Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS)

Telefonnummer22 15 20 0022 15 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 67 0477 Oslo
Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS)

Beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Yashar Razavi Shabestari Skrevet

Jeg har alltid hatt litt tannlegeskrekk, men jeg var ikke litt anspent engang da jeg var hos Yashar. Han er rolig og proff og grundig. Det er tydelig at han vet hva han driver med. Han fjernet en visdomstann smertefritt på fem minutter og ordnet en fylling helt perfekt. Kan varmt anbefale ham!

Veldig dyktig

Tannlege: Omar Farooq Dar Skrevet

Fikk veldig god behandling og hjelp med mine proteser som jeg hadde problem med lenge. Takk for god hjelp

Fantastiskt ! :)

Tannlege: Yashar Razavi Shabestari Skrevet

Jeg har mega skrekk for tsnnlege! Men han her er fantastisk enestående. Utrolig sympatisk, han forklarer og tar virkelig hensyn. Jeg kommer aldri forsent til mine timer. Er en fornøyelse sitte i stolen selv uten bedøvelse :)

Utrolig flink og hyggelig!

Tannlege: Yashar Razavi Shabestari Skrevet

Yashar R. Shabestari er en meget profesjonell tannlege og tar veldig godt vare på pasienten under hele behandlingen. Aldri hatt noe ubehag eller komplikasjoner. Strekker seg det lille ekstra for å gjøre det beste for pasienten.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Yashar Razavi Shabestari Skrevet

Jeg hadde fått støtte av nav for å gjøre tannbehandling. Havnet hos Yashar som gjorde en nydelig jobb.
Tennene mine har ikke sett så pene ut siden jeg var barn. Han har renset, fikset og pusset en hel masse (som ikke var en del av det nav betalte for). I tillegg så fikk jeg fjernet en tannreguleringsstring som jeg hadde hatt siden tenårene. Bak den fant han et hull som «nav» ikke hadde registrert.. Han fikset ekstra hull og fjernet stringen uten å ta noe ekstra betalt for det. Jeg betalte kun den originale egenandelen.
Det var også god og rolig stemning og han virket avslappende. Ingenting negative å si her.
Jeg har aldri gått så fornøyd fra en tannlege før.