Dovre Legesenter

Boecksgate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Dovre Legesenter

Kunnskapsfull, dyktig, ydmyk, god lyttende, respektfullt

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Jeg har hatt Aatif i nesten 3 år. Jeg er kjempe fornøyd med han. Han viser omsorg, empati og respekt for meg og mine psykiske plager. Jeg stoler veldig mye på han. Han er rolig som betyr mye for meg. Har anbefalt denne legen til noen kolleger som er veldig fornøyd også.

Anbefales ikke!

Lege: Madiha Farrukh Skrevet

Ved første besøk stilte hun spørsmål om min bakgrunn og privatliv som ikke var relevant og var ubehagelig. Har aldri opplevd det ved bytte av fastlege tidligere. Virker lei jobben sin. Uinteressert, ikke hyggelig, og virker irritert på deg som pasient.

Beste legen du kan få

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Aatif klarte å få timer på ulike ting som var relativt vanskelig å få. Usikker om dette er på grunn han er Spesialist i allmennmedisin men. Han er en veldig bra på henvisning. Samt han tar vare på passiente sine. Kunnskapen hans er også bra. Oppsummert jeg kan ikke klage på han.

Dårlig

Lege: Madiha Farrukh Skrevet

Dårlig informasjon, sur lege.

Som første gangs fødende, så fikk jeg aldri vite at jeg måtte ha med meg morgen urin. Hun virker lite glad i jobben sin.
Anbefaler ikke denne legen.

Meget fornøyd

Lege: Madiha Farrukh Skrevet

Flink lege som lytter og følger opp meg som pasient føler meg godt ivaretatt av henne får svar av prøver raskt meget fornøyd.