, dette var en fin opplevelse, da jeg ikke har vært veldig glad å gå til tannlegen

Fantastisk tannlege!!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg opererte ut to av mine visdomstenner hos Roberto Plascencia. Jeg var skikkelig nervøs, men han gjorde dette tannlegebesøket faktisk gøy! Jeg har aldri opplevd noe lignende før. Han var veldig profesjonell med mye kunnskap, men samtidig fikk han meg til å slappe ordentlig av. Han forklarte alt han gjorde underveis med mye humor! Jeg kjente nesten ingenting! Jeg vil anbefale tannlege Plascencia på det varmeste. Spesielt om du har litt tannlegeskrekk;)