Dovre Legesenter

Telefonnummer67 90 47 3067 90 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Dovre Legesenter

Innkompentent

Lege: Einar Utne Skrevet

Fått kjeft, skyller på alder. Spis piller, du har ikke noe valg. Bytt på apoteket om du vil.oppgitt.

Brilliant, ryddig og konsistent

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Hadde min første fastlege på dette legesenteret, som jeg byttet tilbake til i år.

For det første må jeg si at jeg ble sjokkert over hvor fort hun ble oppdatert på min journalhistorikk og stilte kjapt relaterte spørsmål for å hjelpe med videre behandling. Perioden fra det ble oppdaget et potensielt «problem» til jeg evt fikk henvisning til ahus tok lang tid hos forrige fastlege og var særdeles kostbart, og noen henvisninger ble sendt i retur med avslag i posten med grunn som «ikke prioritert/rett til behandling»... men hos Anne Marthe tok det ikke lang tid før jeg fikk henvisninger som ble godkjent av ahus og attpåtil oppdaget hun andre ting som min tidligere fastlege ikke oppdaget og som jeg også fikk henvisning til ahus... Helt utrolig fantastisk.

Dette ga meg mye positiv energi i en ellers depressiv hverdag hvor jeg endelig følte at jeg ikke er hypokonder og ble endelig tatt seriøst, og dette ga meg helt klart et stort løft da jeg var nære ved å gi opp å bli hørt.

I samtlige problemstillinger jeg har hatt i den korte tiden hos Anne Marthe har jeg fått svært god hjelp og støtte. I en tid hvor jeg har vært mye sykemeldt den siste tiden har det vært tøft, men Anne Marthe er flink til å gi meg innsikt på hva som er potensielle løsninger for utfordringer som jeg kan ha, og hun er en fastlege som jeg føler oppriktig bryr seg om pasientens velvære og framgang. Ikke bare en lege som skriver sykemelding og sender pasient på dør, men en lege som vil tenke langsiktig fremfor kortsiktig for pasientens beste (dersom dette lar seg gjøre).

Virker også som hun har en spesielt sterk evne til å håndtere mange baller i luften effektivt med stoisk ro og høyt kunnskapsnivå. Har inntrykk av at alle personale på dette legesenteret har svært høyt servicenivå.

Dessuten er hennes sosiale ferdigheter enestående og man føler at man er i svært trygge hender. Tusen takk for at det finnes leger som deg.

Engasjert, empatisk og dyktig

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

##

Frederik var en lege jeg hadde midlertidig en kort periode mens jeg var på venteliste hos min nåværende lege. Han var en lege jeg anser som seriøs, engasjert og svært hyggelig. Han tok utfordringene på alvor, ga råd og var svært behjelpelig.

Likte han veldig godt som fastlege og vurderte å avbryte min plass i venteliste for den nye legen, men dessverre før jeg fikk hodet ut av r** så var fastlegebytte fullført. Det skal sies at jeg er svært fornøyd med min nåværende lege, men Frederik er absolutt en lege som jeg følte var tilstede og tilgjengelig for meg, mine behov. Jeg følte han tok meg på alvor. Kan med hånda på hjerte anbefale Frederik på det varmeste. Han er en svært undervurdert og talentfull lege. Er også svært godt fornøyd med andre ansatte v legeklinikken.

Trygg, ærlig og empatisk

Lege: Einar Utne Skrevet

Dr. Einar Utne er utrolig dyktig. Jeg har hatt han i mange år og er meget fornøyd! Han tar meg på alvor og ser alltid etter det beste for meg. Han er kunnskapsrik og empatisk på sin måte. Jeg har hatt en del andre leger og føler meg veldig heldig med å ha endt opp hos Utne. Burde være flere som ham. Ingenting å klage på hos han. Resepsjonistene er en annen historie.. Gruer meg alltid til å ringe inn og snakke med de.. jeg vet omtrent alltid hvem av de som tar opp tlf og forstår ikke hvorfor man gidder å jobbe på en plass som gjør det vanskelig å trekke litt på smilebånde eller bare ha en hyggelig tone.. uempatiske og nesten litt arrogant oppførsel.. synd for det er mange bra leger der.

Meget bra.

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Fredrik er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.
Har tid til å lytte og virker interessert i å hjelpe.
Skjønner ikke at noen kan si at han virker arrogant,han er jo ikke det i det hele tatt.
Han har gjort så mye bra for meg og den dag i dag har jeg det veldig bra takket være Fredrik.
Syns det er veldig trist at han har sluttet.