Tøyen Tannlegevakt AS

Kjølberggata 29 0653 Oslo
Tøyen Tannlegevakt AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tøyen Tannlegevakt AS

Arrogant/ trenger kurs i gode menneskemøter

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

Var hos denne tannlegen ved en akutt situasjon i påvente av egen time. Jeg var egentlig klar over at det ikke var så mye som kunne bli gjort men ønsket likevel å prøve, da jeg var i så store smerter.

Han oppleves som kald og arrogant. Jeg får en tale om at jeg kanskje burde oppsøkt tannlegen for lenge siden. (No shit). dette er noe jeg er klar over, men er ikke her for å bli dømt, ihvertfall når man er i så store smerter. han fortsetter men denne talen, er nedlatende og kaller det er tips.

det var uønsket tips som kostet med 500 kr,

Fikk heldigvis med meg resept på smertestillende etter å ha måttet hørt på han.

Etter slike holdninger og mangel på sensitivitet er det faktisk vanskelig å besøke tannleger, da en skjemmes over det man blir hudflettet for.

effektiv, hyggelig, flink tannlege som kan jobben sin!

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

super tannlege som var proff fra start til slutt! han fikk meg til å føle meg trygg og klar for behandling og gjorde dette effektivt og uten smerter.

flink fyr

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

veldig flink fyr, utrolig dyktig på det han driver med, gjorde en rotfylling som han utførte perfekt.
eneste negative er at det ble litt dyrt, men nesten verdt det for den kvaliteten som ble utført.

Kjempe fornøyd!

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

Jeg har alltid slitt med tannlegeskrekk å har hatt dårlig erfaring med tannleger tidligere ,noe som har gjort at jeg tidligere har unngått tannleger for en hver pris! Og jeg grua meg ekstremt mye til timen hos tannlegevakta, når jeg måtte til tannlegen en sen fredags kveld,men det gikk over all forventning og jeg følte meg trygg og ivaretatt i stolen! Helt fantastisk!! Så nå gleder jeg meg faktisk til og få orden på tennene mine😊
så jeg er iallefall veldig glad for at jeg er så heldig å kom over en så hyggelig og rolig tannlege 😊

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Dai Duong Dinh Skrevet

Dette er den blideste og hyggeligste tannlege jeg har vert hos. Tannlegeskrekken forsvant så fort jeg var i stolen😀😃