Tannlegene på Randaberg

Telefonnummer51 41 75 0251 41 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jon Torbergssonsvei 13 4070 Randaberg
Tannlegene på Randaberg holder til i Randaberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene på Randaberg

Hun må da være noe av det beste du kan oppleve i tannlegestolen.

Tannlege: Marianne Harling Skrevet

Marianne er profesjonell, dyktig og gir deg all nyttig informasjon om din tannhelse. Fra du kommer inn til du går ut merker du at du ikke er "neste, værsågod", men et helt menneske som er der for å få den hjelpen du har behov for. Jeg kan ikke komme på noe som kan gjøres bedre.

Topp tannlege

Tannlege: Marianne Harling Skrevet

Rolig, trygg engasjert, i lyse, lett tilgjengelige lokaler.
Jeg lyver litt nå, men det er nesten kjekt å gå til tannlegen.

Behagelig og grundig

Tannlege: Ragnhild Byberg Brun Skrevet

Min kone og jeg skiftet til denne tannlegen etter å ha vært blitt misfornøyd med vår faste tannlege gjennom 7 år.
Ragnhild er svært behagelig av vesen, har en nennsom hånd og grundig i sitt arbeid.
Konsulterer gjerne sine kolleger for å finne beste løsning for behandlingen ved "problematisk tann".
Vi anbefaler Ragnhild Byberg Brun på vårt varmeste!

Det er hit jeg går

Tannlege: Rolf Terje Alvær Skrevet

Flink tannlege, med glimt i øyet.
Etter å ha hatt forferdelig tannlegeskrekk som liten, der det å gå til tannlegen var et mareritt, har det etter mange år hos Alvær blitt «greit» å gå til tannlegen.
Ikke det at jeg gleder meg, men jeg klarer det uten å bli syk som jeg gjorde før. Dette er helt og fult Alvær og hans hjelpende hånd sin fortjeneste siden de er rolige, behersket og tar hensyn til meg som pasient.

Fantastisk Tannlege

Tannlege: Marianne Harling Skrevet

Jeg har stor angst for å gå til tannlegen, men hos Marianne føler jeg at jeg er i gode hender. En fantastisk tannlege som gjør at du føler deg ivaretatt. Hun tar seg alltid god tid, selv om hun sikkert har det travelt så merkes det ikke. Jeg ville absolutt anbefalt henne.