Dovre Legesenter

Telefonnummer67 90 47 3067 90 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Dovre Legesenter

Forståelsesfull Lege

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Fredrik kan virke litt arrogant som førsteinntrykk, men han er ikke det. Han har hjulpet meg mye med min sykdom og er åpen for nye forslag. Han er effektiv og tar seg tid til meg som pasient. Han spør meg alltid hvordan det går med meg og håndhilser når jeg ankommer hans kontor. Han lar legespesialister være spesialister og overprøver ikke dem når det gjelder resepter som enkelte fastleger gjør.
Er rett og slett en fornøyd pasient.

Flink lege som er til å stole på

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Hun hilser pent på deg når du skal inn til timen, spør hvordan det går! og hvordan problemer du skal ha hjelp til med i dag. Flink til å hjelpe til med å skrive søknader til div ting og kan feltet sitt. Angrer ikke på at jeg fikk henne som fastlege :)

Aarogant og lite hjelpsom

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Har nå i flere måneder prøvd å få til en legevurdering sendt inn til nav. Dette har vist seg å være komplett umulig da han ikke er veldig forsåelsesfull for min situasjon og ikke er villig til å lese gjennom journalen min for å lese seg opp på meg. Noe han sier (og jeg tar som en selvfølgelige) at må til for å kunne skrive en vurdering.
Var også en gang jeg trengte å snakke med han om en henvisning til gynekolog da jeg og min samboer vil ha barn men jeg har hatt litt problemer med dette. Jeg fikk da nesten ikke satt meg ned i stolen før han sendte meg ut og ikke ville høre på meg.

Føler meg ivaretatt

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Hyggelig og imøtekommende, opplever at jeg blir sett. Grundig og ryddig, åpen for mine innspill, gir gode råd når jeg trenger det.

Arrogant og nedlatende

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Frederik har sikkert mye kunnskap, men mangler en empatisk måte å formidle denne kunnskapen på. Han er spydig og frekk, og belager seg på antakelser om meg som pasient som ikke har rot i virkeligheten. Får meg rett og slett til å føle meg dårlig. Tillit er viktig i en slik relasjon, og jeg føler meg mistrodd. Viser lite empati og forståelse. Fremstår som at han vet best, og jeg føler meg underdanig. Unge lege Frederik har en vei å gå for å skape gode og trygge relasjoner med sine pasienter.