Tøyen Tannlegevakt AS

Telefonnummer22 19 18 0022 19 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjølberggata 29 0653 Oslo
Tøyen Tannlegevakt AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tøyen Tannlegevakt AS

flink fyr

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

veldig flink fyr, utrolig dyktig på det han driver med, gjorde en rotfylling som han utførte perfekt.
eneste negative er at det ble litt dyrt, men nesten verdt det for den kvaliteten som ble utført.

Kjempe fornøyd!

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

Jeg har alltid slitt med tannlegeskrekk å har hatt dårlig erfaring med tannleger tidligere ,noe som har gjort at jeg tidligere har unngått tannleger for en hver pris! Og jeg grua meg ekstremt mye til timen hos tannlegevakta, når jeg måtte til tannlegen en sen fredags kveld,men det gikk over all forventning og jeg følte meg trygg og ivaretatt i stolen! Helt fantastisk!! Så nå gleder jeg meg faktisk til og få orden på tennene mine😊
så jeg er iallefall veldig glad for at jeg er så heldig å kom over en så hyggelig og rolig tannlege 😊

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Dai Duong Dinh Skrevet

Dette er den blideste og hyggeligste tannlege jeg har vert hos. Tannlegeskrekken forsvant så fort jeg var i stolen😀😃

Duong Dinh beste og blideste tannlegen

Tannlege: Dai Duong Dinh Skrevet

Alltid blid og imøtekommende tannlege med masse humor. Han er flink og tar masse hensyn. Terningkast 6 :-)

Endelig fant jeg tannlegen jeg har lett etter

Tannlege: Eleny Bacula Skrevet

Veldig fornøyd. For meg som i utgangspunktet synes det er grusomt å gå til tannlegen, er hun et funn! Nå gruer jeg meg faktisk ikke mer til å ta en en tannsjekk, eller rotfylling som var det hun fikset sist.

Eleny er dyktig, trygg, profesjonell, veldig snill og hyggelig og kanskje aller viktigst for meg, beroligende og hensynsfull. Fint prisnivå også. Anbefaler henne videre til alle jeg kjenner.