Ringebu Legekontor

Trimvegen 1 2634 Fåvang

Siste vurderinger av behandlere ved Ringebu Legekontor

Fantastisk lege!

Lege: Bård Engen Husteli Skrevet

Bård Husteli ser Deg! Noe jeg hadde slitt med gjennom flere leger - de hører egentlig ikke etter. Det gjør Bård Husteli - endelig skjønte en lege hva det var jeg slet med. Hyggelig er han også.

Grei lege

Lege: Adriana Elisabeth Nusselder Skrevet

Flink til å bli kjent med pasienten, og flink til å snakke. Jeg syntes hun stoler vel mye på seg selv og jeg hr måttet mase for å bli henvist videre, noe som har gjort at det tok unødvendig lang tid før jeg fikk stilt min diagnose.

Venleg og imøtekommande

Lege: Adriana Elisabeth Nusselder Skrevet

Lytter, gir råd og nøler ikkje unødig med å henvise til vidare behandling.

En dyktig og forståelsesfull lege

Lege: Per Jonathan Narheim Skrevet

Da Per Jonathan ble fastlegen min hadde jeg for en stund siden bestemt meg for å ikke gå til lege igjen på grunn av tidligere dårlige erfaringer og opplevelser.

Likevel måtte jeg en tur til legekontoret og fikk hilse på denne blide, trivelige og forståelsesfulle fastlegen. Han er alltid behjelpelig og tar seg god tid til sine pasienter.
Han er flink til å forklare sykdommer og å snakke med pasienten.

Anbefaler alle som ikke er fornøyde med sin fastlege å ta kontakt med Per Jonathan, et legebesøk som kommer til å bli en positiv opplevelse. Kan ikke få roset Per Jonathan nok, jeg har i alle fall fått tilbake troen på at det finnes flinke fastleger!