Dovre Legesenter

Boecksgate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Dovre Legesenter

😊Lykke til

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Er så takknemlig for at jeg har hatt deg som fastlege i mange år. Lykke til på reisen videre😊...........

Helt ok

Lege: Einar Utne Skrevet

Har hatt Dr. Utne i ca 4 år når. Han er ikke den legen du drar til med psykiske problemer, da han sliter litt med å vise empati, men er utrolig dyktig på det fysiske. Alltid hørt på meg, føler ikke at jeg må kjempe for å bli trodd på. Han er en veldig praktisk mann, med praktiske løsninger, men det mentale har han ikke så mye forståelse for. Hadde fødselsdepresjon etter fødsel og hadde han satt seg inn i journalen min og sett den fortiden jeg har hatt, ville han sett at det å føle at jeg ikke klarer å holde ut som mor, ikke bare er «en vanlig ting alle nybakte mødre føler» og le av meg. Da måtte jeg ta saker i egne hender. Ellers er han elendig på å overholde planlagte lege timer. Rekord på min vente tid er 1,5 time... aldri i de 4 årene jeg har vært hos han, har han vært presis, det er alltid minst 40 min vente tid.
Helsefagarbeiderne i resepsjonen er heldigvis byttet ut og de er utrolig hyggelige.

Rett på sak

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Meget strukturert, effektiv og ryddig lege. Går rett på sak, virker svært oppdatert faglig og gir gode råd - alltid med glimt i øyet. Hyggelig og lyttende lege som stiller gode spørsmål. Virker som hun tar meg som pasient svært alvorlig og setter inn de tiltak straks som hun mener er nødvendige.

En lege som utvilsomt kan sin jobb rent faglig og samtidig er en god menneskebehandler. Jeg føler meg 100 % trygg hos henne og godt ivaretatt på alle måter.

Anbefales på det sterkeste. Attpåtil veldig kul type!

Ikke bra

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Fikk han som ny, og nevner jeg har hatt søvnproblemer i mange år.. gir resept på Circadin 2mg.. som jeg ga utrykkelig beskjed om ikke virker.. ØK dosen, fikk jeg til beskjed...

Skal BYTTE

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Fikk "tildelt" ny fastlege høsten 2018. Er veldig glad det ble Reza. Han har satt seg inn i en lang sykehistorie på kort tid. Han er høflig, vennlig og tar en på alvor. Lytter godt etter og forklarer ting på en lettfattelig måte.
Kan anbefales på det varmeste! 😊