Din Tannlege

Skogvegen 2 2053 Jessheim
Din Tannlege holder til i Ullensaker

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Din Tannlege

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Stig Juvik Skrevet

Stig Juvik er en tannlege med et fantastisk vesen som er utrolig dyktig med sine pasienter og innen sitt fag

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Stig Juvik Skrevet

Juvik er utvilsomt den beste tannlegen jeg har gått til. Han er meget profesjonell, dyktig, utrolig lett på hånden, kunnskapsrik, informativ og grundig. Samtidig er han imøtekommende, serviceinnstilt og veldig hyggelig. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt ved hvert besøk. Selv om jeg nå har flyttet ca. 6 mil unna, kjører jeg med glede den lange veien for å beholde ham som tannlege.

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Unn-Mari Lunde Skrevet

Har hatt henne som fast tannlege i mange år, og er veldig fornøyd med hennes måte å arbeide på. Hun er hyggelig, og beskriver det hun gjør. Hun er forsiktig og delikat i måten hun arbeider på.

Utvilsomt meget god tannlege

Tannlege: Stig Juvik Skrevet

Tannlegen har et utrolig godt håndlag, forklarer grundig og har et meget hyggelig vesen. Jeg har vel gjennom årene sikkert hatt bortimot 10 forskjellige tannleger, men denne er best. Anbefales til alle.

Beste tannlegen jeg har hatt :)

Tannlege: Unn Haaland Skrevet

Kjempeflink tannlege.. Føler meg trygg og godt ivaretatt hver gang jeg er der. Hun forklarer på en god måte om hva slags behandling hun kan/ må gi i de ulike tilfellene. Hun har også klart å kurere min tannlegeskrekk..