Sletten Tannlegesenter

Sletten Tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Sletten Tannlegesenter

Dybvik er den beste!

Tannlege: Henry Karsten Dybvik Skrevet

Han er vennlig og svært faglig dyktig!
Hvis du er på jakt etter tannlege, bør du ta kontakt med Dybvik!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Henry Karsten Dybvik Skrevet

Jeg er 67 år og har hatt noen tannleger opp igjennom årene, men dette er utvilsomt den beste av de. Det er nesten slik at jeg gleder meg til å møte opp, (bare nesten). Både tannlege og sekreter er meget sympatisk, diskuterer løsninger, og prismessig helt ok, det kommer aldri noen overraskelser, har han utført arbeid som han mener han kunne ha utført bedre, eller gjort annerledes slipper jeg å betale, det har hendt et par ganger i løpet av ca. 15 år.

Behagelig og fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Ingrid Kalgraff Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale Ingrid Kalgraff som tannlege. Rask, effektiv og hyggelig i tillegg.

Faglig dyktig og tillitsvekkende tannlege

Tannlege: Henry Karsten Dybvik Skrevet

Undertegnede har vært pasienten hos Dybvik i over 15 år, han er tillitsfull, faglig meget dyktig og serviceinnstilt. Han tar seg heller ikke overbetalt og diskuterer alternative behandlinsløsninger på en forståelig måte.Anbefales på det sterkeste !!!!!

En tannlege som ikke liker å være tannlege? Anbefales IKKE!

Førsteinntrykket var veldig bra:
Det var enkelt å få timeavtale og jeg ble mottat på en hyggelig måte av personalet. Klinikken er lys og innbydende, og synes for en legmann som meg å være velutstyrt.

Men i løpet av to år som pasient, har desverre inntrykket endret seg noe.
Kommunikasjonen med tannlegen kunne ha vært bedre. Over tid økte det bl.a. på med tannsten både i over- og underkjeven, og det daglige renholdet hjemme på badet ble vanskelig.
Jeg følte derfor etter hvert behov for "a second opinion", og det førte til at jeg skiftet tannlege.
Jeg er i dag veldig fornøyd med å ha søkt alternativ vurdering.