Tannlegene i Cappelensgate 6

Cappelensgate 6 3722 Skien
Tannlegene i Cappelensgate 6 holder til i Skien

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Cappelensgate 6

Frarådes på det sterkeste

Tannlege: Knut Kjellsen Skrevet

Hadde Knut Kjellsen som tannlege i mange år. Gjør seg alt for fort ferdig og tar seg ikke tid til pasienten. Lite forståelsesfull, imøtekommende og ikke interessert i å svare på evt. spørsmål underveis.

Begeret rant over da jeg ikke fikk betale rotfylling på faktura når jeg kom hjem da jeg hadde glemt bankkortet hjemme. Samboer måtte derfor kjøre helt fra Porsgrunn til Skien bare for å betale dette med en gang.

Behandlingene er også dyrere enn de fleste andre i området.

Frarådes på det sterkeste.

Kjempebra tannlege.

Tannlege: Are Christian Westlie Skrevet

Ble tvunget til tannlege oktober 2015 grunnet tannverk. Hadde da ikke vært hos tannlege på nesten 28 år etter uheldige opplevelser hos tannlege i ungdommen. Heldigvis havnet jeg hos hr Westlie. Etter 2,5 måned var alle tenner med skade og manglende fyllinger reparert til en overkommelig pris. Westlie er en stødig og rolig tannlege som beroliger meg som pasient også. Han forklarer hva han skal gjøre på forhånd, og jobber meget effektivt. En meget god tannlege som jeg håper å ha som fast tannlege i mange år fremover, og da med mye større hyppighet på timene enn hva det hadde vært før jeg var hos ham første gangen.

En god tannlege

Tannlege: Are Christian Westlie Skrevet

Are har jeg hatt i en del år nå, og er godt fornøyd. Jeg har hatt et par vanskelige tenner og Are har vært tålmodig, forklart vurderinger rundt ulike alternativer mht nytte / pris, er alltid vennlig og behagelig å være hos. Han er midt på treet prismessig så vidt jeg kan se, kanskje billigere i praksis fordi han er effektiv og rask og forklarer hva han mener er nødvendig og ikke.

Konge-tannlege! Trygg, dyktig og snill :-)

Tannlege: Sondre Lunde Skjødtsvoll Skrevet

Sondre Skjødtsvoll er den beste tannlegen jeg har hatt. Han er trygg, morsom og snill, og kjempedyktig i det han gjør. Jeg klarer å slappe av i stolen, og stoler fullt og helt på at jeg er i gode hender. To tomler opp!

Meget dyktig

Tannlege: Knut Kjellsen Skrevet

Fremstår som en meget dyktig og profesjonell tannlege som kan sitt fag.