Tove Bjørnstad

Tove Bjørnstad holder til i Sør-Odal

Siste vurderinger av Tove Bjørnstad

Annbefales

Tannlege: Tove Bjørnstad Skrevet

Tove Bjørnstad synes jeg er kjempe flink. Er veldig rolig og avslappet. Stresser deg ikke opp. Jeg har ikke tannlege skrekk i fra før og får iallfall det ikke når jeg går ut fra dette kontoret der. Tannpleieren er også utrolig flink bare så det er sagt.

Omsorgsfull og forsiktig men ikke helt på topp!

Tannlege: Tove Bjørnstad Skrevet

Gått til henne i flere år men de to siste besøkene spesielt, var jeg ikke fornøyd med. Som nevnt over, er hun veldig forsiktig og omsorgsfull dersom du er litt engstelig for tannlegebesøkene. Men føler i grunn at hun virker litt vel stresset innimellom og har litt mange på listen. Gikk med midlertidig fylling i over et år og etter to avtalte besøk for å fikse tannen med et års mellomrom, valgte hun likevel ikke å gjøre noe andre gangen heller og grunnen til dette var at jeg ikke hadde vondt i tannen. Følte vel ikke at jeg fikk den oppfølgingen jeg burde fått.

Anbefales :-)!

Tannlege: Tove Bjørnstad Skrevet

Den beste tannlegen jeg noensinne har brukt i løpet av de siste ca 40 år :-) Kjente ikke engang at bedøvelsen ble satt, svært forsiktig, vennlig og dyktig, gir min varmeste anbefaling :-)!