Odontia Tannlegene Kaldnes

Odontia Tannlegene Kaldnes holder til i Tønsberg

Siste vurderinger av Odontia Tannlegene Kaldnes

Beste tannlege i Tønsberg/Vestfold

Tannlege: Sverre Næsheim Skrevet

Tok i mot meg med tannlegeskrekk, med dypest respekt og har i 25 år behandlet meg så tannlegeskrekken er helt helbredet.

Nøye og særlig dyktig på store utfordringer.

Viktig å bli møtt med respekt (og ikke fordommer) når sykdom ødelegger tannhelsen.

Mektig imponert

Tannlege: Lage Sæterbakken Kvikstadhagen Skrevet

Var heldig som kom til tannlege Lage Kvikstadhagen da jeg opplevde svært sterke smerter i en tann. De hadde egentlig ikke tid til å ta meg imot, men da han forstod problemet jeg hadde, så tok han seg tid etter stengetid og brukte god tid. Fantastisk service og upåklagelig omsorg rett og slett! Sliter "du" med tannlegeskrekk så anbefales Lage Kvikstadhagen på det sterkeste, hit kan du gå vel vitende om at du er i trygge hender.

En tannlege i toppklasse

Tannlege: Lage Sæterbakken Kvikstadhagen Skrevet

Jeg har hatt en så bra behandling hos Lage Sæterbakken Kvikstadhagen at jeg ville nevne dette skriftlig. Dette gjelder både omsorgsmessig og menneskelig. Kan trygt anbefales til andre pasienter.
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Maren Caban

Tannlege: Marek Marcin Caban Skrevet

Meget behagelig tannlege.
Sovnet tre ganger under behandling (rotfylling). Han måtte be meg åpne munnen siden den gled igjen.

Trygg, forutsigbar og flink

Tannlege: Sverre Næsheim Skrevet

Veldig dyktig tannlege, informerer godt underveis og hva som er lurt fremover. Lytter til evt. egne ønsker. Svarer godt og interessert på spørsmål man må ha. Viser interesse for deg som person. Små detaljer som at han har bilder i taket slik at du som pasient har noe å se på er hyggelig.
Hadde en operasjon hos kollega, da kom han innom før og etter bare for å se hvordan det gikk med meg.
Kommer stort sett alltid inn til tiden, flotte lokaler og hyggelige øvrig personell.
Pleier ikke bli informert om kostander på forhånd, men har aldri spurt om det heller.