Kalbakkenklinikken

Telefonnummer22 25 38 7222 25 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 391 0953 Oslo

Siste vurderinger av Kalbakkenklinikken

Effektiv

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

En utrolig hyggelig og jordnær lege. Etter å ha blitt feilbehandlet lenge kom hun med gode råd og en behandlingsmetode spesielt for mine problemer. Hun tar deg seriøst og går ikke rundt grøten for å få deg frisk. Heller ikke lang ventetid, anbefales på det sterkeste 😊

Lyttende og flink

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Fikk avtale med dr. Kaur siden min fastlege var på kurs. Virket interessert, effektiv og skaffet raskt nødvendig henvisning . Hun var i tillegg hyggelig og hørte på hva jeg sa....Kan ikke forlange så mye mer da.

Hyggelig, imøtekommende og trygg lege

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Møtte henne som vikar for min fastlege. Flott inntrykk! Veldig empatisk, løsningsorientert og hyggelig! Hører etter, bryr seg og følger opp. Føler at man kan være trygg på god og riktig oppfølging hos henne! Vil du gå hos en lege som vil forstå og virkelig bryr seg og vil hjelpe, kan Jasjit Kaur anbefales! Jeg vurderer å bytte til henne som fastlege for hele familien, må bare sjekke at hun skal bli fast ved legesenteret jeg var hos i dag først. :-)

Verdens beste lege

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet

Beste legen jeg har vært hos!
Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!
Hun tar pasientene på alvor og sender en videre til undersøkelser og videre oppfølging der det er nødvendig for videre behandling. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt.

Hyggelig lege, brukte god tid på meg

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

Han er ikke min fastlege, men fikk han som vikar for min lege.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk kritiserer språket hans. Norsken er helt perfekt, han er veldig dyktig og forklarer ting. Føler det ligger et snev at fremmedfrykt i noen av kommentarene om han...

Han fikk meg til å ta mange prøver, og brukte til og med UL for å sjekke fosteret selv om jeg ikke ba om det. Han brukte god tid med meg, og jeg ville ha anbefalt han.

Opplevde han som sterk faglig.

Ser at folk kritiserer sekretærene - den jeg så i dag var i hvert fall utrolig hyggelig. Selve lokalet er fint, veldig sentralt og anbefales.