Kalbakkenklinikken

Telefonnummer22 25 38 7222 25 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 391 0953 Oslo

Siste vurderinger av Kalbakkenklinikken

Utrolig hyggelig lege

Lege: Jasjit Kaur Skrevet

Hadde en fin time med en oppegående og hyggelig dame. Jasjit lytter og viser interesse for pasienten. Vi hadde god kjemi og jeg følte meg ivaretatt. Anbefaler henne på det varmeste!

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet

Emila har tatt meg på alvor og funnet ut av ting tidligere fastleger har fnyst av. Jeg anbefaler Emila på det sterkeste til absolutt alle jeg kjenner. Bedre lege skal du lete lenge etter.

Utrolig flink!

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet

Har hatt mange leger men aldri en som Emilia, en utrolig dyktig og flink lege, som tar seg tid til deg, man føler at man blir hørt og sett! Alltid blid og hjelpsom.

Anbefales på det sterkeste som fastlege!

Værste legen i Oslo

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

Aldri ha denne mannen som din fastlege. Tar ingenting seriøst. Gir ikke svar på prøver, henvendelser til sykehus måtte jeg vente flere måneder på, før vi fant ut at han hadde glemt å si ifra. Er ikke en seriøs og blid lege. STYR UNNA

Ganske fornøyd

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

Jeg kan ikke komme på nok av gode ord til å beskrive denne legen. Han er så medmenneskelig , empatisk, snill, tillitsfull og ikke minst faglig dyktig. Han gjør virkelig sitt ytterste for å hjelpe deg som pasient og gjør det beste han kan for at du skal få den hjelpen du trenger. Han har masse kunnskap, henviser ved behov og tar prøver for å finne mulige årsaker.
Er ganske fornøyd med han.