Sverre Næsheim

Sverre Næsheim er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Sverre Næsheim

Suveren tannlege

Klinikk: Tønsberg Tannclinique Skrevet

Her er en tannlege med lang erfaring og gode kunnskaper om alt. Veldig fornøyd. Han finner alltid noe å fikse, og gjør det med glans, tennene ser ut som nye etterpå. Hyggelig og morsom fyr.

Beste tannlege i Tønsberg/Vestfold

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Tok i mot meg med tannlegeskrekk, med dypest respekt og har i 25 år behandlet meg så tannlegeskrekken er helt helbredet.

Nøye og særlig dyktig på store utfordringer.

Viktig å bli møtt med respekt (og ikke fordommer) når sykdom ødelegger tannhelsen.

Trygg, forutsigbar og flink

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Veldig dyktig tannlege, informerer godt underveis og hva som er lurt fremover. Lytter til evt. egne ønsker. Svarer godt og interessert på spørsmål man må ha. Viser interesse for deg som person. Små detaljer som at han har bilder i taket slik at du som pasient har noe å se på er hyggelig.
Hadde en operasjon hos kollega, da kom han innom før og etter bare for å se hvordan det gikk med meg.
Kommer stort sett alltid inn til tiden, flotte lokaler og hyggelige øvrig personell.
Pleier ikke bli informert om kostander på forhånd, men har aldri spurt om det heller.

Dette er en tannlege jeg har full tillit til.

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Jeg får sprøyter om jeg trenger det men normalt foretrekker jeg uten om det ikke er kompliserte greier. God orientering om hvordan tennene skal rengjøres for i unngå tannkjøttproblemer. Flink til å svare på spørsmål.

Fikk tannlegeskrekken tilbake med ham.

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Den første tannlegen som klarte å sette tannlegeskrekk i meg igjen etter å ha hatt en forferdelig skoletannlege på 70-tallet. Hardhendt og har aldri sett så mye blod pga. litt tannsteinfjerning. Fikk regelrett angst for tannleger etterpå, men valgte å bytte året etter til ei annen som var stikk motsatt.

Ikke spesielt god til å sette bedøvelsessprøyte heller, og venter ikke til bedøvelsen har virka ordentlig.
Virker som en som vil gjøre ting fortest mulig unna.

Jeg kan takke en ny skoletannlege jeg fikk for at jeg frivillig går til tannlegen i dag, han brukte flere år på å få meg til å bli kvitt angsten. Neimen om jeg frivillig går til en tannlege jeg ikke har tillit til, og i tillegg betale mye for det.