Odontia Kaldnes

Rambergveien 3 3115 Tønsberg
Odontia Kaldnes holder til i Tønsberg

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odontia Kaldnes

En tannlege med pasienten i fokus

Tannlege: Petter Gjessing Johnsen Skrevet

En tannlege som Petter skal man lete lenge etter. Dyktig, nøye, omtenksom og utrolig flink . Anbefaler han til alle jeg kjenner , og flere har begynt hos han og er like fornøyde som meg . Han er veldig flink til å følge opp etter behandling og en utrolig behagelig person.

Kjempefornøyd

Tannlege: Hanne Aabø Aasen Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med hjelpen jeg har fått. Jeg har følt meg trygg og godt ivaretatt. Sympatisk, tålmodig, punktlig og kunnskapsrik tannlege. Sikker i sin sak.

Utrolig dyktig.

Tannlege: Petter Gjessing Johnsen Skrevet

Alltid hatt tanlegge skrekk å vært redd for å dra ditt. Dette endret seg etter besøket og i dag ser jeg tanlegge besøket som en hyggelig opplevlse. Anbefaler på det sterkeste. Dyktig, forståelsefull og ikke minst serviceinstilit.

Kjempesuper tannlege.

Tannlege: Pål-Espen Johansen Skrevet

Han er en mild, forsiktig, rolig og veldig forståelsesfull og dyktig tannlege. Han er også et menneske det går an å prate med. Fikk ødelagt en fortann i en arbeidsulykke og måtte ha implantat. Er kjempefornøyd. Han og kirurg Rafael da Silva, som også jobber på Odontia Kaldnes, er det beste tannlegeteamet ever. Kan anbefales på det varmeste.

Den mildeste av de milde

Tannlege: Marek Marcin Caban Skrevet

Om hans forgjenger skrev jeg "Mild som Lano", Marek er enda mildere. Lavmælt, dyktig og så varsom at en borring uten bedøvelse er som å ha en hyggelig time hos frisøren. Ingen over, ingen ved siden!