Fredrik Lindberg

Østensjøveien 79 0667 Oslo

Siste vurderinger av Fredrik Lindberg

Superduper!!

Klinikk: Bærum oralkirurgi Skrevet

Måtte til kirurgtannlege fordi visdomstennene kom 90 grader feil- alle sammen! Tannlegeskrekk så det holder. Men var bare tull å grue seg. Nye fine lokaler ( som var noe vanskelig å finne frem til.. ), og masser av nymoderne apparater. Ble møtt av hyggelige hjelpere. Så kom kirurgtannlegen. Kjente ikke bedøvelsen ( som jeg hadde gruet meg skikkelig til ) og tennene forsvant ut på under 10 minutter. Kjente ingen verdens ting! Litt bråking fordi han måtte kappe tennene i mange biter, men jeg hadde med meg Ipod etter tips fra hun i resepsjonen da jeg fikk timen. Takk for det!
Kjempe fornøyd jeg! Ikke kvitt tannlegeskrekken, men ihvertfall veldig mye mindre nå for jeg vet at det ikke er noe å grue seg til.
Kostet litt, men betaler mer enn gjerne det for å bli fort ferdig i stedet for billigere og at det tar lang tid og vondt

Meget bra tannlege, veldig bra teknisk

Klinikk: Bærum oralkirurgi Skrevet

Tannlege Lindberg ble anbefalt av tannlegen min, siden han selv mente at operasjonen var komplisert. Ble i første omgang relativt nervøs, men etter å ha blitt tatt vel imot på en meget profesjonell måte på klinikken så roet nervene seg. Alt gikk mye bedre enn ventet, og har nå blitt smertefri og godt på vei til et nytt smil.
Super profft og meget hitech.

Anbefales ikke - i hvert fall ikke til barn

Klinikk: Bærum oralkirurgi Skrevet

Dessverre dårlig erfaring med Lindberg som utførte tannkirurgi på min 11 år gamle datter. Mangler sosiale evner i forhold til barn som pasienter. Min datter har fått tannlegeskrekk. Følger ikke opp foreldrene med informasjon om utført arbeid. Vi opplevde at han gikk for dagen (kl. 14;00) mens vi satt å ventet!

Har også inntrykk av at han nok ikke er blant de beste teknisk sett. Fikk store problemer ved første forsøk på å trekke to tenner. Skulle ha fulgt magefølelsen og tatt med min datter til en annen.

Proffesjonelle og hyggelige

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Jeg ble møtt med et smil fra jeg kom inn i de flotte lokalene. Menneskene som jobber der må trives for det er en helt spesiell hyggelig atmosfære der... Jeg følte meg godt tatt imot. Frykten var der, men med en kirurg (dr. Lindberg) som lyste kunnskap og en total ro og ei assistent som spør underveis om jeg har det bra, da ble frykten mindre. Absolutt å anbefale behandling hos Tannklinikken Skeie, her har de tannleger, tannpleier, reguleringstannlege og kjevekirurg, alt på en plass!!