ABA Tannlegene AS

Sjøgata 31-33 9008 Tromsø
ABA Tannlegene AS holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av ABA Tannlegene AS

Fantastisk flink og trygg

Tannlege: Einar Brage Thorsteinsson Skrevet

Jeg er kjemperedd for å få til tannlege og det har vært veldig vansklig for meg å få noe gjort i det hele tatt. Etter at jeg begynte å gå hos Einar har jeg fått gjort alt jeg trengte og jeg sitter igjen med en opplevelse at det faktisk får an å få hjelp! ABA-tannlegene er godt rigget for oss med tannlegeskrekk. Anbefaler klinikken, og Einar spesielt.

Beroliger og behandler så skånsomt som man kan forvente

Tannlege: Johnny Øverby Skrevet

Har foretatt total utskifting av amalgam hos meg for over 15 år siden, og bare 2-3 tenner har så langt trengt ny behandling.
Har vært til behandling hos andre tannleger hos ABA, men få kan konversere om skikjøring som Johnny.

Anbefales - spessielt for de som sliter med skrekken!

Tannlege: Einar Brage Thorsteinsson Skrevet

Jeg hadde ikke vert til tannlegen på fem år. Flere ganger bestilt timer, men alltid avbestilt. Så kom den uunngåelige tannpina plutselig. Fikk anbefalt ABA. Ble tatt veldig godt i mot og fikk den hjelpen som var sårt trengt. Etter flrste besøket fikk jeg ny time og den gruet jeg meg nesten ikke til i det hele tatt i sammenligning med den første. Omsorg, forståelse, profesjonalitet og moderne teknologi med overkommelige priser. Anbefales på det varmeste! Takk til Einar som hjelper meg med skrekken ved å være så flink og tolmodig!

Den desidert beste tannlegen æ nån gang har vært hos.

Tannlege: Johnny Øverby Skrevet

Hadde sånn tannlegeskrekk før æ kom te han at æ fikk jo fnatt bare æ hørte ordet tannlege.
De e di einaste i byen som har anestesi å takk gud for dem😃

Beste tannlegen jeg har møtt.

Tannlege: Einar Brage Thorsteinsson Skrevet

Jeg kom inn på tannlegekontoret med angst. Jeg hadde på dette tidspunktet ikke vært hos tannlegen på 4 år pga av tannlegeskrekk og ekle erfaringer med tidligere tannleger. Jeg hadde hatt enorm tannpine og fryktet det verste da jeg møtte opp hos aba tannlegene. Jeg fikk scannet hele kjeven, og etter dette bar det inn på tannlegekontoret. Vi så på bildene og gikk gjennom tann for tann. Etter sjekken så vi over hva som måtte gjøres. Heldigvis for min del var det ikke så ille som først fryktet. Etter å gått gjennom de behandlingene jeg trengte har tannlegeskrekken forsvunnet. Dette kan jeg takke Einar for. Einar er ekstremt hyggelig og imøtekommende og jeg vil anbefale han på det aller høyeste. Aba tannlegene stiller med det meste moderne utstyret som er å oppdrive. Laserbehandling kan anbefales!