Dovre Legesenter

Telefonnummer67 90 47 3067 90 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecks gate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Dovre Legesenter

Tilstede og hyggelig

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Reza hyggelig og rett på sak. Hadde satt seg inn i min sykehustorie og virker genuint intresse i å finne en løsning til mine plager. Han kommer med forslag til medikamenter og hvordan vi best mulig kan endre på min situasjon.
Streng med tanke på vanedannende medisiner men kommer med alternativer som kan forsøkes.
Sitter igjen med inntrykk av at Reza er en kunnskapsrik og flink lege.

Dyktig, men streng med vanedannende medisiner

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Han virket dyktig og hyggelig. Men, når vi skulle snakke om indikasjon på og fornyelse av smertestillende medisiner og sovemedisin som jeg har brukt i mange år, så ble han VELDIG streng! Han ville henvise meg til smertepoliklinikken.

Byttet fastlege med det samme! Slik uempatisk doktor vil jeg ikke ha!! Styr unna!

Dårlig

Lege: Einar Utne Skrevet

Får ikke hjelpen jeg trenger med usaklige begrunnelser. Var nylig innom for å sjekke opp om jeg har add, noe som jeg egentlig er veldig sikker på jeg har. Legen sendte inn søknad om utbredelse sa han, fikk da svar uken etter at jeg fikk avslag fordi jeg ikke var rusavhengig nok og at jeg burde fått brev på dette eller at det var på vei. Fikk aldri brev

Innkompentent

Lege: Einar Utne Skrevet

Fått kjeft, skyller på alder. Spis piller, du har ikke noe valg. Bytt på apoteket om du vil.oppgitt.

Brilliant, ryddig og konsistent

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Hadde min første fastlege på dette legesenteret, som jeg byttet tilbake til i år.

For det første må jeg si at jeg ble sjokkert over hvor fort hun ble oppdatert på min journalhistorikk og stilte kjapt relaterte spørsmål for å hjelpe med videre behandling. Perioden fra det ble oppdaget et potensielt «problem» til jeg evt fikk henvisning til ahus tok lang tid hos forrige fastlege og var særdeles kostbart, og noen henvisninger ble sendt i retur med avslag i posten med grunn som «ikke prioritert/rett til behandling»... men hos Anne Marthe tok det ikke lang tid før jeg fikk henvisninger som ble godkjent av ahus og attpåtil oppdaget hun andre ting som min tidligere fastlege ikke oppdaget og som jeg også fikk henvisning til ahus... Helt utrolig fantastisk.

Dette ga meg mye positiv energi i en ellers depressiv hverdag hvor jeg endelig følte at jeg ikke er hypokonder og ble endelig tatt seriøst, og dette ga meg helt klart et stort løft da jeg var nære ved å gi opp å bli hørt.

I samtlige problemstillinger jeg har hatt i den korte tiden hos Anne Marthe har jeg fått svært god hjelp og støtte. I en tid hvor jeg har vært mye sykemeldt den siste tiden har det vært tøft, men Anne Marthe er flink til å gi meg innsikt på hva som er potensielle løsninger for utfordringer som jeg kan ha, og hun er en fastlege som jeg føler oppriktig bryr seg om pasientens velvære og framgang. Ikke bare en lege som skriver sykemelding og sender pasient på dør, men en lege som vil tenke langsiktig fremfor kortsiktig for pasientens beste (dersom dette lar seg gjøre).

Virker også som hun har en spesielt sterk evne til å håndtere mange baller i luften effektivt med stoisk ro og høyt kunnskapsnivå. Har inntrykk av at alle personale på dette legesenteret har svært høyt servicenivå.

Dessuten er hennes sosiale ferdigheter enestående og man føler at man er i svært trygge hender. Tusen takk for at det finnes leger som deg.