Søyland Tannklinikk

Karl Johans Gate 16 B 0154 Oslo
Søyland Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Søyland Tannklinikk

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Opplever Espen som den perfekte tannlege. Han er faglig svært dyktig, men han har også de medmenneskelige aspektene på topp. Han sørger for sympati når det trengs og man sitter i en slitsom operasjon av visdomstenner, men er også direkte og ærlig på tannhelse, hva man må gjøre og hvor man kan forbedre seg i det daglige. Med Espen får man ærlige, gode svar og behandling i toppklasse. Jeg er enormt fornøyd.

Sentralt plassert og de er alltid fleksible med timer.

Veldig dyktig på tannlegeskrekk

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Jeg kvier meg alltid til tannlegen da jeg har sterk tannlegeskrekk. Hvis Espen slutter så slutter jeg å gå til tannlegen. Profesjonell, omsorgsfull og veldig dyktig tannlege!

En flink og profesjonell tannlege

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Jeg bestilte en nødtime hos Espen Søyland idag. Jeg pleier vanligvis ikke skrive anmeldelser av tannlegen, men følte at jeg måtte gjøre et unntak idag. Mitt inntrykk er at Espen er en meget profesjonell person, som vet hva han gjør. Han var flink til å ta til seg informasjonen fra meg, og gjøre de riktige vurderingene for å løse mitt problem. Det jeg likte best var hvor omtenksom han var under hele behandlingen, og at jeg derfor ikke trengte å være så nervøs. Dette er en tannlege man kan stole på, som jeg anbefaler andre å bruke.

En fantastisk tannlege

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Har nettopp avsluttet en krevende tannbehandling med et utrolig flott resultat. Espen Søyland er profesjonell, meget dyktig og ikke minst hyggelig.
Jeg har funnet en fantastisk tannlege !

Kjempe bra

Tannlege: Espen Søyland Skrevet

Espen er en kjempe dyktig ung tannlege med stor fremtid. Moderne teknologi og hyggelig stemning i en familiebedrift.