Bestill time
Logo for Tannlege Hekneby

Tannlege Hekneby

Logo for Tannlege Hekneby

Om klinikken

Tannlege Hekneby representerer over 30 års familiedrevet engasjement i tannhelse. Neste generasjon, Anders Hekneby, har nå tatt over driften av klinikken vår i hjertet av Drammen. Klinikken er kjent for sitt hyggelige personale, som alltid er klare til å forstå og imøtekomme dine tannhelsebehov med varme og omsorg.

Vi er stolte av vår evne til å forene respektfull og personlig tilnærming med profesjonell og dyktig tannbehandling. Et bredt utvalg av tjenester tilbys hos oss, fra rutinemessige sjekker til spesialiserte behandlinger som implantater og Invisalign for usynlig tannregulering. Videre kan vi også, som en autorisert klinikk, tilby Helfo-refusjon for implantatprotetikk. Vi arbeider også mye med pasienter som har tannlegeskrekk. Vi tilbyr tilpassede behandlingsplaner og sørger for en trygg og komfortabel opplevelse for denne gruppen pasienter.

Vi er dedikerte til å gi deg den beste behandlingen, og sikre at ditt smil forblir sunt og strålende. Velkommen til oss.

Tannlege Hekneby holder til i Drammen

• Profilbilde av tannlege Anders Hekneby
    Bestill time – 1 385 kr
    Neste time:
  • Profilbilde av tannlege Lars Odd Reinertsen Hekneby

Siste vurderinger av Tannlege Hekneby

Tannlege Hekneby er kompetent, omsorgsfull tannlege som ser pasientene sine

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Tannlege hekneby er en svært imøtekommende, kompetent og seriøs tannlege. Blir tatt vare på som pasient på en svært god måte. Litt tannlege skrekk? Da bør du velge Tannlege Hekneby. Hans ro, omsorg og evne til å se pasienten er unik. Jeg liker også at han tar vare på tennene over tid. Endel tannleger i dag har gratis konsultasjoner men finner alltid noe som må utbedres og dermed blir det dyrt. Tannlege Hekneby er hel ved og vil aller helt unngå å gjør inngrep med mindre han må. Og må han så er han en flink håndverker som gjør at utbedringer holder førsteklasses kvalitet.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Anders er den beste tannlegen jeg har hatt noen gang. Han kurerte tannlege skrekken totalt. Føler meg alltid avslappet og trygg. Alltid blid og imøtekommende. Anbefales sterkt.

Dyktige medarbeidere og behagelig behandling

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Moderne, varme og fine lokaler med meget hyggelige og dyktige tannleger samt topp moderne utstyr. Jeg har brukt Tannlege Hekneby i 10 år og vil aldri gå noe annet sted, selv nå som jeg har lengre reisevei! Anbefales.

Veldig trygt og profesjonelt

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Har vært hos tannlege Anders Hekneby i 1 år nå, veldig fornøyd. God oppfølging og smertefri behandling. Anbefaler Anders til alle som spør!

Folkets tannlege

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Anders Hekneby er den beste tannlegen jeg har gått til. Han er veldig flink, løsningsorientert og effektiv. Hekneby er en person det er lett å like, og det er veldig betryggende å gå til han. Jeg har i mange år slitt med tannlege skrekk, det gjør jeg ikke lenger. Mye takket være Hekneby!