Løvenvold Tannlegesenter AS

Løvenvold Tannlegesenter AS holder til i Ålesund

Siste vurderinger av Løvenvold Tannlegesenter AS

Ovenpå og frekk

Tannlege: Jan Fredrik Nordstrand Skrevet

Hadde han som vikar da min faste tannlege var borte. Fortalte at jeg slet med angst og at jeg kanskje måtte bare sette meg litt opp i stolen å puste litt en gang i blant. Så tok jeg hånden opp etter en stund og merket han ble tydelig irritert, begynte peke seg til hode å sa dette har da ingenting med han å gjør å det der sitter oppi her og peiker seg til hodet igjen. Valgte å avslutte timen da måten han snakket til meg på gjorde angsten bare verre. Reiser ikke tilbake til Løvenvold Tannlegesenter grunnet han.

Kjempeflink tannlege

Tannlege: Håkon Bjerkan Skrevet

Håkon er flink og hyggelig. Han tar seg god tid og forklarer alltid hva han gjør og hvorfor. En kjempeflink tannlege som anbefales på det varmeste!

Veldig god og hyggelig tannlege

Tannlege: Håkon Bjerkan Skrevet

Han informerer godt om tannstell og er ikke negativ overfor sine klienter som ikke flink med personlig tannstell.Jeg hadde tannlegeskrekk før jeg kom til han,men ikke nå lenger.Den beste tannlegen jeg har vært med(Mann 55 år)og hyggelig personale.

Veldig bra!

Tannlege: Jan Fredrik Nordstrand Skrevet

Hadde problem med tann som løsnet! Dette blei fikset i raskt til en god pris. Leverte som forventet.

Enestående tannlege

Tannlege: Jan Fredrik Nordstrand Skrevet

Jan Fredrik Nordstrand er en meget behagelig tannlege. Han er informerende, behagelig og opplysende i de mest moderne og flotte lokalene man km tenke seg.