Bagn legesenter

Siste vurderinger av Bagn legesenter

Grei nok

Lege: Gert Halleby Skrevet

Har vært fastlegen min hele mitt liv, men nå flytter jeg, og da bytter jeg fastlege.

Han gir meg det jeg ber om å få, og tar seg tid til å lytte til meg (som er en stor hypokonder)... negativt er det at det kan være veldig lenge å vente på venterommet, men dette kommer av at han tar seg tid til å høre på de som kommer til han. Men alt i alt er han en god, erfaren lege. Reddet faktisk livet mitt som barn med RS-virus, og har ordnet flere henvisninger for meg, som jeg tror de fleste andre leger bare ville "blåst av".

Fokus på passienten ikke på systemet

Lege: Gert Halleby Skrevet

Bestemte meg for å få ham som fastlege etter at han behandlet med i en akkuttsituasjon på VLMS på Fagernes. Han stilte presis diagnose der å da. Noe som ikke min tidligere fastlege hadde funnet. Følger opp meget godt. Det som er negativt er at han ikke har respekt for andres ventetid. Ofte opp til to til tre timer forsinket. Du får imidlertid time nesten på dagen, men må vente lenge på venterommet.

Unngå!

Lege: Gert Halleby Skrevet

Jeg har en kronisk sykdom og ville at den skulle følges opp, hadde ikke lege på stedet og bestillte derfor en prøvetime for å snakke med legen.

Gert Halleby sa rett ut at denne diagnosen trodde han ikke på, og fulge opp med å si at "slike pasienter som deg vil jeg ikke ha her'". Han mente det ville være best for både han og meg,- og at han var en ærlig person"

Slik skal IKKE en kommune-lege oppføre seg. Han hadde ingen faglig kunnskap om sykdommen og var kun interessert i sin egen personlige mening om diagnosen.

Gode henvisninger.

Lege: Gert Halleby Skrevet

Fredag 4. desember 2015 var jeg til undersøkelse på "Øre, nese, hals" på Gjøvik. En innledende kommentar fra behandlende lege der (som åpenbart ikke var noen nybegynner) var "Vi får gode henvisninger fra Halleby."

Dyktig og imøtekommende

Lege: Gert Halleby Skrevet

Jeg er svært fornøyd med min fastlege, Gert Halleby. Har alltid tid til å hjelpe, og er meget effektiv. Setter pasienten i fokus- ikke systemet, og det betyr veldig mye for meg. Kan anbefales på det aller varmeste.