Dovre Legesenter

Boecks gate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Dovre Legesenter

Rett på sak

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Meget strukturert, effektiv og ryddig lege. Går rett på sak, virker svært oppdatert faglig og gir gode råd - alltid med glimt i øyet. Hyggelig og lyttende lege som stiller gode spørsmål. Virker som hun tar meg som pasient svært alvorlig og setter inn de tiltak straks som hun mener er nødvendige.

En lege som utvilsomt kan sin jobb rent faglig og samtidig er en god menneskebehandler. Jeg føler meg 100 % trygg hos henne og godt ivaretatt på alle måter.

Anbefales på det sterkeste. Attpåtil veldig kul type!

Ikke bra

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Fikk han som ny, og nevner jeg har hatt søvnproblemer i mange år.. gir resept på Circadin 2mg.. som jeg ga utrykkelig beskjed om ikke virker.. ØK dosen, fikk jeg til beskjed...

Skal BYTTE

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Fikk "tildelt" ny fastlege høsten 2018. Er veldig glad det ble Reza. Han har satt seg inn i en lang sykehistorie på kort tid. Han er høflig, vennlig og tar en på alvor. Lytter godt etter og forklarer ting på en lettfattelig måte.
Kan anbefales på det varmeste! 😊

Tilstede og hyggelig

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Reza hyggelig og rett på sak. Hadde satt seg inn i min sykehustorie og virker genuint intresse i å finne en løsning til mine plager. Han kommer med forslag til medikamenter og hvordan vi best mulig kan endre på min situasjon.
Streng med tanke på vanedannende medisiner men kommer med alternativer som kan forsøkes.
Sitter igjen med inntrykk av at Reza er en kunnskapsrik og flink lege.

Dyktig, men streng med vanedannende medisiner

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Han virket dyktig og hyggelig. Men, når vi skulle snakke om indikasjon på og fornyelse av smertestillende medisiner og sovemedisin som jeg har brukt i mange år, så ble han VELDIG streng! Han ville henvise meg til smertepoliklinikken.

Byttet fastlege med det samme! Slik uempatisk doktor vil jeg ikke ha!! Styr unna!