Slidre Legesenter

Telefonnummer61 34 30 1961 34 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slidrevegen 16 2966 Slidre

Siste vurderinger av Slidre Legesenter

Grundig og hyggelig.

Lege: Cecilie Lillejord Oppedal Skrevet

Tar deg på alvor og snakker et språk som jeg forstår. Svarer godt. Ser henne hvert andre år og da får jeg følelse av at hun har tid og jeg får time innen en uke. Dette er veldig bra.

Medmenneskelig lege

Lege: Cecilie Lillejord Oppedal Skrevet

Dyktig i sitt fag. Fantastisk som medmenneske og tar taushetsplikt på fullt alvor. Sørger for at du får veiledning, oppfølging og svar. Veldig fornøyd. Står på for pasientens ved og vel.

Dyktig lege

Lege: Eldbjørg Lie Bergheim Skrevet

Eldbjørg er den mest fantastiske legen, dyktig både i fag og medmeneskelighet.. Hun stiller opp og bryr seg om deg som person. Henviser deg videre eller tar en telefon om hun er usikker. Har sans for humor og er ett menneske som jobber både med hode og hjerte.
Det er jo enn grunn til att Eldbjørg alltid har fulle lister på fastlegelisten sin.

Faglig flink, men noe vanskelig å snakke med

Lege: Siw Odden Fosheim Skrevet

Er som regel alltid forsinket, og føler sjelden at hun tar seg ordentlig tid til meg som pasient, noe som gjør at jeg ofte reiser hjem uten å få svar på det jeg lurer på. Ingen tvil om at hun er en flink lege, men kan bli flinkere til å lytte, ivareta og gi svar på det man faktisk spør om uten å føle at det var feil å reise til legen i utgangspunktet.

Flink lege

Lege: Siw Odden Fosheim Skrevet

Meget oppegående allmennslege. Synes hun er tilgjengelig og tar telefon og ringer om det trengs. Fin sønn som satt på kontoret. Fant ut at jeg ikke hadde prostata.