Tannlegene i Cappelensgate 6

Tannlegene i Cappelensgate 6 holder til i Skien

Siste vurderinger av Tannlegene i Cappelensgate 6

Kjempebra tannlege.

Tannlege: Are Christian Westlie Skrevet

Ble tvunget til tannlege oktober 2015 grunnet tannverk. Hadde da ikke vært hos tannlege på nesten 28 år etter uheldige opplevelser hos tannlege i ungdommen. Heldigvis havnet jeg hos hr Westlie. Etter 2,5 måned var alle tenner med skade og manglende fyllinger reparert til en overkommelig pris. Westlie er en stødig og rolig tannlege som beroliger meg som pasient også. Han forklarer hva han skal gjøre på forhånd, og jobber meget effektivt. En meget god tannlege som jeg håper å ha som fast tannlege i mange år fremover, og da med mye større hyppighet på timene enn hva det hadde vært før jeg var hos ham første gangen.

En god tannlege

Tannlege: Are Christian Westlie Skrevet

Are har jeg hatt i en del år nå, og er godt fornøyd. Jeg har hatt et par vanskelige tenner og Are har vært tålmodig, forklart vurderinger rundt ulike alternativer mht nytte / pris, er alltid vennlig og behagelig å være hos. Han er midt på treet prismessig så vidt jeg kan se, kanskje billigere i praksis fordi han er effektiv og rask og forklarer hva han mener er nødvendig og ikke.

Konge-tannlege! Trygg, dyktig og snill :-)

Tannlege: Sondre Lunde Skjødtsvoll Skrevet

Sondre Skjødtsvoll er den beste tannlegen jeg har hatt. Han er trygg, morsom og snill, og kjempedyktig i det han gjør. Jeg klarer å slappe av i stolen, og stoler fullt og helt på at jeg er i gode hender. To tomler opp!

Alltid like behagelig å gå til tannlegen!

Tannlege: Are Christian Westlie Skrevet

Are er veldig hyggelig - husker ofte hvem man er selv om man kun er der 1-2 ganger i året. Veldig rolig og varsom og han forklarer hva han skal til å gjøre før han setter igang. Veldig fonøyd med han. Vi er flere rundt meg som har gått over til han som tannlege - og alle er svært tilfreds.

Svært fornøy med med tannlegen min

Tannlege: Are Christian Westlie Skrevet

Etter å ha gått til denne tannlegen i noen år, er jeg klar for å gi min vurdering. For det første er både de ansatte og lokalene forøvrig svært trivelige. Jeg har både fått utført standard sjekk, boring av hull og rotfylling. Alle behandlingene har blitt utført med stødig og rolig hånd. Faktisk har det aldri vært noe ubehagelig, noe jeg har opplevd hos tidligere tannleger. Are oppleves som rolig og trygg samtidig som han er utrolig effektiv. To tomler opp!