Søyland Tannklinikk

Telefonnummer913 15 560913 15 5 ...
Akersgaten 51 0180 Oslo
Søyland Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Søyland Tannklinikk

Kjempe bra

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Espen er en kjempe dyktig ung tannlege med stor fremtid. Moderne teknologi og hyggelig stemning i en familiebedrift.

Trygge hender

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Jeg trodde jeg hadde pådratt meg tannproblemer som ville bli både dyre og smertfulle å fikse. Jeg hadde et stort hull der en gammel plastfylling hadde falt ut, og jeg hadde ventet i det lengste med å behandle det.

I stedet for å gå tilbake til min gamle tannlege, forsøkte jeg Espen Søyland, og det er jeg glad for. Espen var rolig og beroligende selvsikker hele tiden, men det var tydelig at det var en liten utfordring å bygge opp tannen igjen på en måte der jeg unngikk mer omfattende arbeid.

Det var også behagelig smertefritt. Jeg har tidligere trodd bedøvelse først og fremst skulle døyve smerten. Jeg kan ikke huske å ha opplevd en helt smertefri tannlegebehandling før. Nå vet jeg at det også er mulig.

Flink på tenner og god på å kommunisere

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Espen har trukket flere av visdomstennene mine. Han er god til å fortelle hva som skal skje, svarer villig vekk på spørsmål og forklarer hva som foregår underveis. Jeg hadde blant annet ikke tatt bedøvelse i munnen før, og det fiksa Espen bra. Jeg har ikke tannlegeskrekk, men kan se for meg at Espen ville vært bra å gå til dersom man hadde det.

Han virker også svært faglig oppdatert og kunnskapsrik, noe jeg satte pris på.

Han driver tannlegekontoret med sin far, og mor er tanntekniker. Det fører til noen morsomme og interessante familiedynamikker man kan humre av mens man sitter i stolen.