Tannlegene Mølster

Tannlegene Mølster holder til i Kinn

Siste vurderinger av Tannlegene Mølster

Veldig bra!

Tannlege: Bent Rønnekleiv Skrevet

Jeg var nylig hos Bent Rønnekleiv for en tannlegebehandling, og hele opplevelsen var helt fantastisk. Fra det øyeblikket jeg kom inn døren, merket jeg hvor profesjonell og imøtekommende atmosfæren var. Bent meg til å føle meg trygg og velkommen med en gang.

Bent tok seg god tid til å forklare hva behandlingen innebar, og jeg følte meg trygg på at jeg var i gode hender. Han var utrolig grundig og sørget for at jeg forstod hvert steg i prosessen, noe som roet nervene mine betraktelig. Det var også tydelig at han er svært kompetent og har kontroll på alt han gjør.

Selve behandlingen var skånsom og behagelig, og Bent sørget hele tiden for at jeg var komfortabel. Han var oppmerksom på hvordan jeg hadde det og tilpasset behandlingen deretter, noe som gjorde at jeg følte meg godt ivaretatt.

Tidsstyringen var også perfekt. Jeg slapp å vente lenge, og behandlingen ble gjennomført effektivt, men uten at det føltes forhastet. Bent tok seg tid til å sørge for at alt var i orden før jeg gikk.

Etter behandlingen fikk jeg tydelige instrukser om hva jeg skulle gjøre videre, og Bent var tilgjengelig hvis jeg skulle ha noen spørsmål i etterkant. Hele opplevelsen var gjennomført profesjonelt, og jeg kan uten tvil anbefale Bent Rønnekleiv til andre. Jeg følte meg virkelig ivaretatt fra start til slutt!

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Ann-Jeanette Cathrine Mølster Skrevet

Forståelsesfull, forklarer meget godt ovenfor pasientene og tar de med på drøfting av aktuelle problemer. Løsningsorientert. Anbefaler både Ann Jeanette og Olav.

Veldig bra tannlege!

Tannlege: Olav Mølster Skrevet

Hyggelig og profesjonell, i tillegg holder han med Wigan også, merklig type!!

tannlege for heldige pasienter

Tannlege: Ann-Jeanette Cathrine Mølster Skrevet

utrolig flink og behagelig tannlege.slet med tannlegeskrekk i over 40 år..det plagest jeg ikke av mer. hun har kurert meg for det. håper jeg får ha henne til evig tid :)