Dovre Legesenter

Boecksgate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Dovre Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Einar Utne Skrevet

I de alle årene jeg har hatt Einar Utne som lege så har han aldri tatt meg ordentlig seriøst. Har gått til han for å få hjelp med psykiske problemer og han fortalte meg at han ikke kunne gjøre noe, og ikke kunne henvise meg til noen som skulle hjelpe. Han er litt bedre når det kommer til fysiske sykdommer, men bare såvidt. Ville ikke anbefalt. Må alltid vente veldig lenge på timen når jeg er der, og når jeg endelig kommer inn får jeg følelsen av at han vil ha meg ut så fort som mulig.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Roida Ehsan Sheikh Skrevet

En flott fastlege som fremstår trygg og kunnskapsrik. Tar pasientene sine på alvor og virker engasjert i jobben sin. Absolutt å anbefale på det varmeste!

Kjeder seg.

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Gir et bra første inntrykk, men det forsvinner etter kort tid. Virker ikke veldig interessert, og fungerer dårlig på ting som ikke er helt A4, og som krever litt tankevirksomhet.

Helt ok

Lege: Einar Utne Skrevet

Har hatt Dr. Utne i ca 4 år når. Han er ikke den legen du drar til med psykiske problemer, da han sliter litt med å vise empati, men er utrolig dyktig på det fysiske. Alltid hørt på meg, føler ikke at jeg må kjempe for å bli trodd på. Han er en veldig praktisk mann, med praktiske løsninger, men det mentale har han ikke så mye forståelse for. Hadde fødselsdepresjon etter fødsel og hadde han satt seg inn i journalen min og sett den fortiden jeg har hatt, ville han sett at det å føle at jeg ikke klarer å holde ut som mor, ikke bare er «en vanlig ting alle nybakte mødre føler» og le av meg. Da måtte jeg ta saker i egne hender. Ellers er han elendig på å overholde planlagte lege timer. Rekord på min vente tid er 1,5 time... aldri i de 4 årene jeg har vært hos han, har han vært presis, det er alltid minst 40 min vente tid.
Helsefagarbeiderne i resepsjonen er heldigvis byttet ut og de er utrolig hyggelige.

Beste legen!

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Vært hos denne legen flere ganger og syns han er en helt fantastisk lege. Jeg gruet meg til å få ny fastlege etter at min tidligere fastlege sluttet. Etter å ha truffet legen flere ganger er jeg overbevist om at han er en veldig dyktig lege. Han lytter til mine problemer, forklarer godt og lager en utredningsplan for meg når det trengs. Jeg føler også at han tar mine problemer særriøst.
Jeg føler meg veldig beroliget etter å ha hatt time hos ham og anbefaler denne legen på det sterkeste.