Tøyen Tannlegevakt AS

Kjølberggata 29 0653 Oslo
Tøyen Tannlegevakt AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tøyen Tannlegevakt AS

Arrogant/ trenger kurs i gode menneskemøter

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

Var hos denne tannlegen ved en akutt situasjon i påvente av egen time. Jeg var egentlig klar over at det ikke var så mye som kunne bli gjort men ønsket likevel å prøve, da jeg var i så store smerter.

Han oppleves som kald og arrogant. Jeg får en tale om at jeg kanskje burde oppsøkt tannlegen for lenge siden. (No shit). dette er noe jeg er klar over, men er ikke her for å bli dømt, ihvertfall når man er i så store smerter. han fortsetter men denne talen, er nedlatende og kaller det er tips.

det var uønsket tips som kostet med 500 kr,

Fikk heldigvis med meg resept på smertestillende etter å ha måttet hørt på han.

Etter slike holdninger og mangel på sensitivitet er det faktisk vanskelig å besøke tannleger, da en skjemmes over det man blir hudflettet for.

Dr. Rivan Sidaly is amazing!

Tannlege: Rivan Sidaly Skrevet

To say that I feel blessed to have met Dr. Sidaly is a major understatement! From start to finish, this entire experience was not only stress free but also super worth it. Dr Sidaly and her staff were always so on top of everything and made this process pretty easy. Not only is she an absolute expert at everything she does, she is incredibly honest, humble and completely confident. I have been lucky enough to have had Dr. Sidaly perform 2 root canal treatments for me in the last month and I'm amazed at how she can do something so precisely yet so effortlessly. I highly recommend her expertise.

Hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Rivan Sidaly Skrevet

Flink og hyggelig tannlege. Veldig fornøyd. Det eneste jeg syntes var rart var prisen for å trekke en tann. Selve tanntrekkingen tok ca 30 sekunder og kostet ca 1800kr.

effektiv, hyggelig, flink tannlege som kan jobben sin!

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

super tannlege som var proff fra start til slutt! han fikk meg til å føle meg trygg og klar for behandling og gjorde dette effektivt og uten smerter.

flink fyr

Tannlege: Stefan Andreas Pettersen Skrevet

veldig flink fyr, utrolig dyktig på det han driver med, gjorde en rotfylling som han utførte perfekt.
eneste negative er at det ble litt dyrt, men nesten verdt det for den kvaliteten som ble utført.