Dovre Legesenter

Boecksgate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Dovre Legesenter

God oppfølging

Lege: Madiha Farrukh Skrevet

Hun har fulgt meg opp godt de gangene jeg har vært der. Fikk raskt time, var ikke akutt. Fikk skriftlig og god redegjørelse etter MR undersøkelse.

Ydmyk, god lytter, trygghet!

Lege: Aatif Shaddiq Skrevet

Har alltid fått god hjelp. Føler at mine barn er trygge hos Aatif. Han lytter, undersøker grundig og sender henvisning videre hos spesialist ved behov:)

Flink og empatisk lege

Lege: Madiha Farrukh Skrevet

Madiha er autentisk, forståelsesfull, imøtekommende og følger opp! Så lenge hun er fastlege, har hun meg som pasient. Anbefales på det sterkeste!

Helt uten interesse og empati

Lege: Madiha Farrukh Skrevet

Dette er en lege som, tross sin unge alder, virker totalt uinteressert i sine pasienter. Avbryter deg hele tiden når du skal forklare noe. Henvisninger blir avslått fordi legen har skrevet en direkte feil og svært mangelfull henvisning (fordi hun ikke lytter til pasienten).

Sist besøk endte i panikkangst for min del, og jeg må si jeg stiller meg svært undrende til en lege som ikke gjør noe under anfallet.
Jeg har satt meg på venteliste til annen lege, og håper det går fort slik at jeg slipper flere timer med henne.

Empatiløs og usympatisk

Lege: Madiha Farrukh Skrevet

Dette er en fastlege uten empati. Hun bryr seg ikke om hvorfor du er der og legger ingen innsats for å finne ut av hva som feiler deg.