Sentrum Tannlegevakt

Hausmannsgata 10 0182 Oslo
Sentrum Tannlegevakt holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sentrum Tannlegevakt

Tannlege i egen klasse

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Jeg måtte akutt rotfylle en tann på kvelden, Bljerim diagnoserte og rotfylte med det samme.
Jeg har aldri møtt en så omsorgsfull, effektiv og nøyaktig tannlege som han som på toppen av det hele kommuniserer og informerer pasienten godt.
Dette er min faste tannlege fra nå.

Beste tannlege valget hittil

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos hittil. Smertefritt behandling og en betryggende, blid og hyggelig tannlege. Min faste tannlege framover uten tvil :)

Godt ivaretatt, trygg, og rask behandling på en lørdags kveld

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Knakk tann på en metallbit som lå skjult i en ribbe på lørdagskveld!!! Ringte straks til sentrum tannlegevakt, som hadde time tilgjengelig kort tid etter. Ble mottatt av sisteårsstudent og tannlegen, som ga godt inntrykk. Løsning funnet, rotfyllingferdig etter litt over en times skånsom behandling. Holdt humøret oppe hos pasienten og spurte stadig om det gikk bra. En veldig fin opplevelse etter første behandling når uhellet først er ute. Butikken vi handlet ribbe av vil nok høre fra oss, men det er en annen historie.

Flinkeste tannlegen

Tannlege: Bljerim Reshidi Skrevet

Bljerim utrolig dyktig i dert han gjør og utfører en strålende arbeid . Han gjorde meg oppmerksom på hvor mye dette ville koste før vi satte igang. jeg ble veldig fort trygg på han og arbeide han utførte.
resultatet ble mye bedre en forventet og han følger opp pasientene grundig. tusen takk for en strålende arbeid.

Anbefales ikke

Tannlege: Boyan Nikolaev Liptchev Skrevet

Tannlegen virket ikke noe særlig faglig dyktig. Brukte utrolig lang tid på en liten del av en knekt jeksel. Mumlet for seg selv, lite hyggelig, ingen informasjon underveis. Krunglet noe enormt med fyllingen. Utrolig dårlig jobb med å bygge opp tannen. Etter behandling merker jeg at fyllingen er dårlig polert og skarp. Skyhøy sjokkerende pris!!!!!!! Første og siste gang jeg bruker denne klinikken. Bortkastet tid og penger må til en annen tannlege for å få ordnet den dårlige jobben utført her!!!!!!!