Henry Karsten Dybvik

Vilhelm Bjerknes vei 4 5081 Bergen

Siste vurderinger av Henry Karsten Dybvik

Dybvik er den beste!

Klinikk: Sletten Tannlegesenter Skrevet

Han er vennlig og svært faglig dyktig!
Hvis du er på jakt etter tannlege, bør du ta kontakt med Dybvik!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Sletten Tannlegesenter Skrevet

Jeg er 67 år og har hatt noen tannleger opp igjennom årene, men dette er utvilsomt den beste av de. Det er nesten slik at jeg gleder meg til å møte opp, (bare nesten). Både tannlege og sekreter er meget sympatisk, diskuterer løsninger, og prismessig helt ok, det kommer aldri noen overraskelser, har han utført arbeid som han mener han kunne ha utført bedre, eller gjort annerledes slipper jeg å betale, det har hendt et par ganger i løpet av ca. 15 år.

Jeg skiftet han og det har jeg ikke angret på i ettertid.

Klinikk: Sletten Tannlegesenter Skrevet

Han er dårlig på informasjon og løsninger, jeg gnisser tenner og han nevnte ikke noe om løsninger, jeg traff en tannlege jeg kjenner og spurte henne om råd, hun nevnte biteskinne som en løsning og jeg foreslo det for tannlegen og han laget en som var så hard at den var ubrukelig, min nye tannlege foreslo biteskinne og jeg var skeptisk pga at den var hard, min nye tannlege laget den myk og jeg er veldig fornøyd med både biteskinnen og min nye tannlege. Styr unna denne mannen. Han er grisk og dårlig på henvisninger til spesialister.

Faglig dyktig og tillitsvekkende tannlege

Klinikk: Sletten Tannlegesenter Skrevet

Undertegnede har vært pasienten hos Dybvik i over 15 år, han er tillitsfull, faglig meget dyktig og serviceinnstilt. Han tar seg heller ikke overbetalt og diskuterer alternative behandlinsløsninger på en forståelig måte.Anbefales på det sterkeste !!!!!

En tannlege som ikke liker å være tannlege? Anbefales IKKE!

Førsteinntrykket var veldig bra:
Det var enkelt å få timeavtale og jeg ble mottat på en hyggelig måte av personalet. Klinikken er lys og innbydende, og synes for en legmann som meg å være velutstyrt.

Men i løpet av to år som pasient, har desverre inntrykket endret seg noe.
Kommunikasjonen med tannlegen kunne ha vært bedre. Over tid økte det bl.a. på med tannsten både i over- og underkjeven, og det daglige renholdet hjemme på badet ble vanskelig.
Jeg følte derfor etter hvert behov for "a second opinion", og det førte til at jeg skiftet tannlege.
Jeg er i dag veldig fornøyd med å ha søkt alternativ vurdering.