Sverre Næsheim

Odontia Kaldnes

Autorisasjon (1985)

Odontia Kaldnes Telefonnummer33 38 08 8833 38 08 ...
Rambergveien 3 3115 Tønsberg
Sverre Næsheim er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Sverre Næsheim

Trygg, forutsigbar og flink

Klinikk: Odontia Kaldnes Skrevet

Veldig dyktig tannlege, informerer godt underveis og hva som er lurt fremover. Lytter til evt. egne ønsker. Svarer godt og interessert på spørsmål man må ha. Viser interesse for deg som person. Små detaljer som at han har bilder i taket slik at du som pasient har noe å se på er hyggelig.
Hadde en operasjon hos kollega, da kom han innom før og etter bare for å se hvordan det gikk med meg.
Kommer stort sett alltid inn til tiden, flotte lokaler og hyggelige øvrig personell.
Pleier ikke bli informert om kostander på forhånd, men har aldri spurt om det heller.

Dette er en tannlege jeg har full tillit til.

Klinikk: Odontia Kaldnes Skrevet

Jeg får sprøyter om jeg trenger det men normalt foretrekker jeg uten om det ikke er kompliserte greier. God orientering om hvordan tennene skal rengjøres for i unngå tannkjøttproblemer. Flink til å svare på spørsmål.

Fikk tannlegeskrekken tilbake med ham.

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Den første tannlegen som klarte å sette tannlegeskrekk i meg igjen etter å ha hatt en forferdelig skoletannlege på 70-tallet. Hardhendt og har aldri sett så mye blod pga. litt tannsteinfjerning. Fikk regelrett angst for tannleger etterpå, men valgte å bytte året etter til ei annen som var stikk motsatt.

Ikke spesielt god til å sette bedøvelsessprøyte heller, og venter ikke til bedøvelsen har virka ordentlig.
Virker som en som vil gjøre ting fortest mulig unna.

Jeg kan takke en ny skoletannlege jeg fikk for at jeg frivillig går til tannlegen i dag, han brukte flere år på å få meg til å bli kvitt angsten. Neimen om jeg frivillig går til en tannlege jeg ikke har tillit til, og i tillegg betale mye for det.

Fornøyd

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Jeg er generelt fornøyd etter noen gangers behandlinger. Ble sendt til kirurg for å trekke én tann, og spesialt i Drammen for å vurdere en tann som tidligere var rotfylt hos en annen tannlege, og som riktig vurdert hadde fått innvendig sprekk.
Han pleier å fjerne tannstein, og er mulig litt hardhendt der, men ellers er han veldig hensynsfull, så jeg tviler på at han er tung på labben hvis det ikke er nødvendig.

Og ja, de har også ringt meg for å høre hvordan det går ved minst ett tilfelle :)

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Hos denne tannlegen i en del år nå og er svært fornøyd.

Han informerer om det han skal gjøre, gir meg bedøvelse hvis jeg vil ha det og sier fra på forhånd om at "neste gang må vi bytte ut de gamle fyllingene dine"

Han er den eneste helsearbeideren som har ringt meg på fredag ettermiddag for å høre hvordan det går! Det sier sitt!

Han er nok litt dyr, men i fht det jeg får igjen er jeg svært fornøyd.

Anbefales!