Våler Legesenter

Våler Legesenter Vålgutua 200 2436 Våler i Solør

Siste vurderinger av behandlere ved Våler Legesenter

Trygg og hjelpsom/veldig flink og allsidig god kunnskap.

Lege: Elena Haugen Skrevet

Elena er den beste legen jeg noensinne har hatt.Der jeg nå har hatt henne rett før lang tids sykehusopphold,og nå i en god stund etter.Så er det hun som har lyttet,anbefalt forskjellig til meg.Ordnet opp og fulgt meg opp.Der sykehuset som egentlig skulle følge meg opp sviktet,da har hun alltid vært der.Og gitt meg den tryggheten jeg har trengt.Setter utrolig pris på en slik lege,det finnes ikke mange slike.

Følger ikke opp og ting tar tid

Lege: Mohammad Osman Shakeel Skrevet

Tar evigheter å få svar på e konsultasjon om man i det heletatt får svar. Spørr man om resepter på ting får man som regel mye lavere styrke enn man ber om. Og føler man blir stadighet påminnet om vekt. Har nå ventet i ca 14 dager på å få en legeerklæring og får ikke respons da jeg purrer

Utrolig dårlig lege!

Lege: Elena Haugen Skrevet

Detta e en lege som virkelig itte bryr seg om pasientene sine...man blir itte hørt, får ingen individuell vurdering og/ell behandling og blir itte inkludert i noe som bestemmes om din helse..
Man e bare en vandrende liste med symptomer og får behandling utifra hva legemiddel oppslaget sier om sykdommer, medisinering, og generellt hennes overlegne kunnskap på din helse-situasjon...
Anbefaler sterkt å styre unna!!

Trygg

Lege: Bo Brendstrup Skrevet

Trygg men noe streng. Er 64 å vet hva hjelper. Ikke alltid enige. Men stort sett kommer fram til løsning

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Bo Brendstrup Skrevet

Jeg er myket glad at jeg valde bo som min lege ner jeg bytte fastlege etter jeg flyttet til Solør
Man får hjelp med det man ber om og sliter med
Alltid gott humør ner man møter han til timen
Positivt att møte han var gang