Dovre Legesenter

Telefonnummer67 90 47 3067 90 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Dovre Legesenter

Fastlege

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Fornøyd med Olausen som fastlege,men hans vikar Bjerkan er lite imøtekommende,føler man er til bryderi. Vurderer å bytte fastlege. Man skal ikke grue seg til å oppsøke fastlegen.

Lege?

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Dessverre så har Fredrik sluttet og han har en vikar lege. Dette er en lege som ikke vil hjelpe, ihvertfall vis du er kronisk syk som meg. Vil ikke sette seg inn i pasientens helsetilstand og vil ikke hjelpe. Jeg måtte bytte fastlege for å få den hjelpen jeg trenger og er idag kjempefornøyd med den nye fastlegen.

Dårlig

Lege: Einar Utne Skrevet

Får ikke hjelpen jeg trenger med usaklige begrunnelser. Var nylig innom for å sjekke opp om jeg har add, noe som jeg egentlig er veldig sikker på jeg har. Legen sendte inn søknad om utbredelse sa han, fikk da svar uken etter at jeg fikk avslag fordi jeg ikke var rusavhengig nok og at jeg burde fått brev på dette eller at det var på vei. Fikk aldri brev

Innkompentent

Lege: Einar Utne Skrevet

Fått kjeft, skyller på alder. Spis piller, du har ikke noe valg. Bytt på apoteket om du vil.oppgitt.

Brilliant, ryddig og konsistent

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Hadde min første fastlege på dette legesenteret, som jeg byttet tilbake til i år.

For det første må jeg si at jeg ble sjokkert over hvor fort hun ble oppdatert på min journalhistorikk og stilte kjapt relaterte spørsmål for å hjelpe med videre behandling. Perioden fra det ble oppdaget et potensielt «problem» til jeg evt fikk henvisning til ahus tok lang tid hos forrige fastlege og var særdeles kostbart, og noen henvisninger ble sendt i retur med avslag i posten med grunn som «ikke prioritert/rett til behandling»... men hos Anne Marthe tok det ikke lang tid før jeg fikk henvisninger som ble godkjent av ahus og attpåtil oppdaget hun andre ting som min tidligere fastlege ikke oppdaget og som jeg også fikk henvisning til ahus... Helt utrolig fantastisk.

Dette ga meg mye positiv energi i en ellers depressiv hverdag hvor jeg endelig følte at jeg ikke er hypokonder og ble endelig tatt seriøst, og dette ga meg helt klart et stort løft da jeg var nære ved å gi opp å bli hørt.

I samtlige problemstillinger jeg har hatt i den korte tiden hos Anne Marthe har jeg fått svært god hjelp og støtte. I en tid hvor jeg har vært mye sykemeldt den siste tiden har det vært tøft, men Anne Marthe er flink til å gi meg innsikt på hva som er potensielle løsninger for utfordringer som jeg kan ha, og hun er en fastlege som jeg føler oppriktig bryr seg om pasientens velvære og framgang. Ikke bare en lege som skriver sykemelding og sender pasient på dør, men en lege som vil tenke langsiktig fremfor kortsiktig for pasientens beste (dersom dette lar seg gjøre).

Virker også som hun har en spesielt sterk evne til å håndtere mange baller i luften effektivt med stoisk ro og høyt kunnskapsnivå. Har inntrykk av at alle personale på dette legesenteret har svært høyt servicenivå.

Dessuten er hennes sosiale ferdigheter enestående og man føler at man er i svært trygge hender. Tusen takk for at det finnes leger som deg.