Sandgata Tannklinikk

Sandgata 5a 8006 Bodø
Sandgata Tannklinikk holder til i Bodø

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Sandgata Tannklinikk

Utrolig flink

Tannlege: Marte Unosen Notkevich Skrevet

Jeg har alltid hatt litt skrekk for sprøyter og boring, men i dag var det ingenting å bekymre seg for. Marte var utrolig flink der jeg nesten ikke kjendte sprøyta, hun forklarte hele veien stegene hun tok og hvorfor hun tok de. Behagelig og god behandling.
Anbefaler Marte på det sterkeste.

Flinkeste tannlegen som finnes!

Tannlege: Marte Unosen Notkevich Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege. Forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør det gjennom hele behandlingen, veldig betryggende for en med tannlegeskrekk. Anbefales på det sterkeste!

Super tannlege!

Tannlege: Kristoffer Evjen Skrevet

Har vært hos Evjen et par ganger nå. Utrulig folkelig og flink tannlege. Tar seg tid til og forklare det han gjør, å gjør i tillegg en utrulig god jobb! Tar hensyn til at ikke alle er like glad i å gå til tannlegen. Noe som jeg værtfall setter stor pris på!

Dyktig tannlege

Tannlege: Therese Johanne Bakke Skrevet

Therese er en dyktig og hyggelig tannlege som du ikke må vente lenge for å få time hos. Er det en hastesak prioriterer hun deg. Har også timer på em. Hun har praksisen sammen med flere andre dyktige tannleger.

Arrogant tannlege

Tannlege: Kristoffer Evjen Skrevet

Jeg byttet til ny tannlege fra Evjen på grunn relativt høye priser. Jeg gikk tilbake til Evjen da min nye tannlege mente det var gjort en slett jobb, som førte til at biter av tannen datt av. Han mente at hans utførte arbeid var det ingenting å utsette på, og jeg opplevde ham som arrogant. Det viste seg at rotfyllingen han hadde foretatt måtte gjøres på nytt.