Odontia Kaldnes

Rambergveien 3 3115 Tønsberg
Odontia Kaldnes holder til i Tønsberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odontia Kaldnes

Utrolig dyktig.

Tannlege: Petter Gjessing Johnsen Skrevet

Alltid hatt tanlegge skrekk å vært redd for å dra ditt. Dette endret seg etter besøket og i dag ser jeg tanlegge besøket som en hyggelig opplevlse. Anbefaler på det sterkeste. Dyktig, forståelsefull og ikke minst serviceinstilit.

Kjempesuper tannlege.

Tannlege: Pål-Espen Johansen Skrevet

Han er en mild, forsiktig, rolig og veldig forståelsesfull og dyktig tannlege. Han er også et menneske det går an å prate med. Fikk ødelagt en fortann i en arbeidsulykke og måtte ha implantat. Er kjempefornøyd. Han og kirurg Rafael da Silva, som også jobber på Odontia Kaldnes, er det beste tannlegeteamet ever. Kan anbefales på det varmeste.

Den mildeste av de milde

Tannlege: Marek Marcin Caban Skrevet

Om hans forgjenger skrev jeg "Mild som Lano", Marek er enda mildere. Lavmælt, dyktig og så varsom at en borring uten bedøvelse er som å ha en hyggelig time hos frisøren. Ingen over, ingen ved siden!

Veldig behagelig som en tannlege kan være.

Tannlege: Marek Marcin Caban Skrevet

Han er inkluderende og forklarer på en fin måte hva han har gjort og skal gjøre. Jeg får også gode råd om tannpleie.

Den beste tannlege

Tannlege: Pål-Espen Johansen Skrevet

ekstremt god tannlege. han er så mild og han gjør en god jobb med tennene. jeg varmt anbefale ham. Prisene er også bra