Søyland Tannklinikk

Karl Johans Gate 16 B 0154 Oslo
Søyland Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Søyland Tannklinikk

Veldig dyktig på tannlegeskrekk

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Jeg kvier meg alltid til tannlegen da jeg har sterk tannlegeskrekk. Hvis Espen slutter så slutter jeg å gå til tannlegen. Profesjonell, omsorgsfull og veldig dyktig tannlege!

En flink og profesjonell tannlege

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Jeg bestilte en nødtime hos Espen Søyland idag. Jeg pleier vanligvis ikke skrive anmeldelser av tannlegen, men følte at jeg måtte gjøre et unntak idag. Mitt inntrykk er at Espen er en meget profesjonell person, som vet hva han gjør. Han var flink til å ta til seg informasjonen fra meg, og gjøre de riktige vurderingene for å løse mitt problem. Det jeg likte best var hvor omtenksom han var under hele behandlingen, og at jeg derfor ikke trengte å være så nervøs. Dette er en tannlege man kan stole på, som jeg anbefaler andre å bruke.

En fantastisk tannlege

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Har nettopp avsluttet en krevende tannbehandling med et utrolig flott resultat. Espen Søyland er profesjonell, meget dyktig og ikke minst hyggelig.
Jeg har funnet en fantastisk tannlege !

Kjempe bra

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Espen er en kjempe dyktig ung tannlege med stor fremtid. Moderne teknologi og hyggelig stemning i en familiebedrift.

Trygge hender

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Jeg trodde jeg hadde pådratt meg tannproblemer som ville bli både dyre og smertfulle å fikse. Jeg hadde et stort hull der en gammel plastfylling hadde falt ut, og jeg hadde ventet i det lengste med å behandle det.

I stedet for å gå tilbake til min gamle tannlege, forsøkte jeg Espen Søyland, og det er jeg glad for. Espen var rolig og beroligende selvsikker hele tiden, men det var tydelig at det var en liten utfordring å bygge opp tannen igjen på en måte der jeg unngikk mer omfattende arbeid.

Det var også behagelig smertefritt. Jeg har tidligere trodd bedøvelse først og fremst skulle døyve smerten. Jeg kan ikke huske å ha opplevd en helt smertefri tannlegebehandling før. Nå vet jeg at det også er mulig.