Tannlege Margaret Haugnes Rygg

Øgardsvegen 56 2100 Skarnes
Tannlege Margaret Haugnes Rygg holder til i Sør-Odal

Siste vurderinger av Tannlege Margaret Haugnes Rygg

Meget høy faglig standard, vennlig og behagelig

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Hos Margaret får man den best tenkelige tannbehandlingen man kan ønske seg. Faglig er hun helt i særklasse og er tillegg meget samvittighetsfull. Kombinert med vennlighet og sans for humor er en time her så bra som overhodet et tannlegebesøk kan være. Pasientens behov settes alltid først. Det er meget viktig at assistenten følger opp og supplerer etter sin aller beste evne.

Særdeles flink.

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Kunnskapsrik, behagelig og god på alle måter. Henne anbefaler jeg på det varmeste. Flink til å ta frem modeller hvor hun forteller hva som skal gjøres.

Helt fantastisk tannlege

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Anbefales på det sterkeste!
Jeg har aldri vært så rolig og avslappet noen gang hos en tannlege før nå! :)
Tross min lille smerteterskel (som har gjort at jeg aldri går til tannlegen) så kjente jeg ingenting under behandling!

Meget dyktig.

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Beste av de beste👍Kom med tannlegeskrekk, men etter ett besøk der, var den kurert. Alle tiders alle som jobber der. Margareth er dyktig og gjør en flott jobb, er nøye og får meg til å slappe av. Anbefales på det sterkeste. Nå går jeg til tannlegen uten klump i magen, og er avslappende mens jeg sitter på venterommet😀👍

Helt topp

Tannlege: Margareth Haugnes Rygg Skrevet

Trygg, glimt I øyet og meget dyktig. På grunn av tannlegeskrekk hadde ikke jeg vært hos tannlegen på 18 år. Kom til Rygg, og ble tatt imot med både forståelse og trygghet. Nå er min tannlegeskrekk kurert, og det er ene og alene Rygg og hennes assistenter sin fortjeneste! Anbefales til alle, og spesielt de som sliter med tannlegeskrekk ☺