Sentrum Tannlegevakt

Hausmannsgata 10 0182 Oslo
Sentrum Tannlegevakt holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sentrum Tannlegevakt

Anbefales ikke

Tannlege: Boyan Nikolaev Liptchev Skrevet

Tannlegen virket ikke noe særlig faglig dyktig. Brukte utrolig lang tid på en liten del av en knekt jeksel. Mumlet for seg selv, lite hyggelig, ingen informasjon underveis. Krunglet noe enormt med fyllingen. Utrolig dårlig jobb med å bygge opp tannen. Etter behandling merker jeg at fyllingen er dårlig polert og skarp. Skyhøy sjokkerende pris!!!!!!! Første og siste gang jeg bruker denne klinikken. Bortkastet tid og penger må til en annen tannlege for å få ordnet den dårlige jobben utført her!!!!!!!

den beste tannlege

Tannlege: Vesselin Monolov Kovachev Skrevet

Jeg er under en større behandling og har fra første besøk bare opplevd profesjonell, positiv og hyggelig behandling. Jeg får informasjon og tilbakemeldinger når dette er aktuelt. Hittil har alt gått som avtalt. Ingen unødvendige problemer og smerter. Føler meg trygg og godt ivaretatt
Behandling:
Før behandlingen startet ble jeg informert nøye om hva som skulle utføres og jeg ble oppfordret om å si ifra hvis noe ble problematisk. Behandlingen ble gjennomført som avtalt og etter min forståelse meget profesjonelt av tannlege Vesselin Kovachev.
Tilgjengelighet og service:
Kom raskt i behandling, faktisk før avtale. Opplevde tannlegekontoret meget positivt.
Anbefales den sterkeste!!!

Den beste opplevelse hos tannlege

Tannlege: Vesselin Monolov Kovachev Skrevet

Er utrolig takknemlig for all hjelpen jeg har fått fra Sentrum tannlegevakt,spesielt av tannlege Vesselin Kovachev. Stor omtanke, høy kompetanse, glimrende oppfølging ! Jeg har fått fantastisk behandling, kunne ikke vært mer takknemlig. Utrolig hyggelige mennesker som jobber der!
Det er en god og avslappet stemning i lokalene . Her kommer jeg trofast tilbake, og Sentrumtannlegevakt kan jeg anbefale på det varmeste!:)

Tannlegevakt

Tannlege: Vesselin Monolov Kovachev Skrevet

Fikk ingen info om kostnadene og kjeft for at jeg ikke brukte de videre sist gang(tannlegevakt-har fast tannlege)Skrøt av dyrt nytt utstyr, derav måtte jeg betale 900kr for et bilde jeg ikke trengte. Scannet hele hue i stede for å ta bilde der problemet akutt lå. På bildene fikk jeg høre at tidligere tannleger jeg har brukt burde bli sparket hvorpå dere bruker 20 min på henvisning til « kamerat» som er spesialist!! Ser 900kr siden det er helligdag og 250 kr for resept. Dere gjorde ingenting for de resterende 1150.-, føler meg lurt i en sårbar situasjon.

Profesionel behandling

Hej.

Havde store smerter i undermunden, og gik til 2 andre tandlæger, som ikke fik øje på problemet og ville sende mig videre til specialist = ventetid. Da disse smerter blev for store og overdøvede alt andet, måtte jeg tage til tandlægevagten på Hausmannsgate.

Her blev jeg mødt af et af de mest venlige mennesker jeg har mødt. Vasco. En professionel, smilende, jokende og helt igennem venlig mand. Han kunne hurtigt konstatere at problemet lå et helt andet sted end de 2 andre klinikker havde konkluderet. Han trak en visdomstand, smerterne forsvandt og påsken blev reddet.

Har personligt lidt en hel del af tandlægeskræk, men denne forsvandt hurtigt under mit besøg hos Vasco, så det tror jeg også vil være tilfældet for mange andre med samme lidelse.

Kan ikke gøre andet end at anbefale Sentrum Tannlegevakt på det stærkeste.

Mvh :)