Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse

Årvollveien 17-19 0590 Oslo
Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegevakt, avd. Årvoll Tannhelse

Veldig proff og vennlig tannlege

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Nøye, hensynsfull, profesjonell ekspertise. Tannlegekontoret er veldig behagelig med empatiske ansatte. Kan anbefales på det sterkeste. Beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt.

Hyggelig, blid og kunnskapsrik

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Mohammad er nok en av de blideste tannlegene, og det kan man trenge når man har lett tannlegeskrekk. Han er forståelsesfull, kommer med gode råd og oppfølging. Selv om Årvoll Tannhelse også er tannlegevakt, benytter jeg det som "fasttannlege", noe som fungerer veldig fint. De har i tillegg flyttet inn i nye fine lokaler iløpet av høsten 2014. Kommer til å fortsette å gå til Mohammad, selv om jeg bor på andre siden av byen.

Kjempe flott tannlege

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Han er en flott tannlege; alltid smilende og blid. Har gått hos ham i noen år nå, flink og dyktig. Jeg har hatt tannlegeskrekk bestandig, men han er beroligende. Ikke dyre priser heller. ANBEFALLES.

Dyktig og omtenksom

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Fjernet en visdomstann hos denne tannlegen. Jeg er ikke så glad i tannleger, og kanskje satt tannen lett til, men uansett ble den fjernet på under fem minutter, jeg merket ingenting og tannlegen gav gode råd for behandling etterpå. Har ikke hatt noen plager i etterkant. Er veldig fornøyd og kommer til å gå tilbake dit neste gang. Håper andre har samme erfaring!

Kontoret ligger i en brakke og kollegaen snakket ikke norsk, noe som medførte at jeg ikke hele tiden forsto hva de snakket om seg imellom. De fysiske forholdene er ikke så viktig, så lenge hygienen er god, men tannlegen bør forklare hva som blir sagt. Det øker tryggheten for pasienten.