Våler Legesenter

Våler Legesenter Vålgutua 200 2436 Våler i Solør

Siste vurderinger av behandlere ved Våler Legesenter

Lege og medmenneske

Lege: Anne Line Haugen Skrevet

Første legen jeg har hatt som snur seg vekk fra pc-skjermen og lytter aktivt når jeg snakker. Er tydelig meget erfaren i yrket sitt og har lært av det, god vurderingsevne og setter pasientens behov høyt.
For første gang i mitt liv føler jeg meg svært trygg når jeg har besøkt henne.

Hjertevarm og lyttende

Lege: Bo Brendstrup Skrevet

"Alles Bo" er en hjertevarm mann og en lege som lytter til pasienten. Han er heller ikke redd for å diskutere symptomer med pasienten, for å finne ut hva de kan komme av. Av og til har han litt dårlig tid, men virker ikke stresset av den grunn. Jeg anbefaler Bo Brendstrup, spesialist i almenmedisin på det sterkeste.

Hun er helt toppers , hun er den første legen som har tid til å høre på meg va jeg har å si , hun er uerstatli for meg i

Lege: Anne Line Haugen Skrevet

Der andre leger har gjedt meg opp , har hun funnet løsninger som funker .

Svært god lege

Lege: Anne Line Haugen Skrevet

Jeg hadde hun som lege før jeg flyttet til annen kommune. Hun var utrolig flink til å lytte og jeg følte meg veldig ivaretatt og forstått. Jeg opplevde at hun så helheten og arbeidet ut ifra det. Veldig flink!

Flink og sympatisk lege

Lege: Tore Glad-Ørbak Skrevet

Hyggelig lege som tar meg på alvor, og tar den tiden det trenger. Nøler ikke med å rekvirere spesialist/røntgen når det er nødvendig.

Legesekretæren er meget hyggelig, alltid blid. Får alltid akutt-time når det er nødvendig.

Eneste negative er at det er veldig vanskelig å komme gjennom på telefon, og de har ikke nettbestilling. Innimellom kan det være nærmest umulig å komme gjennom på tlf, spesielt på mandager.