Våler Legesenter

Våler Legesenter Vålgutua 200 2436 Våler i Solør

Siste vurderinger av behandlere ved Våler Legesenter

Flink og tilstede

Lege: Mushtak Alsaadi Skrevet

Var godt å få ny fastlege i Våler og jeg vant lotteriet! Ila få legetimer har han fått meg til å ta helsen min på ytterste alvor. Han følger opp, gir seg ikke. Så flink lege har jeg ikke hatt på mange år. Han får meg til å føle meg trygg. En god lege.
Husk, om han utfordrer deg, kanskje det er for at du skal lære å gjøre det beste for deg?! Jeg bytter ikke lege! Velkommen til Våler :)

Trygg og erfaren lege

Lege: Mushtak Alsaadi Skrevet

God og kunnskapsrik lege, løsningsorientert og lyttende. Følger godt opp og er alltid hyggelig. Henviser videre om nødvendig :-) Føler meg godt ivaretatt !

Ikke førnøyd

Lege: Mushtak Alsaadi Skrevet

Ser hånlig på deg hvis du sier noe han ikke tror på. Ber deg komme igjen for prøvesvar når han kan sende svar via pasientpost(helsenorge). Skal sjekke tablettlista for å fjerne og legge til,gjør det igjen etter noen dager. Absolutt ikke fornøyd i det heletatt!

Dyktig og tilstedeværende

Lege: Guro Bjærum Kvidal Skrevet

Jeg føler meg hørt og sett, og jeg merker hun tar seg tid til meg. Hun oppleves som god, trygg og empatisk. Ventetiden på time er kort, men dessverre er hun ikke tilgjengelig hver dag i uken.
Hun følger opp det hun lover, og man får rask svar via e-konsultasjon.

Imøtekommende

Lege: Lars Albert Ølnes Skrevet

Veldig fornøyd med Lars. Han tar deg seriøst og henviser videre ved behov. Han svarer på det du lurer på, følger opp og hører på det du sier.