Kalbakkenklinikken

Trondheimsveien 391 0953 Oslo

Siste vurderinger av Kalbakkenklinikken

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

.En usedvanlig forståelsesfull lege men nettside og kontakt med legekontoret er helt på bunn. Får ikke tilbake melding fra sms mail ell nettside

skikkelig doktor.

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet

Hun hører på deg, har tid til å se hele mennesket. Forståelsesfull imøtekommende og faglig sterk. Flott lege.

Verdens beste lege

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet

Beste legen jeg har vært hos!
Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!
Hun tar pasientene på alvor og sender en videre til undersøkelser og videre oppfølging der det er nødvendig for videre behandling. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt.

Hyggelig lege, brukte god tid på meg

Lege: Alamdar Khusrawi Skrevet

Han er ikke min fastlege, men fikk han som vikar for min lege.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk kritiserer språket hans. Norsken er helt perfekt, han er veldig dyktig og forklarer ting. Føler det ligger et snev at fremmedfrykt i noen av kommentarene om han...

Han fikk meg til å ta mange prøver, og brukte til og med UL for å sjekke fosteret selv om jeg ikke ba om det. Han brukte god tid med meg, og jeg ville ha anbefalt han.

Opplevde han som sterk faglig.

Ser at folk kritiserer sekretærene - den jeg så i dag var i hvert fall utrolig hyggelig. Selve lokalet er fint, veldig sentralt og anbefales.

I gode, trygge hender

Lege: Emila Kosaric-Kadragic Skrevet

Dr. Emila Kosaric-Kadragic har vært min fastlege i flere år, og jeg håper dette forholdet skal vare min tid ut.
Dr. Emila viser solid innsyn i og forståelse for de problemene man legger fram for henne, og hennes vennlige og tålmodige væremåte gjør at en som pasient føler seg i gode, trygge hender.