Dovre Legesenter

Tlf: 67 90 47 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Dovre Legesenter

Arrogant og nedlatende

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Frederik har sikkert mye kunnskap, men mangler en empatisk måte å formidle denne kunnskapen på. Han er spydig og frekk, og belager seg på antakelser om meg som pasient som ikke har rot i virkeligheten. Får meg rett og slett til å føle meg dårlig. Tillit er viktig i en slik relasjon, og jeg føler meg mistrodd. Viser lite empati og forståelse. Fremstår som at han vet best, og jeg føler meg underdanig. Unge lege Frederik har en vei å gå for å skape gode og trygge relasjoner med sine pasienter.

Effektiv og rett på sak

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Veldig effektiv, hyggelig og opptatt av min helse. Ønsker å finne årsaker og behandling som kan hjelpe. Er rett og slett veldig fornøyd.

Byttet fastlege

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Svært utidig og uhøflig. Her har den unge legen mye å lære. Byttet fastlege umiddelbart etter andre konsultasjon.

Ikke rette for meg.

Lege: Einar Utne Skrevet

Stresset å sliten. Hadde han ca 15 år siden. Da var han meget dyktig å engasjert. Å spørre pasienten hvordan han har det ved første møtet burde være en selvfølge.

Dyktig lege

Lege: Einar Utne Skrevet

Jeg har hatt Dr Utne som fast lege i veldig mange år. Han er en meget god lytter. Tålmodig og tillitsvekkende. Absolutt å anbefale.