Profilbilde

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Tannlege i verdensklasse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg er bare i totalt sjokk over å ha møtt denne fantastiske skapningen av et menneske. At han hadde 25 års erfaring var ikke vanskelig å merke. Dette var en tannlege som jeg bare har lovord om. Han må rett og slett oppleves. Glem alt av tannlege angst. Jeg stoler sjeldent på mennesker, men han fikk umiddelbart all min tillit. Fantastisk sekretær som hjalp han også. Dette blir min faste tannlege. Måtte du være tannlege for evig og alltid. Nå blir det lett for meg å oppsøke tannlege fremover. Ps: Han strekker seg lengre enn en tradisjonell tannlege, så hvis du ønsker mindre smerter, mindre komplikasjoner, en som gjør en ordentlig og ryddig jobb, er beroligende, glad og positiv, tar utfordringer som måtte komme med den største profesjonalitet. Så er dette din tannlege. Virkelig helt fantastisk. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!!

Superfornøyd

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Kom inn med tannrekke oppe og ned full av feil behandlinger etter forrige tannlege annet sted i Oslo.
Roberto veiledet meg gjennom kommende behandling og reparasjoner step-by-step. Forsikret meg om at jeg hadde forstått hva som skal skulle skje. Veiledet meg under behandlingen og forklarte tydelig hva han gjorde. Skulle gjerne deltatt mer i samtalen dog munnen fullt av utstyr. Han klarer likevel å snakke for to - hyggelig ment 😄

Den beste tannlege !

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Går til Roberto i mange år. Kjempefornøyd. Han er ikke bare den dyktigst tannlege , man også fantastisk menneske. Jeg er så heldig at jeg fant han.

De beste tannlegene i landet!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Rachel, Roberto og tannpleierne er helt konge på alle måter, jeg kan ikke få rost dem nok på absolutt ALLE måter!
Jeg er sååå lykkelig over å ha funnet dem ❤️❤️❤️

Den beste!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har aldri følt meg tryggere enn hos Roberto. Han tar det at jeg er nervøs på alvor, forklarer alt grundig og har fokus på at all behandling skal være helt smertefri. Han er dyktig og effektiv. Etter flere år med tannlegeskrekk er jeg nå ikke så engstelig lenger. Tusen takk!