Dovre Legesenter

Boecksgate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Dovre Legesenter

Tar pasienten på det største alvor

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege Aatif Shaddiq.
Han tar meg som pasient alvorlig, og gir de beste råd, og veiledning. Har slitt med høy puls, og høyt blodtrykk. Min fastlege skrev henvisning til en hjerte lege som var helt riktig. Hos hjertelegen fikk jeg påvist hjerteflimmer med mer. Er takknemlig for denne dyktige fastlege. Anbefales !

Dyktig lege

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Veldig dyktig lege som tar pasienter seriøst. Aldri hatt en så flink fastlege. Kjører til en annen kommune for å beholde han som lege.

Overfladisk og dårlig

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Svarer ikke på reseptforespørsler selv om det er en fast medisin?? Gir ikke svar på blodprøver, selv etter at man ringer inn og purrer, så man vet heller ikke om man burde henvises videre. Som å kaste penger og tid rett ut av vinduet. Måtte vente over en uke på legetimen og måtte sitte over 20 min før jeg ble kalt inn til timen. Personalet i resepsjonen sa de skulle ringe opp eller gi beskjed via helsenorge etter at jeg purret, men det gjorde de ikke. Veldig trist at det skal være sånn.

Meget fornøyd

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Effektiv og trygg. Tar både meg og mine barn på alvor. Og sender videre om han ikke er sikker, noe som skaper trygghet

Effektiv, ydmyk og kompetent

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Aatif er alltid rask, ydmyk, reflektert og veldig effektiv. Jeg har utelukkende gode erfaringer hos ham, og det er nok den beste fastlegen jeg har hatt.