Grønland Tannlegesenter

Grønland Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Grønland Tannlegesenter

Meget bra service

Tannlege: Aesar Salman Skrevet

Fikk time veldig raskt, var litt skeptisk, men tok ikke lang tid før jeg roet meg ned og forsto at dette var proffe leger. Meget god service, rask og veldig fornøyd med prisen.

Ikke særlig empatisk og ufølsom

Tannlege: Omran Taalo Skrevet

Jeg anbefaler dessverre ikke denne tannlegen til personer som trenger å bli tatt vare på og informert. Etter besøket følte jeg meg forferdelig mentalt, behandlet som en greie. Legen sa ikke engang farvel.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Aesar Salman Skrevet

Jeg med tannlegeskrekk går aldri til annen tannlege! Utrolig hyggelig, dyktig og gir god informasjon

Effektiv og flink

Tannlege: Aesar Salman Skrevet

Gjorde seg ferdig første timen så jeg slapp å komme tilbake en gang til👍🏻 Rimelige priser og hyggelig personale.

Dårlig informasjon og meget dyrt

Tannlege: Aesar Salman Skrevet

Tannlegen fremstår som lite flink i sin jobb. Det blir ikke informert om alle alternativer jeg har for min behandling, kun det dyreste alternativet. Det bør være en tannleges prioritet å gi kunden alle alternativer, for deretter å kunne gi meg gode råd.

Gir meg heller ikke informasjon underveis eller rett etter behandlingen om hva han tenker om min tannhelse. Denne viktige informasjonen gir han meg som en liten kommentar i farten når jeg står i resepsjonen og må betale 1000kr for en tannhelsesjekk som står skal koste 250kr på inngangsdøren deres. Dyrt og grunnleggende dårlig i pasientbehandling