Grønland Tannlegesenter

Smalgangen 42 B 0188 Oslo
Grønland Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Grønland Tannlegesenter

Veldig flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Omran Taalo Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med behandlingen jeg fikk hos Grønland Tannlegesenter av Omran Taalo. Omran er profesjonell og hyggelig.

Fantastisk flink og trygg tannlege!

Tannlege: Omran Taalo Skrevet

Jeg kom til Omran etter å ha unngått tannlegen i nesten 8 år grunnet stor tannlegeskrekk. Han avdekket det en annen tannlege hadde oversett noen dager i forkant og oppdaget hvor jeg faktisk hadde betennelse og satte meg på antibiotika kur med en gang som reduserte smertene betraktelig. Han avdekket også feil den andre tannlegen hadde gjort og har hjulpet meg å fikse opp i alle mine tannproblemer som jeg har unngått i flere år. Hele prosessen de siste 8 ukene har vært fylt med utallige tannlegebesøk hos Omran og hvert eneste besøk har han virkelig passet på at jeg forstår hva som skjer, at jeg er beroliget og ikke stresset, og han har sørget for at hele opplevelsen har føltes langt mindre skremmende og mindre preget av stress. Han bruker virkemidler som behagelig og avslappende musikk i bakgrunnen og man merker han har sterk kompetanse og er en svært dyktig tannlege som man raskt får tillit til og kjenner seg trygg hos. Jeg vil anbefale Omran til absolutt alle jeg kjenner, og oppfordrer alle til å fikse sine tannproblemer hos han.

Veldig flink tannlege.

Tannlege: Omran Taalo Skrevet

Veldig kjapp og effektiv, anbefaler denne tannlegen. Musikk på rom for å gjøre det mer avslappende for pasienten. Snakker flere språk og jeg er veldig fornøyd med han. Anbefaler han som tannlege. Han blir min faste tannlege.

meget fornøyd

Tannlege: Omran Taalo Skrevet

Hyggelig,sentral tannlegesenter, men det som virkelige utgjorde forskjellen var min Tannlege Taalo. Ikke bare er han utrolig dyktig og vennlig men han tar deg imot på en helt utrolig måte;han er hensynsfulle, hyggelige og proffesjonelle, anbefales på det sterkeste :)Han gjør sitt beste, svarer på alt av spørsmål. Fornøyd !

Hardhendt og dyrt

Tannlege: Omran Taalo Skrevet

Har ikke vært borti mer brutal tannbehandling.

Holdt på i 50 minutter med en enflates fylling og en pusseskade.

Gikk til en annen tannlege for å rette opp feil etter behandling.

Svarer ikke på henvendelser om å forklare faktura,