Kalbakkenklinikken

Telefonnummer22 25 38 7222 25 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 391 0953 Oslo

Siste vurderinger av Kalbakkenklinikken

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

.En usedvanlig forståelsesfull lege men nettside og kontakt med legekontoret er helt på bunn. Får ikke tilbake melding fra sms mail ell nettside

skikkelig doktor.

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet

Hun hører på deg, har tid til å se hele mennesket. Forståelsesfull imøtekommende og faglig sterk. Flott lege.

Effektiv

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

En utrolig hyggelig og jordnær lege. Etter å ha blitt feilbehandlet lenge kom hun med gode råd og en behandlingsmetode spesielt for mine problemer. Hun tar deg seriøst og går ikke rundt grøten for å få deg frisk. Heller ikke lang ventetid, anbefales på det sterkeste 😊

Lyttende og flink

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Fikk avtale med dr. Kaur siden min fastlege var på kurs. Virket interessert, effektiv og skaffet raskt nødvendig henvisning . Hun var i tillegg hyggelig og hørte på hva jeg sa....Kan ikke forlange så mye mer da.

Hyggelig, imøtekommende og trygg lege

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Møtte henne som vikar for min fastlege. Flott inntrykk! Veldig empatisk, løsningsorientert og hyggelig! Hører etter, bryr seg og følger opp. Føler at man kan være trygg på god og riktig oppfølging hos henne! Vil du gå hos en lege som vil forstå og virkelig bryr seg og vil hjelpe, kan Jasjit Kaur anbefales! Jeg vurderer å bytte til henne som fastlege for hele familien, må bare sjekke at hun skal bli fast ved legesenteret jeg var hos i dag først. :-)