Askertannlegene

Askertannlegene holder til i Asker

Siste vurderinger av Askertannlegene

Fantastisk!

Tannlege: Aase Elisabeth Rosfjord Thorstensen Skrevet

Aase er en fantastisk tannlege. Rolig og dyktig i jobben hun utfører. Perfekt tannlege om du har tannlegeskrekk.
Askertannlegene er proffe! <3

Utrolig effektiv og nøye!

Tannlege: Aase Elisabeth Rosfjord Thorstensen Skrevet

Jeg har litt tannlegeangst, men hun er rask og nøye og jeg føler meg trygg på st hun tar vare på tennene mine. Hun er profesjonell og stiller ALLTID opp om det er noe prikært. Jeg har gått til Aase i over ti år. ANBEFALES!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Aase Elisabeth Rosfjord Thorstensen Skrevet

Kjempehyggelig tannlege med masse kunnskap! Føler meg godt ivaretatt hver gang jeg må til tannlegen. Absolutt verdt å dra fra Oslo til Asker for å gå til Aase dersom en trenger en time. Tar alltid hensyn, spør om ting er ubehagelig og forklarer underveis. Og alltid så godt humør! Takk!

Askers beste tannlege.

Tannlege: Mie Kristine Midtgarden Skrevet

Særdeles omtenksom, behagelig og faglig dyktig tannlege. Perfekt for en som har tannlegeskrekk. Flinkeste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Anbefaler henne på det sterkeste.

Flink tannlege

Tannlege: Mie Kristine Midtgarden Skrevet

Mie er en serviceminded tannlege som er faglig dyktig og effektiv. Skjelden forsinket og er meget nøye i sitt arbeide. Man får hurtig time og hjelp på dagen ved akutt behov. Hun lytter på hva du sier og undersøker nøye ved bekymringer /problemer man har med tennene , tannkjøttet osv. Informerer godt før hun igangsetter en behandling. Jeg er fornøyd med henne som tannlege.