Tannlege Margaret Haugnes Rygg

Telefonnummer62 96 24 9362 96 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øgardsvegen 56 2100 Skarnes
Tannlege Margaret Haugnes Rygg holder til i Sør-Odal

Siste vurderinger av Tannlege Margaret Haugnes Rygg

Helt fantastisk tannlege

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Anbefales på det sterkeste!
Jeg har aldri vært så rolig og avslappet noen gang hos en tannlege før nå! :)
Tross min lille smerteterskel (som har gjort at jeg aldri går til tannlegen) så kjente jeg ingenting under behandling!

Meget dyktig.

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Beste av de beste👍Kom med tannlegeskrekk, men etter ett besøk der, var den kurert. Alle tiders alle som jobber der. Margareth er dyktig og gjør en flott jobb, er nøye og får meg til å slappe av. Anbefales på det sterkeste. Nå går jeg til tannlegen uten klump i magen, og er avslappende mens jeg sitter på venterommet😀👍

Helt topp

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Trygg, glimt I øyet og meget dyktig. På grunn av tannlegeskrekk hadde ikke jeg vært hos tannlegen på 18 år. Kom til Rygg, og ble tatt imot med både forståelse og trygghet. Nå er min tannlegeskrekk kurert, og det er ene og alene Rygg og hennes assistenter sin fortjeneste! Anbefales til alle, og spesielt de som sliter med tannlegeskrekk ☺

Supert tannlege,hennes assistent og tannpleier

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Rolig, behaglig og tar hensyn til at man selv i voksen alder kan ha tannlegeskrekk.

Dyktig

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Margareth er dyktig tannlege, hun kommer med råd og veiledning og anbefaller hva man bør gjøre.