Tannlegene på Randaberg

Jon Torbergssonsvei 13 4070 Randaberg
Tannlegene på Randaberg holder til i Randaberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene på Randaberg

Kanon bra tannlege

Tannlege: Marius Norman Vevatne Skrevet

Føler meg alltid godt i vare tatt. Gode priser. Alltid rent og pent. Har alltid kontroll på hva som må gjøres.

Effektiv og dyktig

Tannlege: Marianne Harling Skrevet

Mistet fylling om kvelden og ringte Tannlegene på Randaberg. Fikk tid dagen etter selv om det var fullt på lista. Marianne Harling fikk lagt inn ny fylling og pusset bort tannstein på litt over et kvarter! Hyggelig og alltid smilende dame som kan faget sitt.

Super tannlege !

Tannlege: Marius Norman Vevatne Skrevet

Kom til Vevatne første gang for noen år siden i en akuttsituasjon. Hadde særdeles dårlig tannhelse grunnet tannlegeskrekk.

Vevatne har håndtert min situasjon på en utmerket måte og resultert i at min tannlegeskrekk er så godt som kurert! Har gjennomført omfattende behandling både hos han og god spesialister jeg er blitt henvist til. Dette hadde aldri skjedd om jeg ikke ikke hadde truffet på Vevatne.
Han er ung og uformell, kjapp og skånsom. Han er flink på lese meg, så ser fort om jeg har det ubehagelig eller vondt og stopper opp og sjekker om ting greit. Svetter ikke lenger i hendene når jeg sitter på venterommet.
Takk for at finnes slike tannleger !

flink fagmann

Tannlege: Rolf Terje Alvær Skrevet

tannlege alvær har jeg hatt siden midt på 80 tallet ,det sier vel alt , alltid imøtekommende , rask men allikevel behagelig ,anbefales

Sympatisk, effektiv og flink tannlege.

Tannlege: Torhild Veslemøy Riisdal Skrevet

Har vært pasient hos henne i over 25 år. Har alltid fått god og rask behandling. Tannlegen er hensynsfull og empatisk. Jeg er veldig fornøyd med min tannlege.