Vågsbygd Tannklinikk

Kirsten Flagstads vei 30 4621 Kristiansand S
Vågsbygd Tannklinikk holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Vågsbygd Tannklinikk

Udugelig og usympatisk

Tannlege: Alessandra Kozenieski Ayala Dos Santos Skrevet

Alessandra ayala dos santos Udugelig tannlege tenker ikke på pasientens smerter blir sendt hjem med vondt i tanna uten å få lindrende å har et smerte helvete uten søvn osv

Anbefales på det sterkeste

Tannlege: Astrid Engan Mehl Skrevet

Gjennom de siste årene har jeg hatt flere forskjellige tannleger, og Astrid er uten tvil den mest imøtekommende og kompetente tannlegen av de alle. Hun møter pasienten med et smil, og tar seg tid til hver enkelt. Jeg har vært hos henne flere ganger i løpet av dette året, og hun har alltid vært løsningsorientert. Det viktigste for henne er pasientens vel. Akkurat slik en tannlege bør være!

Veldig flink og bra tannlege

Tannlege: Alessandra Kozenieski Ayala Dos Santos Skrevet

Det som gjorde størst inntrykk på meg med denne tannlegen var hvor nøye hun var med å forklare hvorfor hun gjorde som hun gjorde, hva problemet var og hvordan jeg skulle unngå problemet i fremtiden. Smilte da jeg kom inn på kontoret og var generelt hyggelig og grei under hele behandlingen. Har ingen klager på hvordan behandlingen ble utført. Anbefales sterkt!

Verdens herligste og beste tannlege.

Tannlege: Mona Gjellereide Skrevet

Mona har siden jeg slo ut en tann i en sykkelulykke fulgt meg opp og tatt vare på meg på klinikken. Jeg var så glad for å være en av hennes pasienter at jeg flyttet med henne fra Møvik, da hun jobbet der, til Grim, og senere til Vågsbygd igjen. Hun har et hjerte som brenner for det hun driver med og gjør alt hun kan for det beste for sine pasienter.

Flink!

Tannlege: Astrid Engan Mehl Skrevet

Fantastisk flink tannlege som lytter på pasienten.Jeg har tannlegeskrekk og hun tok seg god tid og var veldig tålmodig.Anbefales!!!