Holmestrand Tannklinikk

1 vurdering

Siste vurderinger av Holmestrand Tannklinikk

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ghajanaa Kajan Skrevet

Denne tannlege skulle trekke en tann på min datter på 10 år. Hun var veldig rolig, tålmodig, forklarte godt og skapte tillit med min datter som var redd. Hun gjorde en veldig god jobb og var veldig profesjonell. Datteren min kalte henne "verdens beste tannlege".

Veldig flink.

Tannlege: Jurgita Sele Skrevet

Jeg gikk til Jurgita i ca to år i tidsrommet rundt 2014 til 2016. Jeg var der utallige ganger, ofte flere ganger i uken. Og Jurgita er en helt fabelaktig tannlege og ett fantastisk menneske. Hun er veldig snill, empatisk, omtenksom, kunnskapsrik, bruker god tid, hører nøye på pasienten, og er en veldig god tannlege. Hun lurte alltid på hvordan jeg hadde det, og det var ikke ett sånt vanlig «hvordan går det» for høflighetens skyld. Hun mente det virkelig, og viste alltid empati når jeg hadde det vanskelig. Hun brukte enormt mye tid på mine tenner, og tok meg alltid inn raskt. Hun var aldri forsinket til å ta meg inn. Ikke én eneste gang. Så det var aldri noe ventetid. Hun er ekstremt god i jobben sin, og tar veldig hensyn til smerte, og gjorde alt for at jeg ikke skulle ha vondt.
Det er ingenting hun ikke kan av yrket sitt. På meg ble det mye rotfyllinger, hullborring, tanntrekking, og to broer ble plassert inn. Hun klarte alle oppgaver med glans. Jeg vil virkelig anbefale henne.