Sentrum Tannlegevakt

Telefonnummer22 20 10 1022 20 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hausmannsgata 10 0182 Oslo
Sentrum Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Sentrum Tannlegevakt

Beste tannlegen

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Var på en undersøkelse hos tannlegen PGA visdomstannen som gjorde vondt. Jeg hadde smerter og tannen måtte fjernes. Fikk en smertefri behandling, tannen var ute på null komma niks. Jeg kommer definitiv tilbake til tannlege blerim:)

Beste tannlegen

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Jeg var hos tannlege bljerim for å fikse på en knekt tann, jeg ble godt tatt imot av sekretæren hans og tannlegen selv. Fra og ha tannlege skrekk gikk jeg ut med EN VELDIG god følelse og jeg kommer gjerne tilbake til han. Takk til tannlegen og sekretæren som fikk bort min tannlegeskrekk. Stemningen på klinikken var behagelig :)

Den beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Han er stor profesjonell med mye empati. Den eneste tannlegen jeg kan le av mens han jobber i munnen min

den beste tannlege

Tannlege: Vesselin Monolov Kovachev Skrevet

Jeg er under en større behandling og har fra første besøk bare opplevd profesjonell, positiv og hyggelig behandling. Jeg får informasjon og tilbakemeldinger når dette er aktuelt. Hittil har alt gått som avtalt. Ingen unødvendige problemer og smerter. Føler meg trygg og godt ivaretatt
Behandling:
Før behandlingen startet ble jeg informert nøye om hva som skulle utføres og jeg ble oppfordret om å si ifra hvis noe ble problematisk. Behandlingen ble gjennomført som avtalt og etter min forståelse meget profesjonelt av tannlege Vesselin Kovachev.
Tilgjengelighet og service:
Kom raskt i behandling, faktisk før avtale. Opplevde tannlegekontoret meget positivt.
Anbefales den sterkeste!!!

Den beste opplevelse hos tannlege

Tannlege: Vesselin Monolov Kovachev Skrevet

Er utrolig takknemlig for all hjelpen jeg har fått fra Sentrum tannlegevakt,spesielt av tannlege Vesselin Kovachev. Stor omtanke, høy kompetanse, glimrende oppfølging ! Jeg har fått fantastisk behandling, kunne ikke vært mer takknemlig. Utrolig hyggelige mennesker som jobber der!
Det er en god og avslappet stemning i lokalene . Her kommer jeg trofast tilbake, og Sentrumtannlegevakt kan jeg anbefale på det varmeste!:)