Sentrum Tannlegevakt

Telefonnummer22 20 10 1022 20 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hausmannsgata 10 0182 Oslo
Sentrum Tannlegevakt holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sentrum Tannlegevakt

Topp tannlege

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Kjenner at jeg er i de beste hender. Den beste tannlege jeg har hatt i Norge.
Profesjonell, sympatisk, raskt, nøye og tillitsfullt!

Fantastisk

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Skulle operere ut visdomstanna og grudde meg en del da det oppstod en del komplikasjoner sist gang drt ble gjort. Nå var det overstått på kort tid, han brukte en metode som gjorde at det ikke ble smerter etterpå og selve prosedyren var rask overstått. Han er morsom og helsesekretærer var veldig koselig å prate med. Her vil jeg fortsette å gå fremover til tannlegeundersøkelse, anbefales sterkt.

En tannlege verdt å gå til!

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Effektiv, nøyaktig og jovial tannlege!

Man angrer på alle de årene man har unngått å gått til tannlege - og innser at det er noe en burde gjøre oftere. Er glad jeg nå har funnet tannlegesenteret og den beste tannlegen å gå til!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Som pasient på Sentrum Tannlegevakt og etter første møtet med Bljerim, må jeg si at dette var trolig den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Profesjonelt, sympatisk, raskt, nøye og tillitsfullt. Positivt overrasket over resultatet jeg fikk også. Anbefaler 100%!

Kjempe flink og nøyaktig tannlege

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Vært hos tannlege Bljerim 2x på kort tid nå. Han tar imot pasienter med et stort smil, er svært nøyaktig og veldig dyktig i sitt arbeid. Jeg har tannlegeskrekk, men hos Bljerim går det faktisk greit. Han er rolig, humoristisk og viser empati for sine pasienter.
Skal tilbake om ikke altfor lenge!
Assistentene er også hyggelige.