Marte Unosen Notkevich

Marte Unosen Notkevich er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Marte Unosen Notkevich

Fantastisk tannlege

Klinikk: Sandgata Tannklinikk Skrevet

Marte er alt hva en kan ønske seg av en tannlege. Dyktig, trygg, rolig, behagelig, imøtekommende, effektiv, og man går ut med en god følelse uansett 😀

Tryggere og roligere tannlege tror jeg ikke fins

Klinikk: Sandgata Tannklinikk Skrevet

Marte er alltid rolig. Forteller og forklarer. Setter ekstra bedøvelse ved minste antydning til smerte. Venter til bedøvelsen får virkert ordentlig. Etter flytting og flere forsøk på å finne ny tannlege med skrekk opplevelser som resultat, har jeg nå sett meg nødt til å reise til Bodø fra Vesterålen for å kunne fortsette hos Marte.

Fantastisk Tannlege

Klinikk: Sandgata Tannklinikk Skrevet

Jeg føler meg velkommen, hun er trygg og forsiktig. Hun kommer med gode råd, jeg har fulgt rådene i flere år, og de virker godt. Det har spart meg for hull og annen "elendighet" i flere år. Jeg anbefaler hennes faglige dyktighet og hennes tillitsvekkende utføring av alle oppgaver.
Super Tannlege som anbefales!

Utrolig flink

Klinikk: Sandgata Tannklinikk Skrevet

Jeg har alltid hatt litt skrekk for sprøyter og boring, men i dag var det ingenting å bekymre seg for. Marte var utrolig flink der jeg nesten ikke kjendte sprøyta, hun forklarte hele veien stegene hun tok og hvorfor hun tok de. Behagelig og god behandling.
Anbefaler Marte på det sterkeste.

Flinkeste tannlegen som finnes!

Klinikk: Sandgata Tannklinikk Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege. Forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør det gjennom hele behandlingen, veldig betryggende for en med tannlegeskrekk. Anbefales på det sterkeste!