Marianne Harling

Tannlegene på Randaberg

1999

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tannlegene på Randaberg Prisliste

Tannlegene på Randaberg Telefonnummer51 41 75 0251 41 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jon Torbergssonsvei 13 4070 Randaberg
Marianne Harling er tannlege i Randaberg

Siste vurderinger av Marianne Harling

Hun må da være noe av det beste du kan oppleve i tannlegestolen.

Klinikk: Tannlegene på Randaberg Skrevet

Marianne er profesjonell, dyktig og gir deg all nyttig informasjon om din tannhelse. Fra du kommer inn til du går ut merker du at du ikke er "neste, værsågod", men et helt menneske som er der for å få den hjelpen du har behov for. Jeg kan ikke komme på noe som kan gjøres bedre.

Topp tannlege

Klinikk: Tannlegene på Randaberg Skrevet

Rolig, trygg engasjert, i lyse, lett tilgjengelige lokaler.
Jeg lyver litt nå, men det er nesten kjekt å gå til tannlegen.

Fantastisk Tannlege

Klinikk: Tannlegene på Randaberg Skrevet

Jeg har stor angst for å gå til tannlegen, men hos Marianne føler jeg at jeg er i gode hender. En fantastisk tannlege som gjør at du føler deg ivaretatt. Hun tar seg alltid god tid, selv om hun sikkert har det travelt så merkes det ikke. Jeg ville absolutt anbefalt henne.

Tannlege jeg anbefaler til alle!

Klinikk: Tannlegene på Randaberg Skrevet

Fremragende tannlege som gjør tannlegebesøket til en lek. Fra man kommer inn døren til man forlater kontoret er servicen på topp. Hun forklarer tennenes tilstand med både ord og bilde, og besvarer eventuelle spørsmål. Behandlingen er god, og hun tar uforutsette problemer på strak arm. Virkelig en tannlege jeg anbefaler til kjente og ukjente!