Boyan Nikolaev Liptchev

Boyan Nikolaev Liptchev er tannlege i Bærum og Oslo

Siste vurderinger av Boyan Nikolaev Liptchev

Anbefales ikke

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Tannlegen virket ikke noe særlig faglig dyktig. Brukte utrolig lang tid på en liten del av en knekt jeksel. Mumlet for seg selv, lite hyggelig, ingen informasjon underveis. Krunglet noe enormt med fyllingen. Utrolig dårlig jobb med å bygge opp tannen. Etter behandling merker jeg at fyllingen er dårlig polert og skarp. Skyhøy sjokkerende pris!!!!!!! Første og siste gang jeg bruker denne klinikken. Bortkastet tid og penger må til en annen tannlege for å få ordnet den dårlige jobben utført her!!!!!!!

Rolig, effektiv og direkte.

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Ikke lett for en tannlege å håndtere en mildt sagt hysterisk pasient med tannlegeskrekk og tannverk. Midt på natten med smerter uten like klarte han allikevel å berolige meg med konkret, ærlig tilbakemelding om hva som måtte gjøres. Rotbehandlingen var smertefri, rask og effektiv. Oppfølging med tlf samtale dagen derpå. Følte meg trygg og ivaretatt, anbefaler ham på det høyeste. Prisen på mitt besøk (natt) var hva man ville betalt dagtid ett annet sted. Hilsen en veldig fornøyd, takknemlig og smertefri kunde.