Dovre Legesenter

Boecks gate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Dovre Legesenter

Ikke bra

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Fikk han som ny, og nevner jeg har hatt søvnproblemer i mange år.. gir resept på Circadin 2mg.. som jeg ga utrykkelig beskjed om ikke virker.. ØK dosen, fikk jeg til beskjed...

Skal BYTTE

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Fikk "tildelt" ny fastlege høsten 2018. Er veldig glad det ble Reza. Han har satt seg inn i en lang sykehistorie på kort tid. Han er høflig, vennlig og tar en på alvor. Lytter godt etter og forklarer ting på en lettfattelig måte.
Kan anbefales på det varmeste! 😊

Tilstede og hyggelig

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Reza hyggelig og rett på sak. Hadde satt seg inn i min sykehustorie og virker genuint intresse i å finne en løsning til mine plager. Han kommer med forslag til medikamenter og hvordan vi best mulig kan endre på min situasjon.
Streng med tanke på vanedannende medisiner men kommer med alternativer som kan forsøkes.
Sitter igjen med inntrykk av at Reza er en kunnskapsrik og flink lege.

Dyktig, men streng med vanedannende medisiner

Lege: Reza Sohrabi Skrevet

Han virket dyktig og hyggelig. Men, når vi skulle snakke om indikasjon på og fornyelse av smertestillende medisiner og sovemedisin som jeg har brukt i mange år, så ble han VELDIG streng! Han ville henvise meg til smertepoliklinikken.

Byttet fastlege med det samme! Slik uempatisk doktor vil jeg ikke ha!! Styr unna!

Dårlig

Lege: Einar Utne Skrevet

Får ikke hjelpen jeg trenger med usaklige begrunnelser. Var nylig innom for å sjekke opp om jeg har add, noe som jeg egentlig er veldig sikker på jeg har. Legen sendte inn søknad om utbredelse sa han, fikk da svar uken etter at jeg fikk avslag fordi jeg ikke var rusavhengig nok og at jeg burde fått brev på dette eller at det var på vei. Fikk aldri brev