Dyrendal Tannhelsesenter

Dyrendalsveien 13 C 1778 Halden
Dyrendal Tannhelsesenter holder til i Halden

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Dyrendal Tannhelsesenter

Utrolig flink, kunnskapsrik og hyggelig tannlege

Tannlege: Ella Anette Granfeldt Skrevet

Etter å ha vært innom mange tannleger gjennom årene, var det først når jeg kom til Anette at jeg skjønte at det finnes virkelig gode tannleger der ute. Ofte har opplevd å være usikker på hva tannlegen gjør, og planlegger å gjøre. Hos Anette får jeg ikke bare vite dette, men både hvorfor og hvordan, og hva jeg kan gjøre selv for å bedre min egen tannhelse. Hun holder seg godt oppdatert i faget, og er generelt en veldig hyggelig person, noe som for meg har snudd tannlegebesøket til noe positivt.

Behagelig, oppdatert og kompetent

Tannlege: Peer Olaf Mork-knutsen Skrevet

Han er både løsningsorientert og nøye. Prakker ikke på pasientene unødvendige reparasjoner, men tar heller pasienten med på råd. Kjenner meg trygg på at jeg har en tannlege som kommer til å løse mine eventuelle utfordringer med tannhelsa på aller beste måte.

I tillegg har Dyrendal Tannhelsesenter nesten alltid en annen tannlege på jobb om ikke "min" er tilgjengelig. Betryggende!

Non Plus Ultra

Tannlege: Ellen Cathrine Mork-Knutsen Skrevet

Siden mange år har jeg hos Ellen fått best tenkbare behandlinger og riktig oppfølgning av tannhelsen.
Nøyaktighet, presisjon og vennlighet og en klinikk som viser perfeksjon i stort og smått.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Ellen Cathrine Mork-Knutsen Skrevet

Har alltid hatt tannlegeskrekk helt til jeg fikk Ellen som tannlege. Hun er så dyktig, rolig og medmenneskelig! Anbefaler virkelig henne!