Kalbakkenklinikken

Kontakt

Telefonnummer22 25 38 7222 25 38 ...
Trondheimsveien 391 0953 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(23)
23 vurderinger
Tilgjengelighet
(19)
19 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(20)
20 vurderinger
Service
(17)
17 vurderinger

Siste vurderinger av Kalbakkenklinikken

Utrolig dyktig

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Beste legen jeg har hatt. Emila tar seg tid, undersøker systematisk og går grundig inn i prøvesvarene. Stiller konkrete spørsmål og lytter på det man sier. Aldri følt meg så trygg før, hun finner ut av det andre aldri har funnet ut av/brydd seg ned å finne ut av.
Hun kan anbefales på det sterkeste.

En utrolig lege

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Denne legen er nesten for god til å være sann. Hun forklarer deg hva prøvesvarene viser, forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Hun er vennlig og imøtekommende. Du føler deg ivaretatt. Hun er rett og slett en lege slik som du ønsker leger skulle være.

En usedvanlig forståelsesfull lege men nettside og kontakt med legekontoret er helt på bunn.

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

.En usedvanlig forståelsesfull lege men nettside og kontakt med legekontoret er helt på bunn. Får ikke tilbake melding fra sms mail ell nettside

skikkelig doktor.

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun hører på deg, har tid til å se hele mennesket. Forståelsesfull imøtekommende og faglig sterk. Flott lege.

Verdens beste lege

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Beste legen jeg har vært hos!
Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!
Hun tar pasientene på alvor og sender en videre til undersøkelser og videre oppfølging der det er nødvendig for videre behandling. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt.