Tannlegene på Randaberg

Telefonnummer51 41 75 0251 41 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jon Torbergssonsvei 13 4070 Randaberg
Tannlegene på Randaberg holder til i Randaberg

Siste vurderinger av Tannlegene på Randaberg

Det er hit jeg går

Tannlege: Rolf Terje Alvær Skrevet

Flink tannlege, med glimt i øyet.
Etter å ha hatt forferdelig tannlegeskrekk som liten, der det å gå til tannlegen var et mareritt, har det etter mange år hos Alvær blitt «greit» å gå til tannlegen.
Ikke det at jeg gleder meg, men jeg klarer det uten å bli syk som jeg gjorde før. Dette er helt og fult Alvær og hans hjelpende hånd sin fortjeneste siden de er rolige, behersket og tar hensyn til meg som pasient.

Fantastisk Tannlege

Tannlege: Marianne Harling Skrevet

Jeg har stor angst for å gå til tannlegen, men hos Marianne føler jeg at jeg er i gode hender. En fantastisk tannlege som gjør at du føler deg ivaretatt. Hun tar seg alltid god tid, selv om hun sikkert har det travelt så merkes det ikke. Jeg ville absolutt anbefalt henne.

Effektiv,serviceinnstilt og profesjonell

Tannlege: Torhild Veslemøy Riisdal Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med tannlege Riisdal. Hun fremstår som både effektiv, kunnskapsrik og omtenksom. Jeg går alltid ut fra "Tannlegene på Randaberg" med et bedre humør enn det jeg kom med. Har selv ikke den beste økonomien, men prisene har jeg aldri hatt noe å si på. Som de sier i statene "Money Well Spent".

Bra behandling, stiv pris

Tannlege: Torhild Veslemøy Riisdal Skrevet

Jeg synes behandling og resultat er bra, men tviler på at det er bedre enn hos noen andre. Prisen synes jeg er skyhøy og står ikke i stil til tidligere erfaringer.

Effektiv og profesjonell

Tannlege: Torhild Veslemøy Riisdal Skrevet

Veldig ryddig og effektiv behandling. Prisen overrasker alltid, men kort ventetid og holder stort sett tidene noen lunde. Litt irriterende å komme til årlig kontroll for så å bli tilbudt å komme igjen for å fikse hull senere når tannlegen viste allerede året før at det var et hull på gang. Lurer av og til på om de ønsker å sette opp ny time for å få mer betalt....

Prisen overrasker alltid og får det aldri til å stemme med prislisten i gangen, opplyser heller aldri hva ting koster eller spesifiserer på kvittering hva en egentlig betaler for. Føler seg lurt sånn prismessig hver gang, men likevel dyktig og effektiv tannlege. Timeprisen blir i så måte skyhøy.....