Sentrum Tannlegevakt

Telefonnummer22 20 10 1022 20 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hausmannsgata 10 0182 Oslo
Sentrum Tannlegevakt holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sentrum Tannlegevakt

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Som pasient på Sentrum Tannlegevakt og etter første møtet med Bljerim, må jeg si at dette var trolig den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Profesjonelt, sympatisk, raskt, nøye og tillitsfullt. Positivt overrasket over resultatet jeg fikk også. Anbefaler 100%!

Kjempe flink og nøyaktig tannlege

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Vært hos tannlege Bljerim 2x på kort tid nå. Han tar imot pasienter med et stort smil, er svært nøyaktig og veldig dyktig i sitt arbeid. Jeg har tannlegeskrekk, men hos Bljerim går det faktisk greit. Han er rolig, humoristisk og viser empati for sine pasienter.
Skal tilbake om ikke altfor lenge!
Assistentene er også hyggelige.

Desidert den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Mitt første møte med denne tannlegen var veldig positivt. Han tok hånd om problemene mine umiddelbart, samtidig som at han vet hva han driver med, han er dyktig i jobben sin og tar ordentlig vare på pasientene sine. Han er flink til å svare på spørsmål samt gi råd. Så han anbefaler jeg på det sterkeste!

Beste tannlegen

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Var på en undersøkelse hos tannlegen PGA visdomstannen som gjorde vondt. Jeg hadde smerter og tannen måtte fjernes. Fikk en smertefri behandling, tannen var ute på null komma niks. Jeg kommer definitiv tilbake til tannlege blerim:)

Beste tannlegen

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Jeg var hos tannlege bljerim for å fikse på en knekt tann, jeg ble godt tatt imot av sekretæren hans og tannlegen selv. Fra og ha tannlege skrekk gikk jeg ut med EN VELDIG god følelse og jeg kommer gjerne tilbake til han. Takk til tannlegen og sekretæren som fikk bort min tannlegeskrekk. Stemningen på klinikken var behagelig :)