Mushtak Alsaadi

Autorisasjon (2003)

Våler Legesenter Telefonnummer62 42 41 7062 42 41 ...
Våler Legesenter Vålgutua 200 2436 Våler i Solør
Mushtak Alsaadi er en av 5 fastleger i Våler

Siste vurderinger av Mushtak Alsaadi

Ikke førnøyd

Ser hånlig på deg hvis du sier noe han ikke tror på. Ber deg komme igjen for prøvesvar når han kan sende svar via pasientpost(helsenorge). Skal sjekke tablettlista for å fjerne og legge til,gjør det igjen etter noen dager. Absolutt ikke fornøyd i det heletatt!

Håpløst

Han lytter ikke, han tar vekk medisiner, nekter sykmeldinger, skriker til pasienten, tar BT utenpå jakker, overgår andre profesjoner

Trygg og kunnskapsrik.

Trygg og omsorgsfull lege. Kunnskapsrik. Tar meg på alvor. Sender meg videre når det trengs. Lytter alltid til hva jeg har å si.

Høy faglig standard, ryddig

Opplever at han alltid lytter til det jeg sier, viser interesse. Framstår som svært kunnskapsrik, og opplever at hans vurderinger er "spot on". Er svært fornøyd med ham som fastlege, den beste jeg har hatt så langt. Han er ikke redd for å utfordre mine oppfatninger, noe som har vært svært nyttig for meg.

Lite kommunikasjon og behjelpelig

Føler at han ikke lytter eller tar ting alvorlig. Tar beslutninger fort i fra sine egne meninger. Har lite forståelse for hvordan ting kan være vanskelig i hverdagen eller helse relatert og tar ting ganske lettvint og føler han har vanskelig for å kommunisere med andre leger eller andre personer som kan ha en innvirkning til en sak. Kjenner kommunikasjonen er på null og at jeg har prøvd lenge å opparbeide et forhold til han. Føler han har gjort enkelte ting vanskeligere enn enklere og jeg kommer nokk til å skifte fastlege ganske snart fordi jeg orker ikke ha det slikt med en fastlege der jeg gruer meg for å gå til legen fordi jeg ikke blir verken hørt eller sett på noen som helst måte