Sentrum Tannlegevakt

Sentrum Tannlegevakt holder til i Oslo

Siste vurderinger av Sentrum Tannlegevakt

Den beste tannlege!

Tannlege: Petrit Bujupaj Skrevet

Petrit Bujupaj er veldig hyggelig og imøtekommende. Han er informativ og profesjonell. Han gjorde høyt profesjonelt jobb. Jeg er veldig fornøyd. Kan anbefale han på det varmeste!

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Petrit Bujupaj Skrevet

Oppsøkte tannlegen pga tannverk over flere dager. Viste seg at jeg trengte å rotfylle. Dette er en tannlege som tar pasienten på alvor, er veldig faglig dyktig og veldig god til å kommunisere under behandlingen. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten, og rådene jeg fikk når det gjelder bruk av tannbørste og tanntråd. Anbefales på det sterkeste.

Flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Petrit Bujupaj Skrevet

Jeg har både fått rotfylling og fått fjernet tannstein hos denne tannlegen. Veldig hyggelig tannlege som fremstår som selvsikker og trygg i det han gjør. Han nølte ikke og jobbet på en bestemt og rolig måte med hendene.

Anbefales ikke

Tannlege: Boyan Nikolaev Liptchev Skrevet

Tannlegen virket ikke noe særlig faglig dyktig. Brukte utrolig lang tid på en liten del av en knekt jeksel. Mumlet for seg selv, lite hyggelig, ingen informasjon underveis. Krunglet noe enormt med fyllingen. Utrolig dårlig jobb med å bygge opp tannen. Etter behandling merker jeg at fyllingen er dårlig polert og skarp. Skyhøy sjokkerende pris!!!!!!! Første og siste gang jeg bruker denne klinikken. Bortkastet tid og penger må til en annen tannlege for å få ordnet den dårlige jobben utført her!!!!!!!

den beste tannlege

Tannlege: Vesselin Monolov Kovachev Skrevet

Jeg er under en større behandling og har fra første besøk bare opplevd profesjonell, positiv og hyggelig behandling. Jeg får informasjon og tilbakemeldinger når dette er aktuelt. Hittil har alt gått som avtalt. Ingen unødvendige problemer og smerter. Føler meg trygg og godt ivaretatt
Behandling:
Før behandlingen startet ble jeg informert nøye om hva som skulle utføres og jeg ble oppfordret om å si ifra hvis noe ble problematisk. Behandlingen ble gjennomført som avtalt og etter min forståelse meget profesjonelt av tannlege Vesselin Kovachev.
Tilgjengelighet og service:
Kom raskt i behandling, faktisk før avtale. Opplevde tannlegekontoret meget positivt.
Anbefales den sterkeste!!!